18tilføjet af

Konspirationsteori - 9/11

Tror du på konspirationsteorien om 9/11?
Hvis ja, tror du så på alle detaljerne?
Eller tror du bare på noget af den?
Tror du overordnet på, at Bush selv stod bag?
Personligt ser jeg beviser både for og imod, derfor kan jeg ikke tro på hverken det ene eller det andet - endnu...
tilføjet af

nej nej og nej

Hvis man skulle lave sådan et fupnummer, så ville det kræve for meget. Der ville være for mange mennesker som vidste noget om det til at det kunne holdes hemmeligt på sigt.
Derimod tror jeg at russerne bombede sine egne og dræbte 300 mennesker, for at få en undskyldning for at stramme jerngrebet på Tjetjenien (ifølge den dræbte KGB agent Alexander Litvinenko).
tilføjet af

Bush?

Nej ikke Bush, han kan ikke tænke en selvstændig tanke - hold nu op, manden er jo dum.
Vi kender ikke sandheden om nineelleven, men måske kommer den en dag - måske ikke.
tilføjet af

Mens du mener Bush er dum

Så ved jeg nu at du er det !
Du kan ikke li den politik han fører men dum er han ikke.
tilføjet af

Fører?

Han fører da ikke noget som helst.
Dulkis har da fuldstændig ret i han er dum som en dør.
Har du set hans IQ?
tilføjet af

En ting er sikkert - vi har ikke fået hele sandheden!

Jeg fulgte ligesom andre seere også interesseret med i DR2's temaaften om konspirationsteorier.
Efter min mening har stifterne af konspirationsteorierne ikke nok videnskabelig backup for at mene det de gør, men jeg er nu alligevel enig med at stille et stort spørgsmålstegn ved begivenhedernes gang den 11. september. Jeg mener ikke, at regeringen selv har foretaget attentaterne, men hele sandheden omkring terrorangrebet har vi næppe fået af vide!
Jeg mindes desuden at have hørt, at den amerikanske efterretningstjeneste godt vidste at terrorangrebet ville finde sted, "men ikke fik gjort noget ved det". Er der nogle af jer derude, som kan huske det?
tilføjet af

Mange kan ikke lide

Bush... specielt europæere. For at vise deres "modstand" imod Bush og det han står for, er det oplagt at hoppe med på vognen af konspirationsteorier som beskylder Bush/Republikanerne for at stå bag.
Ok, Bush er nok ikke guds bedste barn, men jeg finder det nu alligevel ret latterligt at tro at det ikke er Bin Ladin der står bag.
Jeg mener at det tangere benægtelse af holocaust, at benægte at Bin Ladin stod bag... det er mere et spørgsmål om holdninger end det er et spørgsmål om beviser!
tilføjet af

USA stod selv bag og det er ikke første gang

derfor HADER jeg USA
tilføjet af

Al khaida har ikke den nødvendige struktur

og diciplin til at have sat sådan et projekt igang det har jo taget år at få optrænet sådan en styrke, at deltagerne kunne have troet at det var "AL khaida" der stod bag, er noget helt andet. I en hvilken som helst kriminel gerning skal man finde ud ud af hvem som har vundet ved det, økonomisk, politisk osv, det er der katten er begravet og ikke hos syndebukken Sadam Hussein eller Bin Laden som intet har haft at gøre med hinanden, ud over at de begge har været Cia agenter og vidste for meget,
men hvad ved jeg? Jeg ved ikke hvem der ejede bygningerne og stedet eller hvem der ejer det nu ej heller hvilket forsikrings selskab der har betalt for skaderne og opbygningen og hvor meget bygningerne blev skadet af det første attentat med lastbilen i kælderen som godt kunne tyde på at være Al Khaida, men det sidste og efektive tror jeg har været en meget bedre struktureret gruppe som skulle bruge en undskyldning til deres sataniske planer
tilføjet af

Dén sammenligning holder bare slet ikke!!!

At sammenligne 9/11 med Holocaust er jo helt vildt langt ude... Alene dødstallet er helt usammenligneligt. Nok var det forfærdeligt dét der skete dén dag, men set i historisk perspektiv, var det en relativ lille tragedie. Relativ. Der dør knap 15 millioner af Aids om året og endnu flere som følge af sygdomme vi rent faktisk kan kurere.
Jeg kunne sagtens forestille mig 9/11 som konspiration. Bush tabte jo faktsik dét valg, hvor han blev valgt. Men vandt det alligeval pga. nogle snørklede regler. Alt er muligt, hvis man er smart nok.
tilføjet af

Bush senior

Jeg ved faktisk ikke selv hvad jeg skal mene om det. Men alligevel så er der noget der siger mig at USA havde stået bag. Ikke Bush, han er simpelthen for...ja...dum. Men hans far er kendt for at have været en "klog" mand ikke sandt. Desuden er han den eneste eks-præsident der har taget nytte af de rettigheder han har som eks-præsident. Hertil kan jeg nævne både FBI-filer og secret service-filer, som han har adgang til. Det ville ikke være så dumt for ham. På den måde kunne han jo styre landet og ikke mindst folket, da hans søn er nuværende præsident. Det ville være let for ham at manipulere med regeringen, også fordi at han kender alle folk inden for politik og militærenheder. Derfor er jeg enig i, at det ikke kunne have været Bush jr. Desuden må der være flere med på det her...hvis det er USA der stod bag... Lige meget hvem det var, må jeg sige at det er umenneskeligt og hjerteløst. Jeg håber at de skyldige vil blive straffet for deres ugerninger!!
tilføjet af

sammensværgelser er før set

USA er stort og præsidenten har verdens største embede.
USA står frem og bestræber sig i udstrakt grad på retfærdighed, imidlertid sidder USA også på verdens største penge og magttank. De går foran i forsøget på at udbrede kendskabet til demokrati, dette anses i nogle verdensdele som utidig indblanding. Det kunne i nogen grad hjælpe på verdensfreden, hvis mindre udviklede lande fik mere information og hjælp til mere moderne og retfærdige styreformer.
Den vigtigste ingrediens er tid - det tager tid at udvikle lande der ikke er på omgangshøjde med resten af verden.
Det hele handler om magt, derfor bliver der ofte også udspillet helt unødvendige kampe mellem feks USA og 3. verdenslande.
En mere forsigtig fremfærd fra USA kunne dæmpe en del uro ned, måske ville det skabe mere forståelse, accept og respekt ude i resten af verden.
Da Bill Clinton var "Chefen" for USA, var der meget mere forståelse og nogle steder ligefrem anerkendelse af USA. Bill var ikke så afholdt indadtil i USA.
Så det bringer en vigtig nyhed med sig, nemlig at verden er afhængig af en utilsløret og udadvendt præsident i USA. Mange forkerte beslutninger er truffet i panik af USA.
Hele balladen om mellemøsten, kunne ikke være undgået men måske mere afdæmpet.
Bush rådgives af embedsmænd og er måske lidt tilbøjelig til magt ved hjælp af kamp.
Det vil tage mange år inden den absolutte fred er en kendsgerning verden over. Magtmisbrug og opbyggelse af sager der udelukkende er baseret på formodninger er mange steder kimen til uro.
Det er altid de andres skyld !!! men en sag har altså altid 2 sider.
Evnen til at se en sag fra mere end en side bør udvikles i verden, processen i det arbejde er det vigtigste.
tilføjet af

Ja ?

Jeg tror ikke lige frem at det er Bush, men jeg tror at han vidste det, på en eller anden måde., det siges at der var flere af de "højt stillede" som arbejede i WTC blev ringede op om at de ikke skulle på arbejede den 11 sep., og har også læst en masse andet,, men er sku lidt i tvil,, men man tror sku lidt på det når man læser dem,.
tilføjet af

zeitgeist

gå ind på www.google.dk og søg på zeitgeist. Brug 2 timer og se filmen og døm selv bagefter.
tilføjet af

Der er slet ingen tvivl om 911, det var et insider job

Prøv og se på vores web side www.reopen911.dk læs lidt af vores erfaringer, og du vil blive vildt klogere.
BBC kom ca 20 for tidlig med informationen at WTC 7 bygningen var styrtet sammen. Bare dette ene bevis er nok, da medierne ejes af disse folk som står bag.
Læs mere omkring emnerne : Søg via google wtc911 osv, der er vildt meget information omkring det. Se også film på youtube og søg efter truth911 og du kan se tonsvis af beviser på det var Bush og Co som stod bag.
Bevis at Bush sagde offentlig at han så den første flyver styrte ind i tårnene, og sagde at det var en dårlig pilot. Det var om morgenen 11 sep 2001. Der vises for første gang den første flyver dagen efter, altså 12 sep. Denne video kom ikke frem 11 sep.
tilføjet af

illuminati..!!

det hele er illuminati´s værk, hele ideen om skattevæsnet, og lønslaverne der blindt arbejder for de blinde.. like jesus told us,
tilføjet af

......................

http://video.google.com/videoplay?docid=1070329053600562261&q=endgame+blueprint&total=155&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
tilføjet af

konspirationsteorien kun rigtig Fakta

9/11
Der er endnu ikke fundet nogle beviser på at OBL har haft noget at gøre med 9/11. Den 14 december 2001 fandt man en film i et hus i Afghanistan. Hvor OBL siger han var skyld i den 9/11 problemerne med båndet er. Den er i rigtig dårlig kvalitet. FBI siger OBL er venstre håndet men men på båndet bruger han kun højre hånd nar han skriver. Mange siger manden på båndet ikke ligner ham og ikke opførere sig som OBL. I 1973 slog OBL sig sammen med de lokal islamiske grupper og drog i 1979 han til Afghanistan fordi Sovjetunionen havde invaderet landet. Han var med i kampene mod besættelsesmagten og oprettede træningslejre, som bl.a. blev finansieret af amerikanske økonomiske midler. Her bevæbnede han arabiske frivillige og finansierede deres rejse til Afghanistan . Det var i denne periode han formodes at have opbygget forbindelser til arabiske bevægelser i dele af den muslimske verden. Efter at OBL i et samarbejde med USA og forskellige islamiske bevægelser havde været aktivt medvirkende til at fordrive russerne fra Afghanistan, var han ikke længere til så stor nytte for USA som under den sovjetrussiske besættelse. Dette var formentlig medvirkende til at USA cuttede båndede til OBL, som derefter alene havde islamiske alliancer. OBL får mest skylden for 9/11 fordi han i slutningen af 1980 begyndte at træne sunnimuslimske ekstremister til den afghanske modstandsbevægelse som fik navnet Al-Qaida. Al-Qaida nuværende mål er at fjerne alle ikke muslimske mennesker fra muslimske lande det siges de kun arbejder for OBL. Efter 9/11 påstår USA uden beviser at den skyldige var OBL som have fået 19 Al-Qaidaer til at kapre 4 fly 2 mod world trade center 1 mod pentagon og 1 styrtede ned 3000 mennesker døde. Al-Qaida indrømmer dog de har angrebet USA's ambassader i 1998 og andre af USA’s soldater men kun fordi de ikke ville forlade landet. OBL siger stadig han ikke har haft noget at gøre med 9/11 og der er stadig ikke nogle beviser på han har gjort det men han har stadig en dusør på 25 mil dollars. USA har taget kontrol over Iraks oilemilliarder USA vil ikke give nogle oplysninger om hvor mange milliarder der tager fra iraks penge som kan være helt op til 500 milliarder. USA siger det vil bruge de penge de får på olie til at genopbyggelse af det der blev smadret den 9/11 men USA's regnskaber har været så dårlige at det betegnes som svindel og fordi der er ingen oplysninger om hvor meget det tager fra Iraks livs vigtigt penge kan man ikke gøre noget ved det. USA er verdens mægtigeste land og er blevet meget stærkere efter 9/11 hvor det har fået lov til at røve iraks oilepenge og fået lov til at udvikle deres våben teknologi og prøve dem af på irak så når alt kommer til alt har USA fået stor nytte af den 9/11 som kun andre landet kunne drømme om❓. Hvis USA kun har gjordet det for at tjene penge på olie har det lavet et klogt træk. Og kan måske snart blive et land der ikke har brug for at samarbejde med andre lande for at tage over verden men så skal de tjene nogle flere penge og det og det kan de sikkert hvis de bare finder på et klogt træk med deres ny og snart rige bedste ven Danmark
hvis du har svar eller andre ting du vil spørge om er min EMAIL Martinstanekk@hotmail.com
tilføjet af

Kun tåber tror på dette!

Man kan til tider føle lidt medlidenhed med de tåber der falder for sådanne teorier. Hvad er det der har svigtet i deres opvækst, når de kan tro på disse fantastiske teorier. Det er lidt synd for disse tåber at de er så naive! Der kan naturligvis også være nogle imellem dem som ikke er så naive; men alene prøver at sprede disse løgne for at skade den vestlige kultur!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.