11tilføjet af

NY bankpakke II til 100 Mia

Hej!! Må jeg spørge hva F*** vi skal med flere penge i bankerne når man STADIG ikke kan låne sølle 5000 kr?!
Dét er SÅ meget til grin!
SÅ TRÆT af de danske tilstande!!!
En fattige dansker får ikke gavn af en eneste krone af de 100 mia, neeej.. de er til dem som har styr på tingene i banken! Eller virksomheder med million omsætning!!
Sku vi ikke se og få samlet de fattige op i samfundet, GRRR.. FOGH skrid til EU og lad os få en NY , som kan rette op på det LORT du har lavet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bundskidt og skidtslam.
- JEG er ude
tilføjet af

Hvis du er så fattig

som du påstår, ville det jo være tudetosset at låne penge ud til dig. Sandsynligheden for at de bliver tilbagebetalt er jo minimal.
Det er da bedre at udlåne penge til folk med en sund økonomi og virksomheder i vækst. Det er da den bedste metode til at minimere tab.
tilføjet af

Helt enig

Samt skabe flere arbejdspladser, så han
kan få et bedre job. 😃
tilføjet af

til dels rigtig...

- kender du udtrykket, skal ha penge for at lave penge??? se det vender billedet 100%.
- men nu lyder du heller ik ligefrem som om du står i samme bår som mig!! og mange andre 10000 danskere!! Men læg hovedet på blokken og tænk..
Folk med sund økonomi, hvorfor har de ALTID krav på mere??! Det er sq da ikke fair! KLART penge skal betales tilbage, men lever banker ikke også af de renter, jeg låner til! Nu, kan du så tage hovedet op fra blokken igen. ryst på det, og fotæl mig så, at jeg har ret?! 🙂
tilføjet af

Ikke på vilkår

Hvis ikke du kan spare sammen til dine fornødenheder INDEN du anskaffer dem, må du lære at sætte tæring efter næring.
Hvis jeg har to venner, den ene tjerner 100.000 om året, den anden tjener 600.000 pm året er det da klart, at det er ham med den højeste indkomst, der vil kunne låne en tusse af mig. Det er logik for burhøns.
Man kan lære af salig Simon Spies - der jo i parantes bemærket opbyggede en anselig rigdom: Han sagde altid, at man aldrig skulle bruge mere end halvdelen af,, hvad man tjener. På den måde vil der altid være et overskud til at imødegå trange tider.
tilføjet af

M47 & Mads Turba

Hvor er I bare korrekte og perfekte. Hvor må det være svært for jer at skulle leve med pøblen, tænk at I ligefrem gider gøre os allesammen den ære det er at have jeres skrappe syn på debatten.
tilføjet af

Det er vores storsind ;o)

Vi har bare de menneskelige ressourcer - der gør os så meget bedre! 😃

😖 M47 😖
tilføjet af

ja, du er fantastisk.

fabelagtig, perfekt er et fattigt ord i forhold til hvad du er. Men ironi, det forstår du åbenbart ikke.
tilføjet af

Takker!

Jeg VIDSTE bare, at du faldt på røven for mig - straks! 😃

M47
tilføjet af

Det er vores menneskelige overskud

..der tillader os at vejlede almuen og de vildfarne får
tilføjet af

Rolig nu

man kan sagtens have en sund OG lille økonomi. Ikke alle mennesker med en lille økonomi er dårlige betalere og ikke alle med en STOR er gode betalere. De sidste er til gengæld de værste, for det er ikke evne men vilje.
tilføjet af

begrundelse for at foretage banklåne

At man kan bevise at man har så mange penge, AT man egentlig ikke behøver at låne -
Det er politikken -
Ikke for andre, som har brug for at løft, sådan er det -
Der er jo stadig forskel på folk 😮
🙂
guller
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.