6tilføjet af

Mubarak stjal 380 mia

Han har beholdt alle skatterne fra virksomhederne og gemt dem i Schweitz og ejendomsselskaber.
http://www.bt.dk/udland/mubarak-har-tjent-200-milliarder-paa-korruption
Er det ikke absurd!!!
Hvis jeg skylder 1000 i skat stjæler de danske magthavere bare pengene selv ved at modregne i andre offentlige ydelser, selvom jeg klager.
Jeg vil hermed stille forlag om at der ligesom ved en krigsforbryderdomstol, også oprettes en international domstol for økonomisk kriminalitet begået af diktatorer m.f.
Således at værdierne kan konfiskeres ligemeget hvor og hvordan de er gemt, og føres tilbage til statskassen i det land som er blevet udplyndret. Herefter henrettes de dømte og dennes familie.
Alt andet vil være uretfærdigt !!!!
tilføjet af

Hvis han etr sluppet afsted med det

...er det Fandme godt gået. Han får de bedste hilsner herfra
tilføjet af

MIGHT is RIGHT !!!

Hvorfor i alverden skulle USA og andre lande gå med til det ???-Første er diktatorer og konger deres tro tjener...når "game is over" ligger der milliarder af kroner i deres lande som de nyder godt af. Der er behov for en oprigtig FN der er uafhængig af store magterne...indtil videre har den såkaldt FN kun været misbrugt af storemagterne. FN bruger de simpelt hen for at lemlæste de svage og føre deres grådige og beskidte planer ud i livet.....
tilføjet af

hvem skulle give den domstol myndighed?

Hvordan ville du tvinge banker til at udlevere penge på vegne af deres kunder?
tilføjet af

Kulturberigelse koster. Intet nyt. Det ved alle

og bør betale til det.
tilføjet af

suk

læs nu indlægget. Den her tråd handler ikke om jeres DF galde...
tilføjet af

Send Mubarak i aktivering

i københavns kommune.😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.