2tilføjet af

mus (MX 518)

Hej....
Jeg står og skal købe ny mus og jeg var lige ved at købe en logitech mx 518 jeg synes den har et flot design MEN!... jeg vil lige være sikker på at de "buler" den har bare er pynt og ikke kan mærkes
altså jeg går ud fra den har en helt fuldstændig glat overflade
(nu jeg er igang hvor lang en ledning har den så🙂)
MVH Chr
tilføjet af

Rimelig sikker...

Jeg er 99% sikker på, at overfladen er HELT lige og glat og at det hele bare er kosmetisk. Har læst noget på nettet om, at den godt kan blive lidt glat at benytte, hvis man sveder lidt i hænderne. Har selv Batman-versionen af musen og den er helt suveræn god og som du siger, har MX 518 et rigtig flot design! Kan varmt anbefale den.
Jeg har ikke målt kabellængden på min egen, men en søgning på nettet giver to forskellige svar: En side siger, at den er 1,81 m. mens en anden siger 1,95 m. Selv vil jeg mene, at min ikke er længere end 1,5 m., men hvis den er mellem 1,5 m. og 1,95m., så er der jo stadigvæk en del at give af.
Håber du kunne bruge min hjælp. Og god fornøjelse med MX 518. Kun store roser til den model fra Logitech herfra 😉
tilføjet af

TAK!

TUSIND TAK FOR HJÆLPEN!!!!!
Det blir den🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.