6tilføjet af

Meetic fup eller fakta

Er der andre i debatten der har dårlige erfaringer med MEETIC kontakt.
Har til Meetic overført via bank et beløb til dækning af et 3 mdr. pas,
har pr mail rykket for at få adgang til de fordele som "passet" indebærer,
i en mail fra MEETIC, oplyses der, at det kan tage op til 15 dage før man kan åbne for "slusen" - kan det være rigtigt?
Hører ger fra andre med samme eller dårligere erfaringer.
M.v.h. blass
tilføjet af

hm. tror at

nogle af de datingpotaler narer penge ud af folk.
bla. ved at sende post fra fiktive profiler.
Men har gode erfaringer med soulmate.dk
vh anonym
tilføjet af

Husk at tælle dagene

Det kommer an på hvordan deres syestem er sat op. Det her system fra Meetic, vel nok en af de mere langsommelige. Du skal selvfølgelig huske at tælle de dage, der går tabt af at vente i forhold til dit abonnement. At deres system er langsomt, skal jo ikke komme dem til gode! Så husk, at det skal være fra den dag "slusen" åbnes og så tre mdr. frem.
God fornøjelse
MyFriend
tilføjet af

Meetic

Hej, Jeg er ved at få en rigtig dårlig erfaring med dem !!! Havde betalt for 3 måneder igår, det virket derefter som det skulle men idag virket alle de ekstra funktioner jeg betalte for ikke længere.. Har skrevet flere gange til dem men man får bare et standardsvar med at de har modtaget din mail.. Derefter sker der intet, og det er umuligt at komme i kontakt med dem..Dum som jeg var betalte jeg igen, da jeg troet de måske ikke havde kunne trække pengene på mit kort, derefter virket det stadig ikke !! Hold jer væk er mit råd !!!
tilføjet af

Meetic hæver også på min konto

Jeg valgte en måned og skrev til Meetic at jeg ønskede kun en måned
til Kr. 222,- og det var ok.
så skrev De fra Meetic at hvis Jeg ville tage 3 mdr. var det billigere.
Jeg kontaktede dem igen på Deres interne mail. og skrev talrige gange
at Jeg ville have en bekræftigelse på at 1 måned er nok for mig.
De har nu trukket 4 x Kr. 222,- = Kr. 888,- og skrevet fra Norge at det er ikke i Deres ånd at jeg skriver til Dem og annullerer en kontrakt.
Jeg har nu henvendt mig til TV2 og De vil hjælpe mig.
Jeg kalder det selvtægt.
Hilsen Lillian West
Tlf. nr. 7553 9330
Jeg har
email-nr.: lillian.west@hotmail.com
tilføjet af

Meetic tar selv fra Din konto !!!

Det er meget vigtigt at Du får stoppet hos Meetic
De tager selv fra Din KONTO hvis Du ikke får det stoppet omgående!!!!!!!
De er så smarte at de skriver til Dig at Du ikke har meldt fra - og så laver De Din konto om til en ta selv konto - men Du skal have en mail hvor De bekræfter at samarbejdet er ophørt ellers kører det videre i al fremtid med at hæve på Din konto.
Næste gang De hæver påstår De at der er sket en fejl og sådan bliver det ved.
Kig på dine konto udtog fordi de bruger Din konto mange gange.
Jeg har sel måtte få nye kort for at slippe for MEETIC ta selv fra min konto.
Hilsen Lillian
Fra Kolding mailadresse: lillian.west@hotmail.com
tilføjet af

Meetic - penge tilbage

Jeg havde en profil på Meetic. Da mit 1 måneders abonnement var ved at udløbe, sagde jeg ja til at Meetic kunne forlænge det en måned.
Til min overraskkelse blev der på min konto trukket for to forskellige abonnemneter - begge for et halvt år.
Jeg skrev flere gange til Meetic, men fik ikke svar.
Via min bank o PBS fik jeg mine penge retur.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.