15tilføjet af

Pas på On phone

Jeg vil advare mod et Teleselskab ,som kan få en saldo på 0,50 kr til en inkasso på 500kr ,selv om jeg ikke havde et minus på min konto ,jeg nægtede at betale ,for jeg havde ikke bundet mig til Firmaet ,så lukkede de min konto 5 dage ,efter ,jeg skrev utallige gange til dem ,at jeg ikke havde et minus ,men de ville ikke udleverer mig en opgørelse over dem jeg havde ringet til ????Hvad skal man gøre ved sådan et svindel teleselskab som Onphone ??????
tilføjet af

Det er ikke

første - eller for den sags skyld sidste - gang, at man har hørt om elendige teleselskaber.
Jeg synes helt ærligt, at der skulle strammes markant op om regler og lovgivning på dette område. Som forbruger er det næsten umuligt at komme igennem til én ansat, der har bare det mindste kendskab til noget som helst, og det er såmænd næsten lige meget, hvilket teleselskab, der er tale om, - ellers er det hele så uigennemskueligt, at man mister overblikket.
tilføjet af

Ring og spørg

en advokat slå op på google og søg gratis rådgivning af advokat så fortæller de dig hvad du skal eller kan gøre.
tilføjet af

Pas på skift af teleselskab.

Jeg skiftede til Onphone sidst i oktober 2010.
1.november trækker automatisk 89,10 kr på min konto.
Den 6 november skriver de til mig at min konto står i minus med 5 kr.
Den 8 november skriver de det samme med besked om at min telefon kan blive lukket.
Jeg har haft 4 opkald fra den 1 til den 6 november.
Efter at have læst de indlæg der er skrevet om Onphone bliver det spændende at se hvad der sker i denne sag.
Selskabet er umuligt at komme i kontakt med.
tilføjet af

tak

hej jønne, jeg har desværre ikke noget svar til dit spørgsmål, men jeg vil sige dig tak for advarslen. de lyder enormt usportslige på den ufede måde.
mange hilsner guxi
tilføjet af

jeg har oplevet noget lignede

man kan ikke tro på denne teleselskab- det kræver penge for hvad man ikke bruger- min sim kort sidder stadig fast i brevet men jeg har fået --🙁 399,- :-((((
tilføjet af

Pas på On phone

Onphone er et rigtigt lorte selskab, de hustler en for sygt. Det er lige før telia er bedre Onphone får 0ud af 9 stjener
tilføjet af

Pas på On phone

Der vil altid være både for og imod teleselskaber!
Mon det drejer sig om, at i har bundet jer til nogle forvalgte abonnementer, som i har fortrudt? Man skal huske at benytte sig af fortrydelsesreglen, og gøre selskabet opmærksom på at man benytter sig af den, hvis man alligevel ikke ønsker det købte!
Jeg er nu en tilfreds OnFone kunde, som har skåret 2 x 200 kr. af vores 2 abonnementer, og får præcis det samme, som jeg gjorde som kunde hos TeleNor. Ingen problemer, samme dækning, samme ydelse og til en tredjedel af prisen - beløbet trækkes automatisk på min konto, hvilket jeg selv har bestemt og tilmeldt på deres hjemmeside, og jeg får ingen ubehagelige efterregninger.
tilføjet af

Pas på Callme

Lyder som de oplevelser, jeg har haft med Danmarks ringeste teleudbyder: Callme.
Callme overholder ikke en gang deres egne stipulerede vilkår omkring kundens opsigelsesvarsel.
Du kan klage til teleankenævnet
tilføjet af

Pas på On phone

Jeg er blevet kontaktet af en sælger for on phone som med djævelens vold og magt ville have vores kortoplysninger over telefonen (altså visa/dankortet) og fortæller mig at det skam er sikkert nok, og alle deres 20.000 kunder har gjort det samme.
Jeg ville ihvertfald ikke så jeg sagde de kunne rende mig,hvorfra kan jeg vide det ikke er en svindler, der vil bruge mine oplysninger til at købe ind på nettet til eget forbrug indtil jeg spærrer kortet.
Føj for pokker et lortefirma
tilføjet af

Pas på On phone

Kan kun være enig - i forbindelse med deres salg til TDC, skulle jeg have nyt sim kort. Ringede og aftalte de skulle udsætte flytning,og alligevel lukkede de telefonen mens jeg var på ferie. Har forsat ikke modtaget nyt sim kort og da jeg bruger telefonen i mit erhverv, giver den konkrete tab for mig - da mine kunder ikke kan ringe til mig. Eneste svar fra onphone - beklager....... venter på 12 dag stadig på simkort, så mit råd er til alle der bruger onphone, hvis du forventer hjælp fra deres side - så skift selskab allerede nu.....
tilføjet af

Pas på On phone

Jeg har aldrig haft nogle peoblemer med onfone. Grunden til de 50 øre kan være at du er startet midt i en måned, eller en dag før den førate, og derfor fremkommer et lille beløb. Det gør den også hos mig, men jeg vælger at betale det jeg skylder folk, og så ryger jeg ikke til inkasso. Det er fint at de sender dig til inkasso også for 50 øre, for det e rmig og andre der skal betale for at du ikke vil betale.

Jeg vil advare mod et Teleselskab ,som kan få en saldo på 0,50 kr til en inkasso på 500kr ,selv om jeg ikke havde et minus på min konto ,jeg nægtede at betale ,for jeg havde ikke bundet mig til Firmaet ,så lukkede de min konto 5 dage ,efter ,jeg skrev utallige gange til dem ,at jeg ikke havde et minus ,men de ville ikke udleverer mig en opgørelse over dem jeg havde ringet til ????Hvad skal man gøre ved sådan et svindel teleselskab som Onphone ??????
tilføjet af

Pas på On phone

jeg er også en meget tilfreds kunde hos Onfone
Der vil altid være både for og imod teleselskaber!
Mon det drejer sig om, at i har bundet jer til nogle forvalgte abonnementer, som i har fortrudt? Man skal huske at benytte sig af fortrydelsesreglen, og gøre selskabet opmærksom på at man benytter sig af den, hvis man alligevel ikke ønsker det købte!
Jeg er nu en tilfreds OnFone kunde, som har skåret 2 x 200 kr. af vores 2 abonnementer, og får præcis det samme, som jeg gjorde som kunde hos TeleNor. Ingen problemer, samme dækning, samme ydelse og til en tredjedel af prisen - beløbet trækkes automatisk på min konto, hvilket jeg selv har bestemt og tilmeldt på deres hjemmeside, og jeg får ingen ubehagelige efterregninger.
tilføjet af

Pas på skift af teleselskab.

Jeg har aldrig oplevet at vente mere end max. 5 min. på at komme i kontakt med Onfone, og alt bliver ordnet over telefonen, og det fungerer bare.
Jeg skiftede til Onphone sidst i oktober 2010.
1.november trækker automatisk 89,10 kr på min konto.
Den 6 november skriver de til mig at min konto står i minus med 5 kr.
Den 8 november skriver de det samme med besked om at min telefon kan blive lukket.
Jeg har haft 4 opkald fra den 1 til den 6 november.
Efter at have læst de indlæg der er skrevet om Onphone bliver det spændende at se hvad der sker i denne sag.
Selskabet er umuligt at komme i kontakt med.
tilføjet af

jeg har oplevet noget lignede

ja selvfølgelig koster det penge selvom du ikke bruger din taletid hos onfone. Du tilmelder dig et timetal på f.eks. 2 timer om måneden som koster 99. Det er fuldstændig ligegyldigt om du slet ikke bruger din taletid eller om du bruger begge timer fuldt ud, så koster det 99. Problemet opstår måske fordi du ikke magter at sætte dig ind i hvad du bestiller.
man kan ikke tro på denne teleselskab- det kræver penge for hvad man ikke bruger- min sim kort sidder stadig fast i brevet men jeg har fået --🙁 399,- :-((((
tilføjet af

Pas på On phone

Ja onfone hustler...
Hvis din konto lige går 5 kroner i minus skal du lige hoste op med 50 kroner for det er minimum hvad du kan indsætte på kontoen, synes du det er plat og ikke vil betale så lukker de din telefon og smider 50 kroner oven i som skal betales for at lukke nummeret op igen.. magen til hustleri? jeg har prøvet det et par gange og skifter nu. Godt nok får man en besked om at ens konto er i minus men jeg magter ikke betale dem 45 kroner for at sætte min konto på 0 hvorefter de stadig trækker det normale abonnement..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.