7tilføjet af

Nasrin sagen d.23.2. BT. internettet. PROTEST.

En kvinde er gift med en voldelig mand. Hun vil ud af ægteskabet , derfor mister hun sin opholdstilladelse??? Det er jo meget uforståeligt. Hun skal nu udvises , og straffen kender vi jo i de lande med *præsterne*. Sagen er fremlagt i BT. internettet. Sagen er stillet i bero af ministeren. Sådanne sager er meget uforståeligt for mig ,og jeg mener det er en forkert sagsbehandling. Gad vide om hendes f.h.v. mand har fået en straf for vold?? Håber på en fremtid for dig i Danmark Nasrin. Venlig hilsen aabenraamand.
tilføjet af

I orden med udvisning

Hvorfor skal denne dame blive her i landet?Ok,et kedeligt og voldlige ægteskab,skal ikke give opholds tilladelse her i landet til forurettede.
Hun må ud af landet som alle andre der er nægtet ophold her.At hun muligvis ikke kan vende tilbage til sit land,er et stort problem,for hende.
Nej,alle for en.Ud af landet.
tilføjet af

indvandrere

Jeg undres. Disse såkaldte indvandrere kender vores sociallov til mindste komma. Og de kan til enhver tid få en evt, hjemsendelse underkendt med psykisk ustabilitet, alderdom ell. lign. Men anerkende at Danmark har en indvandrer lovgivning, som skal give os et pusterum for at kunne tage os af alle dem, som indtil nu, er kommet ind i landet, enten legalt eller ilegalt, og ikke kan eller vil integreres, nej det vil de ikke vide af.
Derfor skal der ske hjemsendelse, uanset at det bliver besværligt for dem.
Visse danskere er nogle blødsødne og godtroende fjolser.
tilføjet af

Manden skal udvises først!

Han er problemstarteren og kan hun ikke finde ud af, at opfører sig normalt kan hun tage med!
tilføjet af

Enig...men med en tilføjelse...

Jeg er enig at manden skal udvises, men Nasrin skal have opholdstilladelse ene og alene fordi hendes skæbne er forsejlet i Iran.
Hun har aktivt opløst hendes ægteskab, har bistået aborter og er kvindesagsforkæmper...alle ting der til dødsdømme hende i præsternes islamiske paradis på jorden. Hun er eftersigende vel-integreret i Danmark, har job, venner, familie og har ser ud til at aktivt at hjave valgt Danmark og derved Dansk (og vestlig) levevis og tankegang til. Hun har mere ret til en opholdstilladelse i landet end så mange andre 2. eller 3. G indvandrer, der til stadighed beviser deres foragt overfor civiliserede adfærd og vestlige værdier.
Det er skam hendes sindssyge eks-mand der skal ud af landet for bestandig og ikke hende.
tilføjet af

Det er jeg helt enig i

Hendes eksmand, den sindsyge voldspsykopat skal bare retur, men hun skal have lov til at blive her. Hun kan jo ikke gøre for at han er dybt sindsyg
tilføjet af

Det kan da slet ikke diskuteres...

Naturligvis skal hun da blive i landet. Hun var sgu straffet nok ved at være gift med den idiot. Lad os nu smide de rigtige ud af landet, ikke?
tilføjet af

lige mine ord

Bare afgang med ham
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.