6tilføjet af

Rejseven/veninde til Italien uge 30+31

Vi er en lille familie på 3 - mor på 30 og to drenge på hhv 2 1/2 og 7 år. Vi havde en ferie til Italien planlagt - campering - med en veninde som nu desværre har måttet melde fra. Vi skulle have kørt i hendes bil, og søger derfor nu en med bil, som har lyst til et par skønne uger ved den Italienske kyst syd for Rom (Napoli området).
Vi er søde, omgængelige, sjove, til sol og strand såvel som kulturelle oplevelser. Vi er gode til mad og vin - ja altså mor er ;o)
Hvis du skulle have fået lyst til at tage med, så skriv endelig - der er stadig mulighed for at prøge rejsen en hel del! Vi skal jo være enige!
Du kan være enlig, eller have børn - det ville være super endda! Men skriv og lad os finde ud af det!
Forhåbningsfulde rejsehilsner
Single mor og børn!
tilføjet af

Hvorfor ikke en anden løsning

Det er faktisk en bedre idé, at tage
med toget. Så kan I bestille busture
på stedet hos rejsebureauerne. Der
er altid nogle ledige pladser.
tilføjet af

HEJ.

Det var ærgeligt.
Jeg er en enlig mor på 27. Bor i Viborg, midtjylland.
Går selv med tanker om at tage til Italien til sommer. Min datter er 6 år.
Desværre har vi ikke bil, jeg har dog kørekort.
Har også overvejet mulighederne med tog eller bus da vi ikke har bil.
Har lige bestilt kataloger så de skulle gerne komme med posten snart.
Ved ikke om det er en herre du søger som rejsefælle, men skriv hvis du er interesseret i at se om vi kunne finde ud af noget.
Mine veninder har alle mand og børn med andre planer.
Med venlig hilsen Jannie, Viborg
Soundofmusic@sol.dk
tilføjet af

hvad med SAS og Direkte

Ned
tilføjet af

Fly med SAS

med flybilletter
tilføjet af

Rom t/r for 1500kr.

Var det jeg betalte med Air Berlin som konkurrere med Alitalia på den linie. Ved ikke hvilke børnerabatter de 2 selskaber har.
tilføjet af

Fly bliver for dyrt, da vi så skal betale en masse i transport dernede oveni

Billetterne koster hurtigt 6000,- for os, da der desværre ikke er nævneværdige børnerabatter. Derudover er det lidt bøvlet med teltudstyr i bagagen når man flyver. Da vi skal campere noget syd for Rom, vil det også koste penge til bus/tog eller billeje dernede, som jo går hen og bliver temmelig dyrt.
Hvis pengene var der havde vi måske nok fløjet og betalt ekstra for baggage, men da jeg jo er enlig mor, så er pengene ikke til den dyre løsning. Derudover ville jeg jo gerne have voksenselskab med derned.
Tak for inputs - håber stadig der er nogen der melder sig på banen!
:o)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.