SuperDebat.dk
SuperDebat.dk
> Underholdning > Konspirationsteorier
2
tilføjet af
charlotte madsen
for 19 år siden
jeg hidser mig ikke oftet op!
-jeg tager deres inlægssedler med stormmens magt,for borgerlige afmagts-metoder af hengivenligheder der spredes selv om mig og min daværende familiepleje sekter.
tilføjet af
klarsyns-klumpen
for 19 år siden
ikke forstået..
Hvor vil du gerne hen med det indlæg ??
tilføjet af
psykiateren
for 19 år siden
334456677878
bare ring :-)
Mad & Vin
Velkommen til Pernille og Senator
Tortillasuppe
Er du alkoholiker?
kiks opskrift søges
Rensning af sylteglas
oli/eddikke beholder
svinekam
Vandkringle med creme - opskrift søges
Opskrift på amerikanske pandekager
glad og mæt
Sport
Brøndbys nye træner ?
I min barndom
Cirkus Brøndby.
Hårtab... :(
Martin Jørgensen vil ikke hjem
forKølert oplevelse
Hva sker der for den DUNCAN homo??!
Godt vi har dem
Sådan FCK ! ! !
De beklager racistiske tilråb
Hus & Have
Flyttesyns rapport
Kan man "forsegle sin lejlighed"
Værelse søges i Sønderborg/Nordborg
Skal jeg dadle mine dadler?
Invita køkken, Esbjerg
Skal udlændinge have lov til at købe sommerhus?
GENIALT mod myggestik
Familieboliger tæt på Aalborg
Terrazzo havesæt
Hvad koster et boligsalg via ejendomsmægler?
Underholdning
Præsten mødte Maren
Jule jokes :-)
Tillykke til langben (long leggs *ss*)
Svar søges!
Fest for solprofiler ??
Har du været til julefrokost?
Spritbilist!
Julefrokost for os anonyme??
HAHAHA!!
Se her hvis du vil grine :o)
Helse & Sundhed
Høj proteinkuren
Hvem skal bestemme over os?
ryger på kræft afdeling
Fede kvinder og kvalme.
Blodtypediæten er ren svindel
DDV - Starter så godt og slutter så skidt!!!
Jeg hørte en sjofelhed i TV
Unge og smerter
Hjælp mig med min agorafobi
JEg er SÅ lettet og glad
Alle kategorier
Personlige krænkelser på arbejde
1000 kr til mad????
Ghita skal skilles-Pia er grædefærdig
Hvad vil du gøre for Danmark?
Indien vil boykotte Danmark :-))))))))))))))))))
Medieuddannelse
Ingen landstræner klarer opgaven
Leje i Viby J - Århus for kortere periode
1 kamera til hver 15. dansker
Finanskrise hos Venstre
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.