4tilføjet af

Nokia 6100??? Eller Nokia 6610

Hejsa :-)
Jeg overvejer at købe en af disse mobiler. Har i nogle erfaringer med disse? Gode og dårlige?
Alle kommentarer er MEGET velkomne.
På forhånd mange mange tak.
tilføjet af

6100

Hejsa
Jeg arbejder for et teleselskab hvor jeg behandler klager på telefoner. 6100 har vi næsten ikke set nogen klager på, hvorimod vi har set en del på 6610.
tilføjet af

6100

6100 er den nye version af 6610, det vil sige færre fejl og nogen få nye funktioner.
tilføjet af

nokia 6100

hejsa...
jeg har lige fået en nokia 6100, og indtil videre er jeg mere end tilfreds!!! købte (dum som jeg var) en siemens.... og efter at havde haft den, er nokia 6100 bare guld!! dejlige taster, gode menuer, og rigtig nem at skrive på, plus et virkelig cool design!! det eneste trælse, er at jeg ikke kan modtage mms fra nettet af, men det er ikke noed med mobilen, det er pga. at den stadig er indstillet til siemens! men alt i alt en FED mobil.. ;)
tilføjet af

Nokia

jeg har selv en nokia 6610i og er meget glad for den de er ikke så dyre og det er kamera i den det er det ikke i en nokia 6610 eller 6100 og med en nokia 6610i kan du tage gode billede
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.