7tilføjet af

New York hoteller

Kære Debat
Er der nogen af jer der har været i New York/Manhattan, og har erfaringer med gode og billige hoteller.
Har været inde på mange hotellers hjemmesider, men naturligt nok skriver de ikke dårlige ting om deres hotel
Så hvis der er nogen der har positive erfaringer om et hotel i New York / Manhattan, så skriv :-)

Jeg var i N.Y.

på Manhattan i juni 2002. Vi boede på Bedford Hotel på 40th Street (bedfordhotel.com). Billigt og udmærket - og så ligger det lige bag ved Grand Central Station... Nemt, da vi ankom fra JFK med bussen.

Hotel i New York

Rigtig billige hoteller på Manhattan er ikke værd at røre. Jeg bor altid på Washington Square Hotel, som er et dejligt sted. MEN bed om et værelse højt oppe og med udsigt over byen - ellers risikerer du at få et med udsigt til en mur. Continental breakfast er incl. i prisen. God tur

Rejsefeber.dk

Vi var i NY sidste år og havde købt en pakkerejse gennem rejsefeber.dk med fly og hotel.
Boede perfekt på Park Lane - til en langt billigere pris end hotellets listepris

Book hotel hjemmefra

Det er væsentligt billigere at bestille hjemmefra. Enten direkte på hotellernes hjemmeside eller endnu bedre via en rejsearrangør. Og dem findes der rigtig mange af. Jeg har boet flere stedet, bl.a. Pennsylvania (Lige over for Madison Sq. Garden). Det er ok - ingen luksus - som du iøvrigt ikke skal forvente dig af hotellerne med mindre du vil bruge rigtig mange penge på at bo!
Hvis du ikke har booket hjemmefra bliver det en rigtig dyr fornøjelse. Sørg for at hotellet ligger på Manhattan.
Rigtig god rejse - det er jordens fedeste sted.

Hostel

Har du overvejet et hostel? De koster ca 20 dollars pr. nat, og det er faktisk rigtig sjovt at dele værelse med folk fra andre lande :)
Du finder adresser på gode hostels i bogen lonely planet om enten New York eller USA i sig selv
Nynne
tilføjet af

Yes, har lige været der!

Et godt hotel: Gershwin hotel.
Det er placeret rigtig godt, i centrum og meget tæt på subway'en! Det er godt og billigt og værelserne er i god stand.
Rigtig god tur!

bedfort hotel

Vi boede på bedfort hotel i 2008.
og efter anden nat fik jeg røde knopper her og der.
efter trede nat havde jeg det lidt over det hele.
det kløde og jeg lignte en med store byller over det hele.
jeg var til lægen i ny og fik konstanteret bed bugs.
det er små midre der er i senge, vægge og gulvtæpper p.g.a dårlig hygiejne.
de bliver tiltrukket af kvinder og børn.
et andet hold dk som boede på hotelet havde oplevet mus på deres værelse.
så vi kan ikke anbefale det hotel.
da jeg kom hjem var jeg på hospitalet og lægerne her hjemme havde ikke set noget ligne og fik lov til at tage billeder af mig, som hjælp til en anden dk som ku være uheldig.
men dette ødelage næsten hele vores ferie da det kløede så meget og gjorte ondt.
så nej tak til bedford hotel
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.