5tilføjet af

Man skal tjene 25000 pr. måned..

for at få glæde at en fjerenelse af mellemskatten og iøvrigt ingen fradrag have! DF siger de er de svages parti, men giver skattelettelse til mellemindkomsterne. Pensionisterne får stor set 0 kr pga stigende energiafgifter.
tilføjet af

Til gengæld...

kan man så få råd til en bil.
Og det er jo ikk' så ringe, vel kaminsky !
tilføjet af

det da ikk

så ringe endda, at den smule der falder af er til dem der har et bedre betalt arbejde, som oftest er dem der har taget et langt studie el. arbejdet sig op.
Man ville bare udhule samfundet endnu mere, hvis man bare giver, og giver til dem som ikke producere.
Det groteske er, at det kan betale sig at sidde derhjemme, og intet lave, og faktisk få det samme som de lavest lønnede - det skal kunne betale sig at arbejde, ellers ende vi bare alle med at sidde og lave intet.
JO mere folk får mellem hænderne, jo flere penge bliver der brugt, og jo mere skal der arbejdes, og jo mere kommer danmark igang.
tilføjet af

Vil en skattelettelse få pensionisterne til at arbejde ???

Jeg spørger bare !!
tilføjet af

Næh men

får det nogen andre til at arbejde (mere)?
tilføjet af

hvorfor

skal os der er lavstlønnede ikke have en skid ud af det, jeg har hele mit voksne liv arbejdet og jeg ville da gerne have noget ud af skattelettelserne.
Jeg kunne da også bare sidde herhjemme og nasse på samfundet men sådan er jeg altså ikke opdraget, vil man have penge må man altså selv tjene nogle.
Jeg arbejder i et supermarked og tjener 19000 kr om måneden, det er altså ikke noget at råbe hurra for, men jeg gør det for penge skal vi jo have så vi kan leve, og jeg er glad for mine kolleger, men hold da op hvor kan kunderne nogle gange være ubehagelige.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.