40tilføjet af

Mest populære profil 2005 er:

Anonym

Må jeg på redaktionens vegne ønske dig (jer) tillykke med titlen, det er flot gået!
Et STORT TILLYKKE skal det lyde fra mig, ~...selvom jeg stadig finder det dybt underligt man ikke orker at få sig et medlemskab. Jeg har lånt FCK’s egen darling *Drømmerens* kugleramme og den gennemsnitlige tid er 73 sekunder for at oprette et nick!
- Naturligvis alt efter om man skriver med tommelfingrene, ~...dog kan det gøres på kortere tid!
Hvor hurtig var/er du om at lave en profil?
- Du skal kun finde et navn, og behøver end ikke fortælle noget som helst privat om dig selv.
Man skal beskytte sig imod AIDS og andre kønssygdomme med kondom, ~...her behøver du kun et medlemskab for at skille sovsen ad!
Husk på, at der hvor der er meget sukker - er der mange fluer!
*FedeBritt*
tilføjet af

ævl

kan du kun finde ud af at komme med sådan noget ævl. Jeg mente iøvrigt at du gik fra soldebatten ved udgangen af 2005. Jeg havde sådan glædet mig.
tilføjet af

Hvorfor ævl?

anonym??
tilføjet af

fordi

fb efterhånden kun kan komme med ævl
tilføjet af

Hvorfor noget ævl?

mener du anonym??
tilføjet af

Giver ret...

Alt for mange skriver anonymt herinde!
Er vild med ironien i, at du lægger indlægget ind i kategorien sladder om de "kendte"😃Godt lavet!
Er folk for bange til at stå ved deres meninger? Den profil er hurtig at oprette - du kan altid kalde dig for hulda-regnbuekød-femottendedele-wahuu-fneps eller herning-herning-hedning-ledning-blod-obedias-diddy-hansen, hvis du ikke kan finde på noget andet :)
Kh Julie
tilføjet af

og du?

Hvad er du selv igang med nu??? FB kommer da i det mindste med selvstændige indlæg
tilføjet af

Læs f.eks. dette svar

fra en jeg overhovedet ikke er enig med, men vi respekterer hinanden, ~...Tjek lige nedenstående link:
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=16&conference=200&posting=475934
*FB*
tilføjet af

Hvis du er den berømte Sylvia så må jeg

sandelig tage hatten af selvom du aldrig er enig med FB
tilføjet af

Det er ikke alle mennesker..

.. der har overskud til den slags! Det er flot skrevet. Respekt er vigtigt ja, selvom man ikke er enige med hinanden. Måske er det manglende respekt fra nogle herinde på debatten som afholder folk fra at oprette den profil..
tilføjet af

anonym trods profil

der kan stå hvad som helt og ingenting.
det er ikke vores dåbsatteat vi sender ind.
jeg gir fedesen ret.
tilføjet af

Her er en god 'fjende'

tilføjet af

I al beskedenhed

kunne du sikkert ikke lide at foreslå dig selv.
Den ros skal du have, jeg mener, du er selvfed på en overlegen måde, nej jeg mener, du er fed på den selvede måde, hvad er der galt jeg roser den arbejdsomme fede, jeg må straks til lægen.
Kære fede kom lige med et indlæg der skoser
de arbejdsløse, mere for min sjælefreds skyld.
Tak.
Med ønsket om et stillestående år for dig og d............
B.A.N
tilføjet af

Måske, dog finder jeg det

fint nok. Der skal jo være plads til alle uanset diverse tilhørsforhold/meninger osv. UANSET hvor 'syge' de kan være efter andres mening/opfattelse!
Almen gensidig respet for sime medmennesker, er eddermanme blevet en kæmpe mangelvare her på SOL.dk
Der er ingen webcam, så de kan se hinanden.
Ingen kan se ens adresse osv.
SOL'en er ved at gå helt i sort, og forstår ikke hvorfor reglerne kræver et medlemskab. - Et nickname = Så kan du skrive!
- sådan er det på langt de fleste steder!
*FB*
tilføjet af

Din sjælefreds skyld C",)

Grineren...
Fedt du er med på listen, - TAK!
Godt nytår osv.
Venskabs kram *FB*
tilføjet af

Mere overskueligt med profil....

...det kan være noget at en opgave at holde styr på ti- tyve "anomyme" ikke fordi deres meninger ikke blir taget alvorligt, - man aner ikke hvem hulen det er man svarer.
Vi er som sagt anonyme alligevel, billedet på min profil er heller ikke mig - jeg hedder heller ikke rosalilje........resten er dog sandt nok.
FedeBritt..hedder du rigtig FedeBritt - svar nu ærligt *LOL*
Hilsen fra
Rosalilje :)
tilføjet af

Hamrende ligegyldigt

Det kan da være hamrende ligegyldigt om der står Anonym eller FedeBritt på sidste linie. Begge dele siger lige meget om personen bag. Hvorfor dette behov for at lade som om man kender hinanden over en internet debat? Det lægger op til de helt store trekants e-dramaer, og ikke andet...
tilføjet af

Jeg hedder

Меня зовут Бджэйрн Хилсриус Скджолд
Men russerne fik det ikke ud af mig, ~...C",)
Godt Nytårskram
*FB*
tilføjet af

Hvorfor finder du ingen fordel

ved at have dit eget brugernavn?
Det er et krav på langt hovedparten af andre debatsites m.v.
Du skriver f.eks. et super godt indlæg som reg. *kurt68* > Dem som svarer ved med tiden hvilken type person du er, hvilke holdninger, meninger du har osv.
Endvidere kan man sagtens få nogle herlige venner, hvilket man aldrig kan få nok af!
*FB*
tilføjet af

Du er bare sej ....

... du har ordner russerne ene alene mand - din identitet er også i behold...det er vel på kanten at noget genialt.
Jeg har desværre ikke noget russisk tastatur, så du er og blir bare FedeBritt.
Jeg er som før nævnt...
Rosalilje
tilføjet af

Enig!

Når jeg ser hvor mange barnlige beskyldninger der tastes ud i æteren af og blandt folk og fæ som tror de kender hinanden på et tilfældigt handle, så fortrækker jeg at holde mig ude af legen og nøjes med at debattere uden et falskt ansigt. Al den skrig og skrål og forstillede venskaber kan jeg godt være foruden.
tilføjet af

er ikke enig med FB

...det er så sandelig rigtigt, men han er da i det mindste ikke anonym og han står ved det han siger. Det er da altid noget
tilføjet af

Nu må Sylvia & Sylvia ikke komme op os skændes

Det ender med at Sylvia gør skade på sig selv Sylvia.
tilføjet af

Forlade debatten

Det truer medlemmerne ofte med... Men så bliver de alligevel hængende.
Gad vide om de tror vi blivre bange for tanken om deres fravær, siden de truer på den måde?? Eller hvad er det for noget med alle de tomme trusler? Det får ihvertfald mig til at tænke: Medlemmerne af SOL er ikke til at stole på, der skal jeg ihvertfald ikke indlemmes!
tilføjet af

Jamen

så pænt Goddag Rosalilje C",)
*FB*
tilføjet af

Bruger man

konsekvent det samme nick/brugernavn, samt skriver sine ærlige meninger og holdninger, så er der da intet forstilt i det. Tværtimod. efterhånden lærer man på den måde hinanden at kende, om ikke personligt eller af udseende, men så på holdninger.
Jeg har f.eks aldrig helt forstået hvorfor nogen bruger forskellige nick inden for samme område/emne, således at man aldrig helt ved hvem der står bag.
jeg forstår forskellige nick f.eks hvis man bevæger sig rundt i de erotiske og seksuelle forums, og måske også bevæger sig rundt i andre forummer med f.eks emnet handicappede børn, eller hvis man ikke ønkser at den lille landsby man bor i, skal vide hvilken seksualitet man har. Jeg mener hele byen behøver jo ikke at vide at jeg tænder på dominans sådan rent seksuelt - hmmm måske de ved det alligevel. da det ikke altid er lydløst ;-)
Jeg er altid Carmen her på SOL, og på forskellige yahoogrupper om gl.dags opdragelse/DD/SM uanset hvad. Men i forbindelse med mit erhverv og mine børn, ja da har jeg et andet nick som bruges HVER gang i de tilhørende forums hvor Carmen aldrig kommer.
Men anonym kan ehver jo kalde sig, så det er aldrig til at vide hvilken anonym der mener hvad.
Så et eller to faste nick alt efter hvilket forum man bevæger sig i, det mener jeg må være det mest ærlige og seriøse, - også selvom der skal være plads til det humoristiske og ironiske :-)
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

Her... LÆS LIGE DETTE! ...(Super godt)

... det sparker røv!
Ganske enkelt glimrende, - TAK!
*FB*
tilføjet af

Nå, nu skriver du med dig selv...!

Ganske enkelt nemt at se!
tilføjet af

Nemli' - man bliver ALDRIG forvekslet

Superb godt med en god omgang feedback, - TAK!
*FB*
tilføjet af

Selv tak

:-) det var da så lidt
Kærlig hilsen
Carmen
tilføjet af

Så læs FB når han er seriøs... her er en link til dig!

tilføjet af

Tænk...

Jeg anede ikke at SOL debatten først og fremmest handlede om at skabe sig et seriøst og respekteret navn...
Som jeg ser det, er det skønne ved en online debat da at man kan tale om alt mellem himmel og jord og lufte sine meninger uden at skulle hænges op på hvad man udtalte sig om i sidste uge og om man er enig eller uenig med "de seje". Her har man muligheden for at høre og blive hørt uden at skulle måles mod nogen forskruede forventninger. Se så kommer sandhederne frem. Det er noget andet end det lefleri man kan se også her i tråden.
Hvor må man være indskrænket hvis man ikke kan tage en diskussion, uden at det skal handle om hvem der siger hvad og hvem man kan tage parti med.
I øvrigt vil jeg mene at det er hen i vejret at tro at man kan finde råd om personlige kærlighedskriser blandt folk som hverken ikke kender situationen og de indvolverede. Den slags skal man bruge sine nære venner til.
tilføjet af

Nu er du noget snæver

i dig stædighed.
Fortsæt du bare som hidtil, der er ingen snore der binder dig.
*FB*
tilføjet af

Se bare der...

Så er man sat i bås og sidder nu og bræger som imaget byder.
Hvad med dig, Fede? Er du den morsomme, den intelligente, den søde eller den provokerende? Hvem skal du imponere med dette tankevækkende indlæg?
Godt jeg kan kalde mig Anonym3 næste gang vi mødes. Så kan det være vi kan få en snak uden at du skal dømme mig for dén kommentar...
tilføjet af

Glimrende eksempel...

Så går bølgerne højt igen.
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=1;conference=199;posting=476838

~ Hilsen en glad anonym
tilføjet af

Dømme dig?

Ud fra så lidt?
tilføjet af

Ubrugelig link

.,.
tilføjet af

Jeg optræder i linket

Hvor er de høje bølger ?
Jeg fik ikke engang våde tær.
MisLissi
tilføjet af

Ja, og mine gule gummistøvler

holder vand C",)
Herlig hilsen fra *FB*
tilføjet af

Mine laksko

gjorde ikke *G*
Det er ikke første gang jeg har fået kolde fødder.
MisLissi
tilføjet af

Jeg varmer gerne dine fusser

Der skulle bestemt ikke stå trusser
Fortsæt rigtig god weekend C",)
*FB*
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.