8tilføjet af

kig lige her hvad 118 har gjort ..

Hej..
To måneder siden, og jeg er hjemme, jeg hørte en banke på døren, og da jeg åbnede døren og fandt en af mine gamle veninde, vi kendt hinanden for 6 år siden. Jeg har budt hende velkommen men jeg er blevet forvirret og det eneste spørgsmål i mit hoved er hvordan fik hun min adresse da hun kender ikke andet end mit først navn og by. Alle mine oplysninger er hemmeligt .
Da jeg spurgte hende, var hendes svar gennem 118 oplysnings kontor . Jeg sagde, at jeg har hemmelige data, og hvordan de har givet dig mine oplysninger. Min veninde sagde det er rigtig at du har hemmeligt data men den ansatte i oplysning kontor sagde, at den person, har hemmelige oplysninger, men jeg kan hjælpe dig på en anden måde som vil give dig han´s naboes adresse som bor over for ham .

Er det ikke sjov, mærkelig og forkert at 118 kontor har gjort og give indirekte mine hemmelige oplysninger ellers hvorfor man har oplysninger hemmelige . :-(
tilføjet af

Det er bestemt ikke morsomt

Det er faktisk ganske forfærdeligt. Hvis man vil gemme sig for en "djævel" er det jo helt umuligt. Vedkommende må da have gjort noget ulovligt. Jeg ville klage, men det hjælper sikkert ikke.
tilføjet af

sagsøg dem

tror de har brudt loven...spørg forbrugerrådet om det
tilføjet af

er du SÅ færdig

Det er da smaskhamrende ulovligt. Har du hverken reageret eller kontaktet dem?
tilføjet af

Uha

Jeg bliver da helt nervøs nu. Må ringe eller noget i morgen. Men til hvem? Mig og min datter er flygtet til en anden del af landet pga min eks mand og alle de tæsk jeg fik. Har hemligt alt, eller har jeg mon også det. Har et specielt efternavn, mon det kan spores?? [:*(]
tilføjet af

Hvor skal jeg klage ??

og hvor skal jeg kontakt .jeg har ingen dokumentation for det bare jeg har fortalt hvad har sket med mig. jeg ved ikke hvem det var i 118 og svaret på telfonen den dag. Er der nogen klageinstans adresse om denne sag ??
tilføjet af

Overvågningssamfundet

tilføjet af

TDC

har 118, så klag til dem de er et møj foretagende de henter deres folk ned fra træerne skulle man tro, der er overhovedet ingen servic, de volder kun problemer, her i landet kan man gemme sig i Frue Kirke.🙁
tilføjet af

Fuldstændig korrekt han har forandret Danmark

Men bestemt ikke til det bedre. Der er godt nok blevet koldt. Klimaforandring eller ej.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.