6tilføjet af

kan man være ensom blandt 1000 mennesker???

kan man være ensom når man lever i et forhold med den man elsker??
kan være ensom når han sover lige der ved siden af en hver nat???
jeg kender svaret...
jeg kender det fortvivlende svar...
svaret er et stort rungende ja, som jeg siger i stilhed visker til mig selv...
savn...
savn er det store gabende tomrum som gør ondt midt i brystet
savn er det der gør man græder sig i søvn om aften, uden han høre det..

savn og sult....
jeg savner hans berøring som en sult det gnaver i maven..
han har så meget mad, hvorfor vil han ikke give mig bare lidt...
hvor længe skal man mon sulte før det er ok at spise ud, og vil det overhovedet smage godt...

et eller andet sted skulle jeg af med mine tanker og fortvivlelse
tilføjet af

tjah

man kan godt være ensom, såvel alene som sammen med 1000 andre.
At være ensom, selvom ham man elsker er ved ens side.... Ok
Er det så ikke ved at være på tide, at åbne munden og fortælle
hvad man føler ???
tilføjet af

Åh ja!!

Hejsa

Man kan i høj grad være ensom omgivet af mange. Men den største ensomhed er nok den som du beskriver. At ligge ved siden af, eller sidde ved siden af den man mest af alle ønsker skal være der for én, det er nok den største ensomhed man kan opleve.
Man kan sidde på et fodboldstadion med 50.000 tilskuere, og være så ensom at det gør ondt.
Den dag hvor min eks rejste med mine to vidunderlige drenge, følte jeg den største ensomhed jeg nogensinde har følt. Den viden at vi aldrig mere ville bo sammen 24/7 gjorde mig næsten vanvittig. Jeg kørte en ensom tur tilbage til den bolig vi havde delt de sidste 5-6 år. Den tomhed jeg fandt der, var sjælssønderrivende grum. Jeg sad bare tom, som med en pude om hovedet og stirrede ind i en væg.
Ensomhed kan give sig udslag af mange grunde, og på mange måder. Men der er lys forude for enden af tunnelen. Det er der altid. Og det vil du også opleve.
Ha en god aften
Lagermann
tilføjet af

Gensidig kærlighed

Måske lever du med den du elsker, men du kan ikke leve af kun at give........Hvis ikke du føler dig elsket tilbage, ja så ender du bare ulykkelig......uanset hvor meget du elsker
Woman without love
http://www.youtube.com/watch?v=74kMiPmrVsQ
tilføjet af

Jeg undrer mig

Hvordan kan det være, at du ikke taler med ham om det? Hvis I er sammen, burde der da være rig mulighed for at få løst dit ensomheds-problem i forhold til ham.
Det er nogle lidt uklare spørgsmål du stiller. Du skriver, at du savner hans berøring som en sult og om det overhovedet vil smage godt, hvis du fik noget...øøøh, sig mig, har I ikke haft sex sammen endnu? Øøøh, hvad er det lige du mener? Og hvorfor vil han ikke give dig noget? Får han måske stillet sulten andetsteds?
Hvis du ligefrem græder dig selv i søvn over, at I intet sexliv har, er det så ikke på tide, at I lissom får løst det problem? Du ved...blomsten og bien og alt det der...eller i det mindste får opklaret hvorfor han ikke vil give dig noget. Bare et forslag...
tilføjet af

Nej det er vel ikke formeget at forlange

men så skal du vælge en kæreste der viser de følelser ved f.eks den berøring du mangler så hård. Det får du ALDRIG ham her til.
tilføjet af

Åh...

På dén måde...
Hmmm, ja den er svær. Mest fordi, jeg kun kan svare udfra mine egne behov og ønsker. Jeg ville ikke kunne leve med det i længden, tror jeg ikke. Jeg har levet i et forhold, som minder lidt om det du har med din kæreste. Ikke at ham her ikke havde lyst til sex, men vi var på to helt forkellige frekvenser, hvad det angik...
Måske trænger I til at få sat gang i spillet? Forfør ham! Dril ham! Leg med ham! Spil op til ham! Det lyder som om, han er ved at gå helt kold...og du med?? Og så ved vi jo alle godt, hvor det ender...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.