11tilføjet af

Kulturberigelse????? Fyns Stiftstidende 9. september 2005

Kulturberigelsen har nået Danmark
For to år siden blev den muhamedansk ejede pige Sonay dræbt af sin far, fordi hun skulle have haft kontakt med danske drenge.
Ingen danske drenge led overlast ved den lejlighed.
Nu advarer Landsorganisationen af Kvindecentre (LOKK) om, at danske drenge, som har kontakt med muhamedansk ejede piger risikerer repressalier.
Organisationen har oplevet eksempler på, at danske kærester til muhamedansk ejede piger, som er flygtet til krisecentre, er blevet udsat for trusler og vold.
”I et enkelt tilfælde var kæresten i så stor fare, at krisecentret måtte bede det lokale politi om at udstyre ham med en overfaldsalarm, der ellers er beregnet til de voldsramte kvinder på centrene”, udtaler sekretariatsleder Anne Mau til Fyens Stiftstidende.
Kærlige relationer mellem muhamedansk ejede kvinder og ikke-muhamedanske mænd er i følge islam strengt forbudt og straffes med døden.
Årsagen til forbudet er risikoen for, at kvindens børn kan vokse op som ikke-muhamedanere. Derimod er forhold mellem muhamedanske mænd og ikke-muhamedanske kvinder tilladt, fordi afkommet forventes at blive muhamedanere.
Formålet er til stadighed at forøge antallet af hellige krigere, og at undgå forøgelse af antallet af "vantro".
Fyens Stiftstidende 9/9 2005
tilføjet af

Du kan have

din pointe, men ffs hvor er det primitivt og respektløst af dig at benytte termet "muhamedansk ejet". Jeg ville ønske nogen stampede en reol ned i din græsplæne.
tilføjet af

det er da det

helt rigtige udtryk at bruge. Hvad vil du ellers sige om det. De ejer sgu da deres piger ok kvinder. Nå ja, nu får de jo ikke lov at være piger så længe, det er jo klart når man bliver gift væk når man er 10 år, og derefter skal stå til rådighed for en ny ejer.
tilføjet af

Rynkede også bryn....

"muhamedansk ejede" rynkede jeg også bryn over. Er glad for at jeg ikke sidder alene med den tanke.
Fandango
tilføjet af

Det er uden tvivl....

...korrekt at der er en seriøs forskel i vores opfattelser af hvordan vi bør behandle vore medmennesker. Og det ville være blåøjet at forsvare Islams syn på kvinderne. De er ikke ligeberettigede. Og de bliver til tider behandlet som slaver.
Fandango
tilføjet af

uden værdi!

..er dette indlæg!
Generalisering, generalisering, generalisering...Hva' fa'n ska' vi bruge de her indlæg til???
Det var dog et ubehageligt fordomsfuldt, uvidende, racistisk indlæg!
tilføjet af

Du er ikke alene.

Aldeles ikke alene om at rynke brynene her. Det er da et meget nedladende udtryk at bruge. Men tror du ikke at udtrykket bliver brugt, ligenøjagtig for at fremprovokere den reaktion som vi kommer med her...?
Hilsen Kajsa
tilføjet af

Jow jow jow....

...men i grad med hvor mange af den slags indlæg jeg læser, så er jeg bange for at det ikke kun er ren provokation.
Jeg har også bidt mærke i at jeg åbenbart er "muslim-elsker". Nu er det ikke et udtryk jeg omgåes ret rundhåndet med. Men når man tager i betragtning at det må være det modsatte af "muslim-hader", så giver det hos visse debattører meget vel mening?
Men så´n er der jo så møj jo :o)
Mvh Fandango
tilføjet af

Er indholdet forkert, min kære

Hvorfor holder du dig ikke til indholdet i stedet for at udgyde en skidtspand.
Har du ingen argumenter?
tilføjet af

Bistand

Muhamedaneren Fandango, som er socialflygtning på varig bistandshjælp, er både muhamedaner og muhamedanerelsker. Det kan ikke undre, at fremmedudgifterne er så store, med de mange socialflygtninge, der lever af bistandshjælp.
tilføjet af

Navne

Bananen/Fandango/Speedy Gonzales, som er muhamedaner og socialflygtning, bryder sig ikke om realiteterne hvad angår de fjernkulturelle muhamedaneres middelaldertraditioner med blodhævn og æresdrab.
tilføjet af

Helt rigtigt

Det var en moden kommentar du kom med her, Fandango. I følge Koranen sure 2, vers 59 er det ulovligt for både muslimske mænd og kvinder og GIFTE sig med ikke- muslimer.
Moralen blandt mange muslimske mænd er: Vi vil gerne ha de danske piger, men i må for fanden ikke komme sammen med vores piger. Det er da en altfor primitiv holdning!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.