16tilføjet af

Op mod 50 til 150.000 nye arbejdsløse

Ærede debattører og gode kammerater.
Mine gode venner,
Der intet salg af Danske produkter i Saudi-Arabien. I Kuwait er Danske produkter fjernet fra to tredjedele af butikkerne, og der, hvor produkterne fortsat er, står salget stille. I Qatar er Danske produkter fjernet fra hylderne i stort set alle supermarkeder. I Bahrain er produkterne fjernet fra fire til fem supermarkedskæder, og i de øvrige står salget stille. I De Forenede Arabiske Emirater er de danske produkter fjernet fra hylderne i seks til otte store supermarkedskæder, og forventningen er, at alle supermarkeder har fjernet samtlige Danske produkter i løbet af søndagen.
Konsekvensen kan blive op mod 50 til 150.000 nye arbejdsløse i Danmark som en følge af Jyllandspostens tegninger og Dansk Folkepartis vedvarende provokationer.
Klik på Link
http://www.ragnvald.dk/Mormor.mp3
Venlig hilsen
Solvej
tilføjet af

Det må da være en joke?

Dine fremragende økonomiske beregninger vil jeg da gerne se???
tilføjet af

krigen rykker nærmere

kan i ikke selv mærke det...prøv at snuse rigtigt ind.....sådan....kan i mærke det^
tilføjet af

ja ...det går nedaf bakke for os ...

Der skal nok komme en krise ...JP og regeringen og DF har taget hele landets borgere som gidsel for et tåbeligt projekt ...at gøre os til fjender med 1,3 mia mennesker og måske krig.
Det er så tåbeligt at jeg kunne tude...
tilføjet af

solvej...

hvorfor taler du ligesom Enoch ben Enoch ?
Er det for sjov eller er du Enoch?
tilføjet af

Jeg har været i søndagsskole

Jeg har været i søndagsskole i dag, der øvede vi os på at fyre de rigtige sentenser af. Der er jo nogen her på debatten der bare ælsker røgelse.
tilføjet af

hehehe...

ja....
tilføjet af

ja det går åh så godt....ironisk ment.

RITZAU - 24 TIMER





Arla lukket ned i hele Mellemøsten

Mejerigiganten Arlas produkter er nu stort set usælgelige i hele Mellemøsten. Ifølge selskabets kommunikationschef, Astrid Gade Nielsen, er Arlas produkter fjernet fra de fleste supermarkedshylder, og de steder, hvor produkterne endnu står, bliver de ikke solgt.
- Det ser sort ud. Det er simpelthen hele regionen, der er lukket for Arlas vedkommende, faktisk med få undtagelser hele Mellemøsten, siger Astrid Gade Nielsen
Ifølge kommunikationschefen er der slet intet salg i Saudi-Arabien. I Kuwait er produkterne fjernet fra to tredjedele af butikkerne, og der, hvor produkterne fortsat er, står salget stille. I Qatar er Arla-produkterne fjernet fra hylderne i stort set alle supermarkeder. I Bahrain er produkterne fjernet fra fire til fem supermarkedskæder, og i de øvrige står salget stille. I De Forenede Arabiske Emirater er de danske produkter fjernet fra hylderne i seks til otte store supermarkedskæder, og forventningen er, at alle supermarkeder har fjernet produkterne i løbet af søndag.
Konkret betyder det, at Arla nu har et dagligt omsætningstab i regionen på 10 mio. kroner.
/ritzau/
tilføjet af

Det er nu ikke

Den nuværende regering, som har opfundet ytringsfriheden !!!
Jeg mener ytringsfriheden er værd at kæmpe en kamp for - men jeg kunne nu godt have tænkt mig at sagen havde været lidt mere ærefuld - end denne simple provokation fra JP.
tilføjet af

ALT fra den yderste højrefløj

ALT hvad der kommer fra den yderste højrefløj er simple provokation. De tør simpelthen ikke bevæge sig ud hvor deres evner ikke rækker.
Der er et tydeligt sammenhæng mellem deres lave moral og hen mod deres kolonihave kultur. Tænk bare på Louises erhvervs karriere, så forstår man ordsproget: Skomager bliv ved din læst.
Klik på Link
http://www.ragnvald.dk/Mormor.mp3
tilføjet af

Knæfald!?

Hvor har du de tal fra?
Hele sagen startet med, at en forfatter ikke kunne få nogen tegner til at illustrere sin bog om Mohammed.
JP mente, at der var opstået en form for selvcensur af frygt for at få ballade. JP bad derfor 12 tegner, om at tegne en satirisk tegning af profeten. (Præcis som man tegner Paven, præster og politiker) Der lød et brøl fra muslimske kredse her i Danmark og de tog til mellemøsten og fortalte om det forfærdelige land Danmark!
Så hvis du skal give nogen skylden for Arla's problemer, så skal du pege på de herboende muslimer!
tilføjet af

Ahva?

hvordan kan herboende muslimer påvirke stemningen så meget i Palæstona at de brænder dannebrog af og demonstrerer imod os?
Har alle DANSKE muslimer skrevet hjem og bedt dem om at boykotte os og demondtrere imod os?
Hvis du tror det så kommertandfeen nok, næste gang du taber en tand og påskeharen vil male æg til dig og julemanden kommer ned igene din skorsten til december...
tilføjet af

der er sågudda JP der er ansvarlige...

og samtlige islamofober og DF Og V der er ansvarlige !!!!
tilføjet af

LO råber op

LO: Statsministeren skal på banen

LO er dybt bekymret over muligt tab af arbejdspladser i sagen om Muhammed-tegningerne og vil have statsministeren på banen

/ritzau/ - 14:19 - 30. jan. 2006


Det er dybt bekymrende, at Jyllands-Postens Muhammed-tegninger nu rammer danske lønmodtagere, og statsministeren burde for længst have været på banen. Sådan lyder det fra LO-formand Hans Jensen.
- Jeg mener, at det politiske system for længst skulle have sat tingene på plads. Statsministeren fik chancen, da en række ambassadører tilbød at holde et møde om sagen, men det blev afslået. Derfor er det ham, der nu må på banen for at finde en løsning, siger Hans Jensen.
LO-formanden finder det urimeligt, at 'danske virksomheder og deres medarbejdere skal undgælde for, at det politiske system ikke har gjort sit arbejde godt nok.'
- Det handler ikke om ytringsfrihed, men om at avisen med sin provokation unødigt har krænket mange menneskers religiøse følelser, siger han.
tilføjet af

Vil man provokerer

ALT hvad der kommer fra den yderste højrefløj er simple provokationer.

Vil man provokerer ved at danse nøgendans i frostvejr, så skal man ikke bagefter komme og jamre sig over at ens baller bliver blåfrosne.
Klik på Link
http://www.ragnvald.dk/Mormor.mp3
tilføjet af

Prøv dog for ...

... fanden, at følge med!
Der har været kørt en kampagne fra herboende muslimer. Over internettet, sms, kontakter i hjemlandet. De har sågar været på rundrejse i mellemøsten! Det indrømmer de selv!!! De har skadet Danmark, med falske tegninger. Mohammed er tegnet som en gris, med tryne og det hele. De tegninger stammer ikke fra JP! Hvor kommer de fra?
Lad mig spørge på en anden måde; Hvor mange i mellemøsten læser Jyllands Posten??
Jeg ved godt, at I meget gerne vil give regeringen skylden for alt i denne verden, men her er der altså hus forbi!
Skal Statsministeren undskylde vores uafhænginge presse og vores yteringfrihed?
Hvad bliver det næste???? ingen flæskesteg?? Tørklæder til alle kvinder?
Det har kostet Arla og dens ansatte dyrt, både økonomisk og jobmæssigt,at en flok fanatiker ikke har forstået det danske samfund!
tilføjet af

Jeg HAR fulgt med

bare forid jeg ikke er enig med dig betyder det ikke at jeg ikke følger med vel?
Og har jeg givet regeringen skylden? Nej det har jeg ikke. tsk tsk.. du vil bare være efter mig lige meget hvad fanden jeg skriver.
Få dig et liv.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.