1tilføjet af

Olympus tough 8000 købt hos ASG/Fotocare

Olympus mju tough 8000 kamera som skulle være vandtæt til 10 meters dybde. Ha!!!
Det er aldeles ikke vandtæt og jeg har haft den tvivlsomme fornøjelse at tro på dette da jeg sidste år skulle til Egypten. Kameraet døde ved første snorkeltur, og en dyr tur til Marsa Alam hvor jeg skulle have haft billeder af vilde delfiner kan jeg kun genkalde i hukommelsen. Hjemme igen får jeg byttet til nyt og skulle afsted igen i år med samme program. Kameraet døde igen uden at jeg fik nogle billeder af delfinerne.
Havde første gang talt med direktøren for Olympus Dk, som ikke syntes det var noget han burde tage sig af, og i år kan jeg efter nogen diskution ikke umiddelbart få mine penge igen hos fotoforretningen. De skal først have vished for at jeg ikke har haft kameraet nede under vandet i mere end 10 meters dybde!!! Jeg har højest været 2 meter nede, da det er med snorkel!!! Købeloven er alle involverede parter ligeglade med, og jeg står uden kamera og er kr. 3200 fattigere.
Lad være at købe dette kamera, hvis det er for at tage det med i vandet! Det duer ikke!
Hvis jeg skal give karakter til ASG foto/Fotocare og Olympus vil den ligge på -point.
tilføjet af

Hvis Du har nogen beviser

Korrespendance o.l. så henved Dig til Forbrugerrådet der tager sådanne ting op.
Det koster et gebyr, men hvis de kan vinde en sag er pengene givet godt ud.
Firmaet er desværre ikke forpligtiget til at følge afgørelsen, men de kan måske vinde lidt popularitet ved at gøre det.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.