5tilføjet af

MH370

Det undrer mig, i forlængelse af formiddagens mediebevågenhed omkring det forsvundne MH370, at der ikke findes et sted, på nettet, hvor man offentliggør det mest faktuelle data.
Man vil tilsyneladende gerne have offentlighedens hjælp i eftersøgningen, men uden adgang til basale informationer, så bliver det jo et kaos af teorier, som ikke vil bidrage nævneværdigt til eftersøgningen.
Tager jeg fejl, findes der et sted med faktuelle data, som startvægt, brændstofbeholdning, mulige bekræftede rutedata, osv. ?
tilføjet af

Det er idioternes skyld

Hej,
Hvorfor tror du at de beder om offentlighedens hjælp og i hvilken form?
Jeg hørte det var Reptil mennesker der føj flyet og Illuminati ledelsen af USA som ville have nogle skævøjer til at forsvinde til afhøring i nogle dage.
Nu har 'muricas Illuminati ledere haft tid nok til at der kan blive fundet fake flyrester.
Det er 11. September igen, igen...
Ovenstående svar gider eftersøgnings folk ikke læse. De er hellerikke interesseret i 3 millioner henvendelser med screenshots fra Google-Earth eller lignende.
Med venlig hilsen
Ieet


Det undrer mig, i forlængelse af formiddagens mediebevågenhed omkring det forsvundne MH370, at der ikke findes et sted, på nettet, hvor man offentliggør det mest faktuelle data.
Man vil tilsyneladende gerne have offentlighedens hjælp i eftersøgningen, men uden adgang til basale informationer, så bliver det jo et kaos af teorier, som ikke vil bidrage nævneværdigt til eftersøgningen.
Tager jeg fejl, findes der et sted med faktuelle data, som startvægt, brændstofbeholdning, mulige bekræftede rutedata, osv. ?
tilføjet af

Det er idioternes skyld

Konspirationsvrøvl, som på ingen måde bidrager med fakta omkring flyet eller flyvningen.

Hej,
Hvorfor tror du at de beder om offentlighedens hjælp og i hvilken form?
Jeg hørte det var Reptil mennesker der føj flyet og Illuminati ledelsen af USA som ville have nogle skævøjer til at forsvinde til afhøring i nogle dage.
Nu har 'muricas Illuminati ledere haft tid nok til at der kan blive fundet fake flyrester.
Det er 11. September igen, igen...
Ovenstående svar gider eftersøgnings folk ikke læse. De er hellerikke interesseret i 3 millioner henvendelser med screenshots fra Google-Earth eller lignende.
Med venlig hilsen
Ieet


[quote="thomas-f-hansen" post=2801326]Det undrer mig, i forlængelse af formiddagens mediebevågenhed omkring det forsvundne MH370, at der ikke findes et sted, på nettet, hvor man offentliggør det mest faktuelle data.
Man vil tilsyneladende gerne have offentlighedens hjælp i eftersøgningen, men uden adgang til basale informationer, så bliver det jo et kaos af teorier, som ikke vil bidrage nævneværdigt til eftersøgningen.
Tager jeg fejl, findes der et sted med faktuelle data, som startvægt, brændstofbeholdning, mulige bekræftede rutedata, osv. ?[/quote]
tilføjet af

Præcis. Og derfor er der ikke bedt om hjælp

Hej,
Konspirationsvrøvl, som på ingen måde bidrager med fakta omkring flyet eller flyvningen.

PRÆCIS!
Ligesom det vil være rent vrøvl med de mange indrapporteringer som vil komme ind hvis offentligheden ledte efter flyet på satellit fotos eller google-earth.
Hvor har du set at der blev bedt om offentlihedens hjælp, og præcis hvad har de bedt om?
Jeg var ude og fiske og så et lavt-flyvende fly i området der.
På stranden her er der et stort stykke aluminium dukket op her, som kunne være fra flyet.
Med venlig hilsen
Ieet
tilføjet af

Du har en god pointe

En undtagelse er en 20-årig amerikansk studerende, som er kommet med et bud, der lyder så realistisk, at selv en tidligere topchef fra USAs flysikkerhedsvæsen er med på tanken.
[url]http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/13/201332.htm[/url]
Det er undtagelsen, der bekræfter reglen. Offentlighedens teorier fra ikke-fagfolk er normalt helt uinteressante.
tilføjet af

Budet blev dog hurtigt tjekket og afvist

Hej,
Gode bud er sjældne.
Update 3/13 2:36:
Latest statement, straight from a Boeing spokesperson:
The antenna covered by the pending AD was not installed on MH370, so that airplane is not subject to the AD or the related Service Bulletin.

So, it has been determined that the AD was not relevant to this plane. However, it served as the key inspiration for an alternative explanation.

http://mh370lost.tumblr.com/post/79214607814/what-happened-to-mh370
Med venlig hilsen
Ieet

En undtagelse er en 20-årig amerikansk studerende, som er kommet med et bud, der lyder så realistisk, at selv en tidligere topchef fra USAs flysikkerhedsvæsen er med på tanken.
[url]http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/03/13/201332.htm[/url]
Det er undtagelsen, der bekræfter reglen. Offentlighedens teorier fra ikke-fagfolk er normalt helt uinteressante.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.