3tilføjet af

Bombehumor på now christmas 2010!!!

så strømmer julemusikken ud af højtalerne på mit arbejde.. og midt i juleræset hører jeg en sang om en terrorist der vil bombe os..
det viste sig så at være et hidden track : Achmed - the dead terrorist med "jingel bombs"
tror engang jeg så et show med ham, bugtaleren ik??
ret sjov alligevel.... men kan han godt slippe helskindet fra sin flabet humor uden trusler af religiøs årsager??
tilføjet af

Det kan han sagtens

Medmindre en eller anden mullah i Langbortistan får en dadel i den gale hals når han hører det.
Nogle af dem bruger jo al deres tid på at finlæse alt det der er skrevet, sagt og tegnet i hele verden for at finde noget der kan være fornærmelser mod profeten.
tilføjet af

nysgerrig

Dit indlæg gjorde mig nysgerrig, men jeg indrømmer at det som glædede mig var, at lige det musiknummer, jeg har efterlyst her på sol var på cd.en (der sidder 2 nisser ) ,så nu skal jeg have bud til Fona og have den købt, det er ikke forde jeg er doven, jeg må have hjælp til indkøbet, men er stadig handicappet efter ulykke.
Musikken er blevet mit liv efter ulykken, hvor jeg både blev alene og tildels handicappet.
Så tak for hjælpen, selv om det ikke var meningen med dit indlæg
tilføjet af

he he

ja det er nu også en meget god cd 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.