6tilføjet af

MEGA PROBLEM MED NOKIA 6111

Jeg har et mega problem, har fået en nokia 6111 for noget tid siden efter at min gamle bliv taget og nu er skermen gået i støkker på min nye!... det enste den vister er en hvid skerm, den virker stadi men kan ikke se hvad jeg laver!. mit problem er at jeg nåde aldriv at få lagt alle mine nummer over på mit sim-kort så jeg har brug for en her inde med den samme mobil at skrive (step by step) hvad jeg skal taste for at kopire mine nummer over til sim!..... please!.....
tilføjet af

Ps.

Ps displayet på telefonen må ikke vare ligen som dette her
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200512/12/20051212094345_MDK429/Nokia_6111_front_s.jpg
for mit er standart hvor jeg kligger til højer for at komme vider til den næste
tilføjet af

ikke kun et problem med nokia

du har et generelt problem med at formulere dig.
Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener, og jeg har ovenikøbet en nokia 6111.
tilføjet af

Jeg forstod det sådan ::

hmm . jeg forstod det sådan, at hans/hendes mobils skærm er gået i stykker. Den er helt hvid (altså skærmen). Men kan stadig bruge den , uden at se noget.
så vil han/hun have hjælp til hvordan man skal kopiere sine kontaktpersoner (steb by step) , fordi han/hun jo ikke kan se noget på skærmen.
Derefter henviser han/hun til et link, hvor der ses en opstilling af ikonerne. Og det er ikke sådan det er stillet op, men sådan at man kun kan se ét ikon, og skal køre mod siden for at komme videre til et nyt ..
(med ikoner mener jeg de ting man kan gå ind i. F.eks. Kamera, galleri, instillinger, spil osv..)

Håber du forstod det (og at det var det, han/hun mente)!?
tilføjet af

Nemlige

Lige det jeg mente!... så vis der er en der kan hjælpe mig ville jeg være meget taknemmelige
tilføjet af

hjælp til hvid skærm

Jeg har også sådan en mobil, det eneste der virker er at ligge den i fryseren en nat. så skulle den være ok igen!
tilføjet af

hjælp til hvid skærm

ja, hvis man har problemer med sit elektronik, så skal man ikke tøve, bare lig det i fryseren natten over. 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.