10tilføjet af

min kæreste sidder på pc 24/7

dag ud og dag ind... det første han gør om morgenen... hver dag... lige meget om der er gæster eller vi er alene... den er tændt og han sidder med den i skødet... jeg kan ikke få ham til at slippe den.. han har ikke job eller andre forpligtigelser... og får det heller ikke.. det som at snakke med een der sidder med en avis foran sig konstant... hvis I forstår.. jeg får snart pip af ham
tilføjet af

Smid ham ud!!

Jeg havde en af samme slags.. Vi kunne ikke engang tage nogen steder uden han skulle sidde og tjekke hvad klokken var så vi kunne komme hjem og han kunne spille computer igen..
Jeg fandt så ud af at grunden til det var at der var en trunte i det spil han spillede der var mere interessant på computeren end jeg tilsyneladende var.. Så ud røg han.. :o)
tilføjet af

en PC i skødet giver ikke plads til kødet.

ud fra de fine fornemmelser som jeg har lært ved skov og strand, så undrer det mig, hvordan du har fundet ham, måske er han en cute netdater.
smid hans pc ud, og find en kost og en spand, så han kan tage sig af det huslige.
jeg formoder i ikke sover i samme seng, for han kan da ikke have meget at byde på, hvad med at stille et telt op i baghaven, så han kan lære at vågne med fuglene.
tilføjet af

Sidder han på sin pc????????????

Du mener vel,at han sidder med sin pc.
tilføjet af

he he

jow jow.. det lige det jeg mener... han er ikke netdater (mere) han er bare totalt opslugt af den fucking pc og selv når vi ser en film sidder han med sin pc på skødet... det eneste tidspunkt han slipper den ernår han sover.. ja jeg har tænkt på at smide både ham og pc'en ud..
tilføjet af

God ide.Ud med ham og pc.

Det bliver aldrig bedere med ham og hans pc.
han er jo nærmest gift med sin pc.
tilføjet af

Han lyder afhængig

Skulle du ikke undersøge om det var tilfældet? Eller er du alligevel så træt af ham, at det ikke er dit problem? Sådan ville jeg nok have det.
tilføjet af

Det er kun én løsning:

Anskaf jer en mac :oD hø hø hø....
tilføjet af

Kap forbindelsen

Hvad med at forlange pc'en slukket i en uge? Så må I jo se, hvad den uge gør for jer.
Evt. kan I aftale, at I lige checker mail når I har spist aftensmad. Er der noget, der ikke kan udskydes en uge, kan I besvare mailen, men så skal der også slukkes lige bagefter.
Han vil kede sig. Ingen tvivl om det. Men det er ofte når man keder sig, at man får plads til nye ideer :)
tilføjet af

Enten eller

Hej med dig
Der er ikke så meget du kan gøre. Hvis han ikek forstår et vink med en vognstang, og prioritere en PC/cyberworld højere end en kæreste i kød og blod. Ja så må du undskylde mit franske, men så er han sgu en klovn.
Så jeg ville sige til ham at han enten fik taget sig sammen til at komme ind i virkeligheden, få et job, og komme i sving med at passe på dig.
Og hvis den lille firkantede fortsat er mere interessant, så tro mig!!! Så er der faktisk mænd der har et mere normalt forhold til virkeligheden, og deres kærester, end ham.
Kom sådan til at tænke på Therkild i knibe da jeg læste dit indslag. Faren der bare sidder bag sin avis og siger NEEEEEJ!
tilføjet af

Enten eller..

Hej med dig
Der er ikke så meget du kan gøre. Hvis han ikek forstår et vink med en vognstang, og prioritere en PC/cyberworld højere end en kæreste i kød og blod. Ja så må du undskylde mit franske, men så er han sgu en klovn.
Så jeg ville sige til ham at han enten fik taget sig sammen til at komme ind i virkeligheden, få et job, og komme i sving med at passe på dig.
Og hvis den lille firkantede fortsat er mere interessant, så tro mig!!! Så er der faktisk mænd der har et mere normalt forhold til virkeligheden, og deres kærester, end ham.
Kom sådan til at tænke på Therkild i knibe da jeg læste dit indslag. Faren der bare sidder bag sin avis og siger NEEEEEJ!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.