58tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Et virkelig godt gennemført arbejde - alle vidner til det mystiske fly der tilsyneladende ikke ramte Pentagon, men fløj over Pentagon, kan ses her i dokumentaren "NATIONAL SECURITY ALERT - SENSITIVE INFORMATION" - simply a must see...
http://www.youtube.com/watch?v=j5FhQc-LJ-o
tilføjet af

Pas på Dit helbred

Det er altså ikke sundt at se Harry Potter 17 timer i døgnet.
tilføjet af

Pas...

Selv på.
Det er ikke sundt at leve på en løgn, og arbejde for et døende system (NWO).
tilføjet af

Sagligheden udebliver...

Behøves du opføre dig som en bonderøv der ikke har set andet end en skovl og en bunke lort i dit liv? Dit svar er et typisk escape/afledningstrick af den værste klasse, prøv igen med noget mere værdighed i dit svar/spørgsmål...
Hvis du bare ikke kan klare virkelighedens facts, så luk bovporten og find noget andet at beskæftige dig med, taber!!
tilføjet af

Pas endnu mere på

Det er ikke sundt at holde hånden over islamiske terrorister.
tilføjet af

Hvem er taber ?

Jeg søger ikke løgne og bruger dem til at promovere mig selv.
Fik Du den ??
tilføjet af

Er du rask?

Hvorfor bliver du ved?
Du har tabt slaget og kan tilsyneladende ikke komme op med noget som helst seriøst modsvar, kun lort kan du kaste med, sørgeligt
tilføjet af

Pas meget mere på !!

Du holder hånden over de rigtige terrorister og der er jo ligesom ikke nogen tvivl, men ups, jeg glemte at du får dine nyheder fra Se & Hør - vi andre bruger rigtige data og facts og her kan du desværre ikke følge med. Men ok, jeg betrager dig som værende syg, da du tilsyneladende ikke er i stand til at filtrere skidt fra kanel. Sluk dit fjernsyn og begynd at følg retningslinierne for normal adfærd.!
tilføjet af

Du er ikke selv rask

Du er den type der kun tror på Dig selv uanset hvad pokker sagkundskaben og øjenvidner fortæller og selv om sandheden er ligefor.
At ikke flere deltager i Dine eventyr viser tydeligt at mange andre hurtigt opdager at Du ikke på nogen måde kan overbevises.
Hvordan føles det at være totalt til grin ??
😃😃
tilføjet af

Jo mere Du skriver

Desto mere latterlig bliver Du 😃😃
tilføjet af

Totalt til grin ha :)

9/11: ATTACK ON THE PENTAGON - TRAILER:
http://www.youtube.com/watch?v=GRDy6e8ndzM
Hvor er dine SAGLIGE MODSVAR hva???
Du har ingen, men tillader dig at pisse på tusindvis af efterladte til 9/11...
tilføjet af

Nej da, der er kun én klovn her

Og det dig :)
Venter stadig på sagligt modspil, evt. med referencer/links, ellers er du jo blot en dum fantast, der ikke kan tages seriøst...
tilføjet af

Du ved godt de kan finde deres modstandere let

og få dig til at tage dit liv eller forsvinde fra jorden på andre måder.
Pas vældigt meget på,de ikke pludselig vil hente dig.
tilføjet af

Nu dirrer jeg søreme af skræk :)

Jeg aftjente min værnepligt frivilligt og er ikke en forræder som så mange andre, der sidder og kaster med lort, fordi de ikke kan klare virkelighedens verden, eller fordi de selv er bange for, at stå oprejst og rent faktisk gøre noget ved problemerne. Jeg vil bekæmpe "dem" og andre landsforrædere så længe jeg kan, tvivl ikke et sekund på det..!
tilføjet af

Nu dirrer jeg søreme af skræk :)

Freespirit# Er du komplet fanatiker eller hvad sker der i dit hovede?
tilføjet af

Nu dirrer jeg søreme af skræk :)

Havde glemt alt om mine ytringer her og kan se jeg brugte nogle ret stærke ord, men jeg står ved dem og kan ikke se det fanatiske i, at ville bekæmpe korruption og kriminalitet, især når det er på regeringsplanplan, hvor det rammer os alle og ikke de få.
tilføjet af

Holde hånden over sandheden

er ikke nogen god ide heller. Vi alle blevet hjernevasket med, at det var Usama og 19 terrorister, hvoraf flere er i live den dag i dag, som stod bag angrebet, og den hjernevask var åbenbart effektiv, for selvom man står med et ocean af beviser for, at det var et insidejob, så tror man alligevel blindt på medierne og den officielle historie???
tilføjet af

Holde hånden over sandheden

Hvem af dem er i live?
tilføjet af

Holde hånden over sandheden

Wail og Waleed al Shehri (brødre), Abdul Aziz al Omari, Fayez Banihammad, Mohand al Shehri, Saeed al Ghamdi, Ahmed al Nami, og Salem al Hazmi.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Hvem af dem er i live

De pauseklovne som nogen har fået til at fortælle på YouTube at USA`s regering står bag angrebet er sikkert i live, men krøbet i ly.
Nok klogt at gøre da de har gjort tusinder af ofres familier til grin.
tilføjet af

Holde hånden over sandheden

Wail og Waleed al Shehri (brødre), Abdul Aziz al Omari, Fayez Banihammad, Mohand al Shehri, Saeed al Ghamdi, Ahmed al Nami, og Salem al Hazmi.

Så bliver det næste spørgsmål, hvad er dokumentation for at de skulle være i live?
Inden du svarer, så skulle du måske sammenligne datoerne for hvornår FBI frigav de endelige navne og ikke mindst billeder af de 19 kaprer, med datoerne for påstandene om at de skulle være i live. Eller med andre ord, du bestemmer faktisk lidt selv, hvor pinligt du vil gøre det for dig selv.
tilføjet af

Holde hånden over sandheden

Nu er
BBC må menes, at være hvis ikke verden mest, så en af dem, mest pålidelige medier. http://news.bbc.co.uk/2/hi/1559151.stm
Der er godt nok kun nævn 5 i denne artikel.
Ameer Bukhari
Adnan Bukhari
http://edition.cnn.com/2001/US/09/13/america.attack/
Daily Telegraph, har dog slettet deres artikel om Salem Al-Hazmi og Ahmed Al-Nami, uden nogen uddybende forklaring.
Ahmed Al-Nami har udtalt: "I'm still alive, as you can see. I was shocked to see my name mentioned by the American Justice Department. I had never even heard of Pennsylvania where the plane I was supposed to have hijacked." He had never lost his passport and found it "very worrying" that his identity appeared to have been "stolen" and published by the FBI without any checks. The FBI had said his "possible residence" was Delray Beach in Florida." - Telegraph 23rd September 2001
Salem Al-Hazmi "Mr Al-Hamzi is 26 and had just returned to work at a petrochemical complex in the industrial eastern city of Yanbou after a holiday in Saudi Arabia when the hijackers struck. He was accused of hijacking the American Airlines Flight 77 that hit the Pentagon." - Telegraph 23rd September 2001.
ABC, Independent, Daily Trust. Samt ikke- Britiske eller Amerikanske kilder. Nu regner jeg dog ikke med, at du har en forestilling om, at de ovenstående medier skulle være specielt pålidelige og vestligt orienteret.
tilføjet af

Kæresten er skredet

tilføjet af

Kæresten er skredet

Stik piben ind.....hun ser da lidt forskrækket ud 🙂 Man skal behandle sin kæreste med respekt og kun tage det frem der er brug for.....lær det dog [!]
tilføjet af

Kæresten er skredet

Ja, sandheden er ofte ikke velkommen.
Og den bedste strategi man så kan lægge, er at stikke hovedet i jorden, som en struds og holde sig for ørerne, men man siger, blaaaaa, blaaaa.
Det er en god strategi, der kan give masser af viden og begavelse ;)
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Et virkelig godt gennemført arbejde - alle vidner til det mystiske fly der tilsyneladende ikke ramte Pentagon, men fløj over Pentagon, kan ses her i dokumentaren "NATIONAL SECURITY ALERT - SENSITIVE INFORMATION" - simply a must see...
http://www.youtube.com/watch?v=j5FhQc-LJ-o

Det er noget som ligner den "store Joseph (Joe) McMarthy"
http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_McCarthy
Så renee - gå hjem og studer din historie lidt mere intens!!!!!!!
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

🙂 Skulle vi ikke få dem aflivet?
tilføjet af

Holde hånden over sandheden

Nu er
BBC må menes, at være hvis ikke verden mest, så en af dem, mest pålidelige medier. http://news.bbc.co.uk/2/hi/1559151.stm
Der er godt nok kun nævn 5 i denne artikel.
Ameer Bukhari
Adnan Bukhari
http://edition.cnn.com/2001/US/09/13/america.attack/
Daily Telegraph, har dog slettet deres artikel om Salem Al-Hazmi og Ahmed Al-Nami, uden nogen uddybende forklaring.
Ahmed Al-Nami har udtalt: "I'm still alive, as you can see. I was shocked to see my name mentioned by the American Justice Department. I had never even heard of Pennsylvania where the plane I was supposed to have hijacked." He had never lost his passport and found it "very worrying" that his identity appeared to have been "stolen" and published by the FBI without any checks. The FBI had said his "possible residence" was Delray Beach in Florida." - Telegraph 23rd September 2001
Salem Al-Hazmi "Mr Al-Hamzi is 26 and had just returned to work at a petrochemical complex in the industrial eastern city of Yanbou after a holiday in Saudi Arabia when the hijackers struck. He was accused of hijacking the American Airlines Flight 77 that hit the Pentagon." - Telegraph 23rd September 2001.
ABC, Independent, Daily Trust. Samt ikke- Britiske eller Amerikanske kilder. Nu regner jeg dog ikke med, at du har en forestilling om, at de ovenstående medier skulle være specielt pålidelige og vestligt orienteret.

Du valgte så IKKE lige at tjekke, hvornår FBI udsendte deres endelige opgørelse over hvem de 19 kaprer var, med billeder.
Det gjorde de den 27. september 2001. Se datoer på ALLE dine artikler, de er skrevet FØR der var sat billeder på.
Hvis du her i Danmark efterlyser en Hans Jensen, UDEN at medsende et billede af manden, så vil der i følge Danmarks Statistik sidde 2267 mænd der føler sig truffet.
Tag f.eks. din første artikel, der er et billede af en der hedder Abdelaziz Al Omari, men ham FBI siger er kaprer, hedder Abdulaziz Alomari. Den anden der er et billede af hedder Khalid Al-Midhar, men ham FBI siger er kaprer, hedder Khalid Almihdhar. Kigger du så på billederne, så er kapreren Abdulaziz Alomari, ham her:
http://s3.amazonaws.com/911timeline/people/abdulazizalomari.jpg
og Khalid Almihdhar er ham her:
http://www.fromthewilderness.com/timeline/people/khalidalmihdhar.jpg
Jeg håber at selv du kan se at det ikke er de samme personer, der er omtalt i din artikel fra 23. september og så dem FBI siger er kaprer.
Ikke EN ENESTE er efter 11. september konstateret i live og HELE løgne historien om at der skulle være nogen i live bygger på historier i medierne fra omring den 21-23 september 2001, en lille uge før FBI satte billeder på, og skyldes i det store hele stavemåder og lignende navne.
Bukhari eller lignende navne er endda slet ikke på FBIs liste over de 19, og CNN har da også en korrektion på deres artikel som du linker til.
Du fik chancen for IKKE at gøre det pinligt for dig selv, ved lige at sætte dig selv ind i påstanden inden du begyndte at skrive, men hoppede naivt og godtroende i med begge ben. Flot må man sige….
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Til pinlige reknubde,
Jeg antager ikke på, at pålidelighed af disse medier er lav fordi de afslørede FBI's første terrorister.

Ja, selvfølgelig kommer de op med nye navne, når de er blevet afsløret første gang. Det er vel der i hele problemet ligger.
Jeg vil ikke antyde, at terror angrebet ikke er udført uafhængigt af Amerikanske interessenter. Der er dog så mange mystiske omstændigheder, som møder mellem Bin Laden familien og Bush familien samme uge, CIA bygninger der styrter sammen på samme tid (uafhængigt af tårnene), efterretninger der ikke tages seriøst, jagerfly der aldrig kommer på vingerne, selv med så mange kaprede fly som var tilfældet. I det hele taget ingen, som var informeret før flyene kolliderede med tårnene. Mange vider der hårte eksplosioner, stål der var sprængt og ikke bøjet, ting der forsvandt hurtigt fra havari stedet og som man ikke væd hvor er blevet af. osv. osv. Tign der tyder på, at der er foregået et eller andet bag kulisserne.

[quote="freespirit" post=2221307]Et virkelig godt gennemført arbejde - alle vidner til det mystiske fly der tilsyneladende ikke ramte Pentagon, men fløj over Pentagon, kan ses her i dokumentaren "NATIONAL SECURITY ALERT - SENSITIVE INFORMATION" - simply a must see...
http://www.youtube.com/watch?v=j5FhQc-LJ-o[/quote]
Det er noget som ligner den "store Joseph (Joe) McMarthy"
http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_McCarthy
Så renee - gå hjem og studer din historie lidt mere intens!!!!!!!

Det er vist ikke mig der har lavet den kommentar? Så jeg er ikke helt klar over hvad der er du prøver at dække over?
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Et virkelig godt gennemført arbejde - alle vidner til det mystiske fly der tilsyneladende ikke ramte Pentagon, men fløj over Pentagon, kan ses her i dokumentaren "NATIONAL SECURITY ALERT - SENSITIVE INFORMATION" - simply a must see...
http://www.youtube.com/watch?v=j5FhQc-LJ-o

Prøv nu alle sammen se http://www.stadigingensvar.dk læs art se billeder få det taget op i den offentlige debat få det debatteret med de intresseret få det helt afklaret i debat.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Til pinlige reknubde,
Jeg antager ikke på, at pålidelighed af disse medier er lav fordi de afslørede FBI's første terrorister.

Ja, selvfølgelig kommer de op med nye navne, når de er blevet afsløret første gang. Det er vel der i hele problemet ligger.
Jeg vil ikke antyde, at terror angrebet ikke er udført uafhængigt af Amerikanske interessenter. Der er dog så mange mystiske omstændigheder, som møder mellem Bin Laden familien og Bush familien samme uge, CIA bygninger der styrter sammen på samme tid (uafhængigt af tårnene), efterretninger der ikke tages seriøst, jagerfly der aldrig kommer på vingerne, selv med så mange kaprede fly som var tilfældet. I det hele taget ingen, som var informeret før flyene kolliderede med tårnene. Mange vider der hårte eksplosioner, stål der var sprængt og ikke bøjet, ting der forsvandt hurtigt fra havari stedet og som man ikke væd hvor er blevet af. osv. osv. Tign der tyder på, at der er foregået et eller andet bag kulisserne.

Der er ikke nogen der er kommet op med nye navne! Du fattede åbenbart ikke, at de mennesker du henviste til, ikke er dem der blev efterlyst af FBI.
Det kan også være svært at accepterer, at man som et naivt menneske er hoppet på en løgnehistorie, når den nu så dejligt bekvemt passer ind i den lille firkantede verden man lever i.
Med hensyn til mediernes pålidelighed, så kunne du jo passende læse dit eget link, f.eks. fra CNN, en gang til. Så jo de er skam ganske pålidelige.
Du antyder ganske klart og utvetydigt at angrebet er udført af ”amerikanske interesser”, det er det der er hele grundlaget for dine fejlfyldte indlæg.
Der er intet mystisk i at Bush mødes med Bin Laden familien, det gør han sikkert stadigvæk. Det er stadig Osama Bin Laden der er skurken og ikke hans familie, lige som din familie heller ikke automatisk bliver en flok hjernedøde tosser, fordi du sidder her og dummer dig.
Der var ikke nogen ”CIA bygning” der styrtede sammen den 11. september. Og taler vi Manhattan, så var der ikke en eneste af de 10 bygninger, der den dag blev totalt ødelagt, der gjorde det uafhængigt af de to tårne.
Efterretninger tages altid seriøst, men når det strømmer ind med efterretninger der peger i alle mulige retninger, så kan det være ganske svært at vælge den man skal tro på. Hver gang en efterretningsrapport skal afprøves, har det indvirkning på ganske almindelige menneskers frihed og det håber jeg da ikke, at du mener skal øges.
Der kom adskillelige fly på vingerne og faktisk også ganske hurtigt, men de havde ikke nogen mulighed for at nå frem til de kaprede fly, før de styrtede.
Der var ganske rigtigt 4 kaprede fly, men disse fly var blot 4 blandt 4-5000 andre fly på vingerne den dag, så det var ganske besværligt at finde frem til dem, specielt fordi de alle modarbejdede at blive fundet.
Ja der er altid eksplosioner i brande, så hvad beviser det udover at ting sprænger i luften når det brænder? Der er ikke fundet stål der var sprængt, men der blev fundet en masse der var bøjet.
Der var intet der forsvandt fra stederne. Alt materiale fra WTC blev sendt til Fresh Kills Landfill, hvor det blev minituøst gennemgået. Alt der var relevant blev gemt eller leveret tilbage til retmæssige ejere/efterladte.
Det eneste der er noget der tyder på, er at du har en elevator der vist ikke kører helt op.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Prøv nu alle sammen se http://www.stadigingensvar.dk læs art se billeder få det taget op i den offentlige debat få det debatteret med de intresseret få det helt afklaret i debat.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne

Tommy Hansens bog "stadig ingen svar" er nok noget nær det mest løgnagtige der nogensinde er kommer på skrift.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

reknubde skriver:
Der var ganske rigtigt 4 kaprede fly, men disse fly var blot 4 blandt 4-5000 andre fly på vingerne den dag, så det var ganske besværligt at finde frem til dem, specielt fordi de alle modarbejdede at blive fundet.

Det 4. fly som jo styrtede ned efter passagernes oprør havde myndighederne spottet da det kom ind mod området senere end de 3 andre, ikke fulgte sin rute og heller ikke havde kurs mod nærmeste lufthavn som beordret, de tøvede lidt da årsagen kunne være instrumentfejl.
Jeg så et interview med en af de jagerpiloter der kunne have fået ordre til at skyde flyet ned, han virkede nærmest lettet over at det ikke blev aktuelt.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

[quote="Hans Birgir Hansen" post=2384301]Prøv nu alle sammen se http://www.stadigingensvar.dk læs art se billeder få det taget op i den offentlige debat få det debatteret med de intresseret få det helt afklaret i debat.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne[/quote]
Tommy Hansens bog "stadig ingen svar" er nok noget nær det mest løgnagtige der nogensinde er kommer på skrift.

Det kan du fortælle ham på http://www.pdfnet.dk du kan legge besked på telefonsvarer
idag eller i aften hils fra Hans Birgir
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Det 4. fly som jo styrtede ned efter passagernes oprør havde myndighederne spottet da det kom ind mod området senere end de 3 andre, ikke fulgte sin rute og heller ikke havde kurs mod nærmeste lufthavn som beordret, de tøvede lidt da årsagen kunne være instrumentfejl.
Jeg så et interview med en af de jagerpiloter der kunne have fået ordre til at skyde flyet ned, han virkede nærmest lettet over at det ikke blev aktuelt.

Der er mange rygter om hvad myndighederne viste, men fra flyet blev kapret til det styrter går der 35 minutter og det amerikanske forsvar får først besked om at flyet er kapret og at de skal forsøge at finde det, 4 minutter efter at flyet er styrtet.
Fra FAA beordre alle fly til at lande, går der 18 minutter, så styrter flight 93.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Det kan du fortælle ham på http://www.pdfnet.dk du kan legge besked på telefonsvarer
idag eller i aften hils fra Hans Birgir
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne

Det har jeg skam fortalt ham og jeg har dokumenteret over for ham, at den er fyldt med løgn. Herefter trak han sig og ønskede ikke længere at tale med mig. Det var den 10. januar i år.
Så ud over at lyve, så er Tommy Hansen også en kujon der ikke engang vil forsvare hans makværk!
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

[quote="Hans Birgir Hansen" post=2384844]Det kan du fortælle ham på http://www.pdfnet.dk du kan legge besked på telefonsvarer
idag eller i aften hils fra Hans Birgir
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne[/quote]
Det har jeg skam fortalt ham og jeg har dokumenteret over for ham, at den er fyldt med løgn. Herefter trak han sig og ønskede ikke længere at tale med mig. Det var den 10. januar i år.
Så ud over at lyve, så er Tommy Hansen også en kujon der ikke engang vil forsvare hans makværk!

Jeg hjalp ham i gang med en annonce for 3.000 kr på forsiden af pdfnet vi havde planer
vedr:Færøerne jeg gjorde forarbejde han bakket ud samarbejde da jeg fik gennemskue ham
ville gå bag min ryg vedr:Færøerne.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

Det vigtigste er...

-at man kan give sig selv lov til at se på ALLE kilder til information omkring denne begivenhed. Jeg føler nogengange, at det er meget svært at få folk til at se den anden side af sagen...
tilføjet af

Det vigtigste er...

Det er såmænd nok fordi der ingen anden side er!
Jeg synes det er rart at der stadig er mennesker sm stiller sig tvivlende overfor myndighederes forklaringer og undskyldninger.
Men når disse mennesker bliver så enøjede i deres had mod det etablerede system at de ikke tager imod fornuft og ikke selv kan se de er langt ude i deres (bort)forklaringer så nytter en saglig diskussion ikke noget som helst.
tilføjet af

Det vigtigste er...

-at man kan give sig selv lov til at se på ALLE kilder til information omkring denne begivenhed. Jeg føler nogengange, at det er meget svært at få folk til at se den anden side af sagen...

Uanset hvad, så er kildekritik en central grundpille i tilegnelsen af viden. Så det er ALDRIG blot et spørgsmål om at se ALLE kilder, men at vægte dem.
Det ved enhver der har taget en uddannelse og jeg er sådan set også sikker på, at man selv i Folkeskolen lærer dette.
tilføjet af

Hold kæft et tåget svar fra 123456

-det er nok det dummeste svar jeg indtil videre har set her - "det nok fordi der ikke er en anden side" kommer det fra én, som jeg med sikkerhed kan sige, ikke har gjort sit hjemmearbejde OVERHOVEDET. Kan vi ikke blive fri for tågehoveder som dig ???
tilføjet af

reknubde forviklinger

"Uanset hvad, så er kildekritik en central grundpille i tilegnelsen af viden. Så det er ALDRIG blot et spørgsmål om at se ALLE kilder, men at vægte dem."
HELT FORKERT - først indsamler du al information du kan få fat i, derefter kan du så begynde din vægtning. Lad mig gøre dig opmærksom på, at du vender det på hovedet og gør det modsatte???
tilføjet af

reknubde forviklinger

"Uanset hvad, så er kildekritik en central grundpille i tilegnelsen af viden. Så det er ALDRIG blot et spørgsmål om at se ALLE kilder, men at vægte dem."
HELT FORKERT - først indsamler du al information du kan få fat i, derefter kan du så begynde din vægtning. Lad mig gøre dig opmærksom på, at du vender det på hovedet og gør det modsatte???

Hvor du i din proces vægter kilderne, er jeg sådan set ligeglad med, så længe du, modsat samtlige truthere, rent faktisk vægter kilderne.
Jeg gør nu ikke det modsatte, jeg svarer på et spørgsmål, at det aldrig BLOT er et spørgsmål om at se alle kilder, men at vægte dem. Kilder kan uden problemer afvises under indsamling af viden, hvis kilden notorisk lyver om det givne emne, som f.eks. Tommy Hansen om 9/11.
tilføjet af

reknubde forviklinger 2

Jeg henviser stadig til min forrige svar, det giver absolut ingen mening først at vælge kilder fra, det er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt og med den fremgangsmåde kan jeg da bedre forstå, at man her på idioternes planet stadig tror blåøjet på 9/11 kommissionens makværk...
Du må sgu da være skæv :)
tilføjet af

Vedr. Tommy Hansen

Jeg anser ikke Tommy Hansen for at være en kilde...
tilføjet af

reknubde forviklinger 2

Jeg henviser stadig til min forrige svar, det giver absolut ingen mening først at vælge kilder fra, det er noget af det dummeste jeg nogensinde har hørt og med den fremgangsmåde kan jeg da bedre forstå, at man her på idioternes planet stadig tror blåøjet på 9/11 kommissionens makværk...
Du må sgu da være skæv :)

Har du læst kommissionsrapporten og hvis ja, hvad var dens formål og hvor opfyldte den ikke det formål?
tilføjet af

Vedr. Tommy Hansen

Jeg anser ikke Tommy Hansen for at være en kilde...

Det er der desværre mange 9/11 truthere der gør, men de har så hverken forstået hvad en kilde er og hvordan man udøver bare en brøkdel kildekritik.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

[quote="Hans Birgir Hansen" post=2384301]Prøv nu alle sammen se http://www.stadigingensvar.dk læs art se billeder få det taget op i den offentlige debat få det debatteret med de intresseret få det helt afklaret i debat.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne[/quote]
Tommy Hansens bog "stadig ingen svar" er nok noget nær det mest løgnagtige der nogensinde er kommer på skrift.

(quote="reknude" post=2384830) hvad med alle de løgne du kommer med du er lige så hjerne
vasket som alle uvidende danskere på alle avis og medie debatter offentlige og private i
lokal og landsdækkende du har ikke indsigt forståelse bevisthed til alt det praktiske.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

[quote="reknubde" post=2384830][quote="Hans Birgir Hansen" post=2384301]Prøv nu alle sammen se http://www.stadigingensvar.dk læs art se billeder få det taget op i den offentlige debat få det debatteret med de intresseret få det helt afklaret i debat.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne[/quote]
Tommy Hansens bog "stadig ingen svar" er nok noget nær det mest løgnagtige der nogensinde er kommer på skrift.[/quote]
(quote="reknude" post=2384830) hvad med alle de løgne du kommer med du er lige så hjerne
vasket som alle uvidende danskere på alle avis og medie debatter offentlige og private i
lokal og landsdækkende du har ikke indsigt forståelse bevisthed til alt det praktiske.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne

Hvad er pointen med det indlæg?
Er du uenig i at Tommy Hansen er fuld a løgn i hans bog om 9/11?
Ellers så mangler du vist at svare på, hvor kommissionsrapporten er gået galt i byen.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

9/11 en kriminalitet???
DER ER NOGEN DER SKAL I FÆNGSEL FOR DET
hvorfor ikke de skyldige: George W. Bush, Fleste republikanere, CIA, Tim Osman (Osama bin Ladin) og "Al-Qaeda" (Israel)
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

perker lars skriver:
DER ER NOGEN DER SKAL I FÆNGSEL FOR DET

Hovedmanden bag, Osama Bin Laden, er heldigvis blevet likvideret.
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Lad os sige det er muligt dette er sandheden, men hold kæft hvor naivt at tro blindt på det. Men det gør du åbenbart...
tilføjet af

Pentagon 9/11 Attack Dokumentar

Hvornår lægger Du sag an mod dem Du påstår er skyldige ❓
Ligesom konspirationsteoretikerne har fundet fattige baggårdshumorister til at lave latterlige YouTube-videoer burde det også være muligt at finde fattige advokater der gerne vil tjene lidt håndører.
tilføjet af

Modsige sig selv i én sætning :)

Fruppe, du er hjerneblæst, det har du bevist selv, for jeg kender ikke andre der kan modsige sig selv i én sætning, så gå nu i seng, dit pladder her giver ingen mening...
U.S. MILITARY OFFICERS FOR 9/11 TRUTH
http://youtu.be/uDnhBIuNzSU
tilføjet af

Blows Away Official WTC Conspiracy Theory

Explosives Technician Blows Away Official WTC Conspiracy Theory:
http://ae911truth.org/en/news-section/41-articles/529-tom-sullivan-eso.html
45 Experts from AE911Truth - Powerful New DVD in the Works:
http://ae911truth.org/news-section/41-articles/425-45experts.html
tilføjet af

9/11 Commission Was Set Up To Fail...

Thomas Kean: The 9/11 Commission Was Set Up To Fail:
http://youtu.be/KvavRkDIQW8
tilføjet af

9/11 Commission Was Set Up To Fail...

Har du set hele interviewet med Thomas Kean og Lee Hamilton fra Press Club?
Tydeligvis ikke, for det første er udsagnet taget ud af sammenhæng og de slutter af med at sable trutherne ned.
Jeg vil forslå at du læser deres bog "Without precedent"
Kean og Hamilton er FULDSTÆNDIGT ENIGE i kommissionens konklusion.
tilføjet af

9/11 Commission Was Set Up To Fail...

At sige at de "sabledede trutherne ned" er jo også taget ud fra en sammenhæng, men hvad sablede de ned? Hvilke teorier snakker vi om, som blev sablet ned? Desuden skal du jo lige huske, at når du siger "Truthere", så henviser du jo til en gruppe af de efterladte, som var dem der startede truther-bevægelsen først, for at få en ordentlig uafhængig politimæssig efterforskning, som vi endnu ikke har fået...
Er det den her pressekonference du henviser til?
http://www.c-spanvideo.org/program/194236-1
Som du selv kan se og høre på linket forneden, er der ikke meget i 9/11 kommissionens rapport vi kan stole på, så det er dumt at tro blindt på den...
9 11 Investigation & Cover up Without Precedent by Lee Hamilton & Thomas Kean 8 4 2006 NBC:
http://youtu.be/EwbA1rKVjmE
Desuden er det også lidt dumt at snakke om at sable trutherne ned, da vi har nok materiale der indikerer, at 9/11 kommissionens rapport er en stor løgn. Det behøver vi altså ikke bruge de store resourcer på, for at finde ud af. Hvert blad du vender i den her sag, er fyldt med urent trav og indikationer på, at der er noget rav ruskende galt. Du kan f.eks. bare tage 9/11 Commission Report (jeg har en engelsk udgave her) og slå op på én af de første sider under "COMMISSION STAFF", og svar mig lige, hvilket navn som står øverst på listen som Executive Director..?
Philip Zelikow...
Når vi snakker om urent trav :)
Når der er en hypotese om, at regeringen derovre var indblandet i, eller var informeret om angrebene og lod dem ske uden at forsøge at forhindre dem, kan man jo ikke sætte dem til at undersøge sig selv, vel?
tilføjet af

9/11 - the big cover-up?

Even the chair of the 9/11 Commission now admits that the official evidence they were given was 'far from the truth'.
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2007/sep/12/911thebigcoverup
Den officielle historie er gennemhullet og folk der ikke fatter det er sgu bare for langt bagud for det er da for let at se det hele er en omgang løgn
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.