11tilføjet af

Jeg har lige købt en E500

Hej
Så fik jeg købt min nye bil en E500 fra 2004.
Bilen har kørt 132.000 km og har ikke været skadet.
Jeg har købt den på tyske plader da jeg ikke er bosidenden her i landet.
Prisen blev inkl. levering i Danmark lige omkring de 50.000 kr.
Det er en 7 trins automatgear og en 5.0 med 306 hk.
Men er der nogen som har erfaring med denne model af MB. Og hvad skal man være opmærksom på.
Takker
JHC
tilføjet af

Hvorfor har du ikke købt

den med 388 hk??[:|]
tilføjet af

Ja ved det sku ikke

Den e320 som jeg gav en million for 3 år siden - havde kun 212 hk og det var rigeligt til mig. Og så er der lige det med prisen på di sidste 82 hk :)
tilføjet af

Du er fuld af løgn.

Det kan jo ikke lade sig gøre at købe sådan en bil til den pris !!!!!
Fjols.
tilføjet af

Måske

Men jeg kan da godt sende dig en kopi af salgskontrakten.
Du skal lige tage højde for at jeg ikke er bosidende i Danmark og dermed har tilgang til biler til en meget billgere penge.
Gå ind på www.Mobile.de og søg efter Mercedes og se hvad de sælges til
selv FJOLS !!!
tilføjet af

Ved du hvad FJOLS.

Du finder bare nogen og så smider du link til dem her.
Nu finder du jo bare ikke sådan bil af den årgang, km, stand, osv til 6600 euro, de bliver sgu`da ikke foræret væk, IDIOT.
tilføjet af

Forsvare mig selv

Hej
Jeg vil gerne have lov til at sende dig en kopi af salgs kontrakten.
Så hvis du giver mig din emailadr så skal jeg sørge for at du får en kopi af den.
Der findes overhovedet ingen belæg for at kalde mig fjols eller idiot - men jeg skal måske tolke det på den måde at du gerne vil have en lignende bil ?
JHC
tilføjet af

Desuden kan jeg oplyse dig at ...

registeringsafgiften er lige omkring de 300.000 - hvis jeg på et tidspunkt vil have bilen til Danmark.
tilføjet af

Link til priser ?????

Kom nu med nogle link til biler som den du beskriver og altså til en pris af ca 6600euro.
Hils gutterne nede bag Fakta, dem som du sidder og kæver bajere i hovedet sammen med, det er de eneste som du kan bilde den historie ind, du drømmer, fjols.
tilføjet af

Her er det så

Hej
Hvorfor skulle jeg sidde nede bag ved Fakta og drikke øl.
Fatter slet ikke at når jeg opretter et spørgsmål om en bil og så bliver man kaldt idiot, fjols og alkoholiker af en peson som dig. Jeg vil meget gerne have en forklaring på dette.
Fakta må være at du er en person med meget få resourcer som føler sig snydt her i livet. Alle personer som fået bedre chancer her i livet end du selv har må selvføldelig være fjols, idioter eller alkoholiker.
Fakta er at jeg er ingeniør og laver det som man kalder epj systemer.
Men du ville have et link og her er det så - www.kortlink.dk/754r
tilføjet af

Kom nu med de link -

Nåå nej det kan du jo ikke.
Forklar lige hvorfor du ikke finder nogle link til biler som den du beskriver, og til en pris af 6600euro?
Skal jeg igen forklare hvorfor du ikke gør det?
Ikke mere tom ævl om alt andet.
Du må jo sagtens kunne finde en fire fem biler som du så smider et link til.
tilføjet af

Test

Test
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.