13tilføjet af

1.95 cm høj, irriteret over højden

Hey
jeg er som sagt 1.95 høj og 18 år gammel. Jeg er ikke normalt typen der går rundt og brokker sig for meget over ting, men føler at med denne her højde så er det meget sværer at scorer damer end andre med en højde på fx. 1.85. tænker lidt på hvad piger egentlig kan lidt, har læst at jo højere man er jo mere attraktiv er man, men ved ikke om 1.95 er for høj?
tilføjet af

så længe du er en mand...

er det en fin højde🙂bare rolig
tilføjet af

190

Det er ikke højden der betyder noget, men måden du bærer den på!

Dit tøj, dine sko og din holdning betyder langt mere for den måde du bliver set på af andre.
tilføjet af

1,95 cm høj?

...det var ikke meget. Jeg kan godt forstå, du er irriteret over din højde 😃
tilføjet af

dyrk sport!! spil basket eller amerikansk fodbold

dyrk sport!! spil basket eller amerikansk fodbold
dyrk sport!! spil basket eller amerikansk fodbold
tilføjet af

Rolig nu

Det er da super flot med en høj mand.
Jeg har aldrig set efter mand på 170,det er slet ikke en mand.
Vær du bare stolt af din højde,den kommer dig til gode når du bliver ældre.
Drude
tilføjet af

vælg mennesker - ikke cm! ;o)

selvfølgelig har vi alle nogt vi synes er pænere end andet.
Nogle kan godt lide høje mennesker/mænd. Andre runde. Andre tynde. Andre små....
DU finder dem der kan lide dig.
Vigtigst er, at du kan lide dig, og din krop. Det stråler ud af mennesker der har det dejligt med sig selv (uanset om de er små el. store, tykke el. tynde).
tilføjet af

Ja tomoe-gozen

Det er sådan det er......
tilføjet af

diarre

hej Diarre
kan godt nikke genkendende til det m. højden.
jeg er lige så høj som dig, dog er jeg 28 år.
Det er ikke det fedeste at være så høj som barn, men jeg vil vove at påstå at det hele kommer til at ændre sig fra nu af for dig.
nu ved jeg ikke om du er tyk eller spinkel, men for at tage mit eget eksempel så, begynde jeg at få sul på kroppen da jeg var omkring de 20, hvilket ændrede damernes syn på mig radikalt. det skal lige siges at jeg ikke er modeltypen eller noget, men jeg vil vove at påstå jeg stadig den dag idag, er blikfang for damerne pga. højden.
Det gælder selvfølgelig også om at have stil, dvs.. find noget tøj der passer til din højde, kropsform osv,. være velsoigneret osv.
Dette er selvfølgelig ikke en garanti for at du bliver årets scorekal'. Der er jo nogen mænd der bare har lidt mere held i sprøjten end andre, sådan er det! men det er et godt sted at starte.
Men trust me...jo ældre du bliver jo mere kommer du til at elske din højde!!og det gør dammerne også;-)
mvh.
ps. nu er der sikkert en kvinde eller en lav mand der skriver at jeg er selvglad, eller at jeg tager fejl, men se bort fra det, der er altid nogen der skal være på tværs eller er jaloux.
tilføjet af

Synes faktisk

at det er et godt svar 😃 også selv om jeg lav 😉
Dit svar oser af selvtillid og det er jo, hvad den unge mand har brug for 😮
Så jeg håber, at han vil tage dit svar til sig.
Hilsen fra en af de lave 😉
Lotte68
ps. Jeg dansede engang med en på 206 cm, ikke noget problem, for jeg tog bare en stol og dansede på, så passede det i højden. Jeg fik ikke ondt i nakken, og han blev ikke skrutrygget😃
tilføjet af

høj

jeg har også det problem jeg er en pige på 12 år og er 176 høj
tilføjet af

Nææ ..

Nej, du er ikke for høj ... der findes mange høj piger, og de gider ikke og have en der er et hoved lavere end dem.. drengene skal være højst.. så nej , du er ikk' for høj !
tilføjet af

må jeg have lov at sige

som nævnt tidligere er det meget måden du bærer det på, hvis du f.x er meget ranglet kan det godt være lidt sværere at få pigernes opmærksomhed, MEN det kan der gøres noget ved for træning gør underværker. træn din krop så dine muskler bærer kroppen bedre (og der er intet galt i en lille six pack jo)
men piger kan faktisk bedre lide høje fyre fordi det er mere mandigt end en der er lige høj som folk så tror er ens lille bror:-)
du har intet at være træt af:-)
tilføjet af

...

Hej, Okay, men jeg er næsten 1.80 i højde og er 13 år. Det er mega træls
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.