27tilføjet af

Jeg har alle The Sims 2 koderne

Ctrl + Shift + C = En lang lille kasse hvor du kan skrive de her koder:
1. Motherlode = Giver dig 50.000 Simloner
2. Kaching = Giver dig 1.000 simloner
3. Maxmotives = Gør alle dine simmer i tip top form (Bortset fra Miljø)
4. Boolprop testingcheatsenabled on = Du skal holde SHIF nede i mens du trykker på en simmer, Denne kode giver dig muligheden for at skifte din simmers skæbne og gøre den hurtig ældre
5. ForceTwins = Giver dig Tvillinger (Du SKAL skrive denne kode LIGE efter Juhu lyden)
6. Sethour 1-23 = Giver dig muligeheden til at ændre tiden (1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 O.S.V)
Held og lykke med sims livet! ;)
tilføjet af

Orv

Orv...! Tak for de der koder. De er seje ;)
tilføjet af

Ja...

Jeg har aldrig spillet sims UDEN koder :-) Ellers er det jo ikke sjovt
tilføjet af

okay

det er ikk alle koder man kan få man kan få mange flere.......!!!!!!!!!!!!!!
tilføjet af

Anna Madsen Rakstav (Mit fulde navn)

What ever ?
Her er min største hemmelighed, som jeg vil give ud til alle....
Min største hemmelighed er.... Dut dut dut duuuuu.....







Gå længer ned










Længere








Nu skal du høre det hvis du vil vide det.










Kom nu



























Kom så

















Du er der næsten









































Jeg fortæller dig den aldrig... Muhahahahahahaha.
tilføjet af

Jeg har prøvet!!!

Og det er kun 1 og 2 der virker i mit sims 2 spil
tilføjet af

Jeg har ALLE koder

jeg har ALLE koder til sims 2 spil heeh !
tilføjet af

Okaa....!

Okaa... Må man høre/Læse?
tilføjet af

:'O

Det der små sjat er ikke 'ALLE' koderne. nej nej nej. Der er MANGE flere
tilføjet af

sims 2 koder

vis der er nogle der kan ALLE Sims2 koderne vil jeg rigtig gerne have dem!!!
tilføjet af

larsen

der er også maxmotives og mange flere 🙂
tilføjet af

dff

du har slet ikke alle sims koder den smukke🙁
tilføjet af

jeg har is koder

🙂
tilføjet af

her er også nogen!

Ctrl + shift + c = en lang kasse hvor du kan skrive disse koder!!!

Nedenstående er generelle Sims2-koder, dvs. de virker i spillet med eller uden
udvidelsespakker installeret.
moveObjects on/off
Gør det muligt at slette og placere ting, hvor det normalt ikke er mulgt.
Pas på med brugen af denne kode, den kan gøre dit spil ustabilt.

aging on/off
Dine Simmere stopper med at ældes, dette gælder for alle i huset.

autoPatch on/off
Denne snydekode giver dig mulighed for at slå påmindelser om nye The Sims 2-spilopdateringer til igen. Bare slå Autopatch til, og gå derefter til browseren for brugerdefineret indhold (den lille snefug-knap på panelet ved nabolaget). Hvis der er en opdatering tilgængelig, bliver du spurgt, om du ønsker at hente den.

slowmotion 0
Snydekoden ”slowMotion” benytter et parameter: "nedsløvnings"-indstillingen (som f.eks. slowMotion 4). Denne værdi er mellem 0 og 8, hvor 0 er normal hastighed og 8 er den langsomste hastighed.

motherlode
giver dig 50.000 simoleoner.

kaching
giver dig 1.000 simoleoner

StretchSkeleton 1
Gør dine Simmere højere eller lavere.
F.eks. 0.5 = halvt så høje & 2 = dobbelt så høje osv.

intProp censorGridSize 0
Fjerner Censur-firkanterne, når dine sims smider tøjet.
Du kan også gøre så det sker automatisk, hver gang spillet startes.
Lav en tekstfil i mappen:
Dolumenter\EA Games\The Sims 2\Config
Indtast koden i denne fil.
Gem filen som 'userStartup.cheat' det er vigtigt at fil-endelsen ikke er .txt.
Du kan også gøre mange af de andre koder permanente ved at tilføje dem til filen.
(Det er ikke alle det virker ved)


intProp maxNumOfVisitingSims 8
Angiver max antal gæster der kan inviteres til fester.
Ændre tallet til det du gerne vil have.
Koden skal udføres i Nabolag-skærmen.

boolProp snapObjectsToGrid true/false
Koden gør det muligt at placere ting punktløst rundt, hvis du bruger 'false'.
Dvs. de låser sig ikke i de firkantede felter.

boolProp testingCheatsEnabled true/false
Dette er en kode som programmørerne brugte under udviklingen af spillet for at teste en masse ting af.
Du kan bla. gøre din Sim gravid, speede en graviditet op, slå en Sim ihjel og meget mere.
Hold Shift-tasten nede mens du klikker på en sim, så dukker der en menu frem med forskellige cheats.
PS. koden gælder kun for den Sim, som i forvejen er valgt inden du klikker.

boolprop constrainFloorElevation true/false
Sæt den til 'false' og du kan hæve og sænke jordniveauet, selvom der møbler, gulve eller vægge ovenover.
Kan give nogle morsomme resultater.

boolprop displayNeighborhoodProps false
Skjuler en masse ting i nabolagskærmen(Sten, vandtårn osv.) Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayNeighborhoodRoads false
Skjuler alle veje i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayNeighborhoodFlora false
Skjuler alle træer i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayNeighborhoodWater false
Skjuler alt vand i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayLotImposters false
Skjuler alle huse i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel false
Skjuler alle broer i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop lotTerrainLighting false
Forhindrer at grunde lyser op når de bliver valgt i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop lotWater
false Skjuler søer når du er inde på en grund.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop lotTerrainPaints false
Skjuler jorddækket inde på en grund.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop carsCompact false
Sænker detaljeniveauet på biler i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop showFloorGrid false
Skjuler ternene på jorden ved en grund.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop lotInfoAdvancedMode false
Viser ikke info for beboede grunde i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop objectShadows false
Viser ikke skygger på objekter udenfor, men stadig på sims såfremt skygger er sat til i indstillinger.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop guob false
Viser ikke skygger på objekter inde i huse såfremt skygger er sat til i indstillinger.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop renderSelectedSimLevel false
Viser ikke vægge omkring den valgte sim ved 'skær vægge væk mode'.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayPaths false
Viser ikke en sti til destination når en sim bliver sat til at gå til et punkt.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop displayLookAtBoxes false
Tegner ikke boks på en simmers hoved som viser hvilken retning de kigger i.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop simShadows false
Viser ikke skygger på en sim såfremt skygger er sat til i indstillinger.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop ShowLotPackageFilename false
Filnavn og sti bliver ikke vist ved grunde i nabolagsskærmen.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop locktiles false
Tillader at lægge gulv overalt på en grund.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolprop allObjectLightsOn false
Objekter som lyser, lyser kun efter behov.
Modsat effekt er 'true' i stedet for 'false'

boolProp enablePostProcessing true/false
Slår brugen af efterbehandling-snydekoder til (se herunder); meget nyttig ved filmskabelse (se også herunder). Bemærk venligst, at du skal have et grafikkort, der kan håndtere pixel shader, hvis du vil benytte denne snydekode. Hvis du bruger snydekoden, og ikke har pixel shader, vil skærmen højst sandsynligt blive delvist sort, og vil ikke blive normal, før du slår “enablePostProcessing" fra. Hvis du slår ”postProcessing” til, og derefter slår film til, kan du også opleve uønskede grafikfejl.

bloom [r g b x]
(rgb er farve) (x er slørhedsgraden) [0.0 - 1.0]: Denne snydekode tilføjer en sløreffekt, lidt i dur med et tilbageblik i en tv-serie. Denne snydekode virker kun, hvis ”boolProp enablePostProcessing true” er indtastet først.

vignette [centerX centerY X]
(X er fortoningsfaktoren) [0.0 - 1.0]: Tilføjer en udviskningseffekt fra det angivne centrum. Ved at indtaste "vignette 0.5 0.5 0.5", burde der dukke nogle udviskede punkter op i kanten af skærmen. Derimod er ”Vignette 0.5 0.5 1.0” den maksimale kantudviskning. Denne snydekode virker kun, hvis ”boolProp enablePostProcessing true” er indtastet først.

filmGrain [val] [0.0-1.0]
Denne snydekode får skærmen til at så grovkornet ud. Denne snydekode virker kun, hvis ”boolProp enablePostProcessing true” er indtastet først.


letterBox [val] [0.0-0.4]
Tilføjer en postkasse-effekt til kameravinklen. Denne snydekode virker kun, hvis ”boolProp enablePostProcessing true” er indtastet først.

help
Viser alle snydekoderne i spillet.

help [navn på snydekode]
Viser detaljeret information om den snydekode.

exit
Lukker kodevinduet.

expand
Maksimerer eller minimerer kodevinduet.

autoPatch on/off
Denne snydekode giver dig mulighed for at slå påmindelser om nye The Sims 2-spilopdateringer til igen. Bare slå Autopatch til, og gå derefter til browseren for brugerdefineret indhold (den lille snefug-knap på panelet ved nabolaget). Hvis der er en opdatering tilgængelig, bliver du spurgt, om du ønsker at hente den.

Vsync on/off
Gør at spillet arbejder lidt hurtigere, kan forårsage fejl i grafikken.

deleteAllCharacters
Koden skal skrives mens man er i nabolagsskærmen.
ADVARSEL:
Når du har bekræftet at du vil bruge denne kode, så vil alle simmere i det pågældende nabolag blive slettet fra spillet!
Dette gælder såvel simmere som bor i husene samt alle simmere som ikke er flyttet ind i et hus endnu!
Der er ingen fortrydelsesret på denne kode, så brug den kun hvis du absolut ønsker det!


Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 University udvidelsespakken installeret.

setHighestAllowedLevel [level]
Denne kode gør det muligt for dig udvide antallet af tilladte etager, du kan bygge i.
Koden skal skrives ude i nabolagsskærmen eller mens du er inde på en grund for at det virker(det ser ud som om at Nightlife ændrer på hvor koden skal skrives for at det virker - prøv dig frem), den kommer så til at virke for alle grunde i nabolaget indtil at du afslutter spillet eller nulstiller koden.
Eks. setHighestAllowedLevel 10 giver dig mulighed for at bygge huse i op til 10 etager.
Pas på med ikke at bygge for højt, kameraet kan få svært ved at vise etager højere end 12.
Desuden kræver det også meget mere computerkraft at vise høje antal etager.
Hvis din computer generer fejl i spillet pga. for højt antal etager, så lav antallet af tilladte etager lidt lavere.

changeLotZoning [Type]
Denne kode gør at du frit kan ændre din grund til en hvilken som helst type.
Koden skal skrives mens du er inde på grunden og der må ikke bo en simmer på grunden(det kan give uheldige bivirkninger).
Følgende 5 typer kan bruges [residential | community | greek | dorm | secretsociety].
Eks. changeLotZoning dorm ændrer din grund til et kollegie, gem derefter grunden og gå ud i nabolagsskærmen, du kan nu se at grundens type er blevet ændret.
Vigtigt: Start altid ud med den grundtype, som det skal ende med at være.
Postkasse, skraldespand, offentlig telefon bliver ikke ændret ved brug af koden.


boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false
Denne kode giver dig mulighed for at bruge alle byggeværktøjer i et kollegie, koden gælder kun så længe du er på grunden, derefter skal den skrives igen.
Eks. boolProp dormSpecificToolsDisabled false Alle byggeværktøjer er åbnet, Tryk F3 eller klik på 'Byg' og byggeværktøjet er nu helt åbent.


boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false
Denne kode gør at du frit kan rotere alle objekter i 45 grader(altså skråt).
Eks. boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true
gør at du kan rotere i 45 grader ved at bruge tasterne ',' & '.' (komma & punktum) til at rotere med.
Dette er effektivt hvis du vil have møbler til at stå op ad en skråvæg.



Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 Nightlife udvidelsespakken installeret.
familyfunds NAVN BELØB
Denne kode giver dig mulighed for at tildele en familie et bestemt beløb.
Koden kan skrives både i nabolagsskærmen og mens du er inde på en grund.
Hvis du skriver koden mens du er inde på en grund, kan du også skrive koden til en anden familie end den som bor på grunden.
Her er nogle kode-eksempler:
familyfunds Jensen 50000
Familien Jensen vil blive tildelt 50000 simoleoner uanset hvad de ellers ejer af værdier.
familyfunds Jensen -50000
Familien Jensen penge beholdning vil blive reduceret med 50000.
Trækker du flere penge fra deres pengebeholdning, kommer de til at skylde penge.
familyfunds Jensen +50000
Familien Jensen vil få lagt yderligere 50000 simoleoner til deres pengebeholdning.
Hvis du har mere end 1 familie med det samme efternavn, så vil det være den sidste familie du har lavet, som koden gælder for.


roofslopeangle [15-75]
Denne kode vil ændre hældningen på tagene på en grund, alle tage på grunden vil blive ændret.
Koden skal skrives mens man er inde på en grund, tallet angiver antallet af grader som taget vil hælde.
Gradtallet skal være minimum 15 og maximum 75.
Her er et kode-eksempel:
roofslopeangle 30
Dette vil ændre hældningensgraden på tagene til 30 grader.
PS. Den normale hældning er 45 grader.


showHeadlines [on/off]
(for alle simmere på grunden)
Nødvendig for filmskabere. Gør alle tankebobler, og "++/--"-overskrifttyper skjulte/synlige.
Kode-eksempler:
showHeadlines on
Koden er slået til.
showHeadlines off
Koden er slået fra.


unlockCareerRewards
Den valgte simmer får øjeblikkelig adgang til alle karrierebelønningsgenstande i kataloget.
Skal koden gælde for flere simmere, skal de vælges og koden skal skrives for hver simmer.


maxMotives
Sætter alle behov til maximum(100%).
Koden gælder for alle de simmere som er på grunden mens den skrives, gælder også for ikke-spilbare simmere.


motiveDecay [on/off]
Koden kan starte og stoppe ændringer i simmernes behov, det gælder for alle simmere som er på grunden.
Kode-eksempler:
motiveDecay on
Dette er det normale, simmernes behov stiger og falder.
motiveDecay off
Simmernes behov fastfryses og ændres ikke uanset hvad der sker.


aspirationPoints TAL
Koden vil tilføre den valgte simmer det antal stræberpoint som er skrevet i koden.
Kode-eksempel:
aspirationPoints 1000
Den valgte simmer får yderligere 1000 stræberpoint.
aspirationPoints -1000
Den valgte simmer får fratrukket 1000 stræberpoint.



lockAspiration [on/off]
Aktiverer eller deaktiverer stigen/fald i stræber-baren, koden gælder for alle simmere på grunden.
Kode-eksempler:
lockAspiration on
Stræber-baren er fastfrosset for alle simmere på grunden.
lockAspiration off
Stræber-baren kan stige/falde, dette er den normale indstilling.


aspirationLevel [0-5]
Sætter stræber-baren for den aktive simmer til et bestemt niveau.
Kode-eksempler:
aspirationLevel 0
Sætter stræberbaren for den aktive simmer til et meget lavt niveau.
aspirationLevel 5
Sætter stræberbaren for den aktive simmer til et meget højt niveau.


agesimscheat on/off
Denne kode gør det muligt at ændre enhver simmers aldersgruppe til hvad du ønsker, tumling, barn, teenager, voksen eller ældre.
Kode-eksempler:
agesimscheat on
Koden er nu aktiveret og hvis du holder Shift-tasten nede mens du klikker på en simmer(du kan også bare klikke på den simmer som er valgt), får du nu muligheden for at skifte vedkommendes aldersgruppe.
agesimscheat off
Fjerner igen muligheden for at skifte en simmers aldersgruppe.


setLotLightingFile [filenavn]
Lader spilleren skabe en ny belysningsfil med specifikke lysværdier for en grund. Bruges for at lave specielle lysindstillinger til grunde.
setLotLightingFile clear
Sætter belysningen for en grund tilbage til normal.


terraintype [TYPE]
Denne kode skal skrives i nabolagsskærmen, koden vil gælde for de grunde som bliver oprettet efterfølgende.
Kode-eksempler:
terraintype desert
Terræntypen vil nu være ørken.
terraintype temperate
Terræntypen vil nu være græs.
terraintype dirt
Terræntypen vil nu være beskidt græs/jord.
terraintype concrete
Terræntypen vil nu være beton.



Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 Open for Business udvidelsespakken installeret.

AddneighbortoFamilycheat [on/off]
Tillader en interaktion med computerstyrede simmere, så du kan tilføje dem til din familie.
For at bruge koden skal du skrive: AddneighbortoFamilycheat on
Derefter kan du klikke på besøgende simmere og du vil kunne vælge følgende menupunkt:
Add Sim to Family, derefter vil denne sim blive tilføjet din familie og du kan styre dem.
Ændringer i familien er permanent når du har gemt dit spil, derefter skal du bruge de normale metoder til at fjerne medlemmer fra en familie.
Du kan også bruge koden på visse NPC'ere såsom Stuepigen, Gartner osv.
De vil dog afslutte deres arbejde øjeblikkeligt og miste det.
Undtagelser:
Politi og brandfolk i tjeneste kan ikke tilføjes medmindre de er på besøg hos dig.
Desuden kan døden og visse andre specielle NPC'ere overhovedet ikke tilføjes din familie.


Forcetwins
Når en simmer er gravid, skal denne simmer vælges, og snydekoden indtastes. Simmeren vil automatisk få tvillinger, når det er tid for fødsel.


Plumbbobtoggle [on/off]
Dette slår diamanten over hovedet på simmerne fra, alt i spillet foregår som normalt. Dejligt for filminstruktører.
Skriv Plumbbobtoggle on for at fjerne diamanten.


setHour [0-23]
Med denne kode kan du stille uret i spillet til lige nøjagtigt det klokslæt du ønsker.
setHour 20 vil
ndstille spillets ur til at være kl 8 om aftenen.
Tip som ikke kræver indtastning af snydekode:
Ved at holde tasterne CTRL & ALT mens du har valgt et objekt, kan du placere mere end 1 ting på en væg, også selvom de overlapper hinanden



Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 Pets udvidelsespakken installeret.

boolprop ControlPets [on/off]
Hvis du f.eks. skriver : boolprop ControlPets on så vil du få mulighed for at styre kæledyr på samme måde som med dine simmere, dog kan du ikke aflyse de interaktioner som står i kø!


boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false]
Med denne kode kan du forhindre at killinger og hundehvalpe i at blive ældre!
Sådan aktiverer du koden: boolprop DisablePuppyKittenAging true


boolprop PetActionCancel [true/false]
Med denne kode aktiveret er det muligt at slette interaktionskøen hos dine kældyr!
Sådan aktiverer du koden: boolprop PetActionCancel true


boolprop PetsFreeWill [true/false]
Ved at deaktivere denne kode kan du slå fri vilje fra hos dine kæledyr!
(fri vilje er aktiveret som standard)
Sådan deaktiverer du koden: boolprop PetsFreeWill false


boolprop ShowCatalogePFlags [true/false]
Aktivering af denne kode vil give dig mulighed for at se hvilken udvidelsespakke et objekt kommer fra i detaljevisningen for objektet i kataloget!
Sådan aktiverer du koden: boolprop ShowCatalogePFlags true

DeleteAllAwnings
Aktivering af denne kode vil slette alle markiser på den pågældende grund!
(Koden skal skrives mens du er i byggemenuen)


DeleteAllFences
Aktivering af denne kode vil slette alle stakitter på den pågældende grund!
(Koden skal skrives mens du er i byggemenuen)

DeleteAllHalfWalls
Aktiveringaf denne kode vil slette alle halvvægge på den pågældende grund!
(Koden skal skrives mens du er i byggemenuen)

DeleteAllWalls
Aktivering af denne kode vil slette alle vægge på den pågældende grund!
(Koden skal skrives mens du er i byggemenuen)

DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs]
Denne kode kan enten slette alle døre, vinduer eller trapper på den pågældende grund!
F.eks. DeleteAllObjects Doors vil slette alle døre!
(Koden skal skrives mens du er i byggemenuen)

IndividualRoofSlopeAngle [15/75]
NB: Denne kode virker kun hvis man har installeret Pets-patchen som EA frigav den 31. Januar 2007!
Denne kode kan ændre hældningen individuelt på en tagsektion på den pågældende grund!
Dvs. at du kan have forskellige taghældninger på den samme grund/hus)
Brugen af denne kode er lidt speciel, her er et eksempel på brugen af denne kode:
IndividualRoofSlopeAngle 30
(Som standard er hældningen på tage 45 grader)
Efter at koden er skrevet sker der ikke umiddelbart noget, så for at ændre en tagsektions højde, skal du i byggemenuen vælge Tagtyper under Tagdækning og derefter holde tasterne Ctrl + Alt nede på samme tid mens du klikker på en tagsektion, derefter vil taghældningen ændre sig på den pågældende tagsektion!
Skriv evt koden på ny med en ny hældningsgrad og gentag den ovenstående procedure for at ændre hældningsgraden på en anden tagsektion!
Dette kan du gøre så ofte som du ønsker det!



Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 Seasons udvidelsespakken installeret.

bugJarTimeDecay [on|off]
Hvis du f.eks. skriver : bugJarTimeDecay off så vil de ildfluer som du har fanget i glas blive holdt i live, du kan således bruge dem som et evigheds hyggelys




Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 Bon Voyage udvidelsespakken installeret.

changelotzoning [residential | community | hotel]
Denne snydekode lader dig ændre grundens zonetype. Før du "genzoner" en grund med denne snydekode skal du sikre dig, at ingen simmere bor på den. Hvis du vil bruge denne snydekode, skal du gå ind på den grund, du vil genzone, indtaste snydekoden og vælge en af zonemulighederne.
Hvis du f.eks. skriver : changelotzoning hotel så vil den grunden blive ændret til en hotelgrund.




Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 FreeTime udvidelsespakken installeret.
modifyNeighborhoodTerrain [on | off]
Denne snydekode lader dig ændre nabolagets terræn ved at hæve eller sænke det. Hvis du vil bruge denne snydekode, skal du gå til nabolagssynsvinklen og indtaste modifyNeighborhoodTerrain on og klikke på det område, du vil ændre. Hvis du vil vælge et større område, skal du klikke og trække markøren for at markere det. Tryk på ´ (accent-tasten) eller å for at hæve eller sænke terrænet med ét klik og tryk på ½ for at udjævne terrænet.
Du kan også trykke på p så vil det valgte terræn blive mere blødgjort, således at der bliver mindre forskel mellem højt og lavt terræn indenfor det valgte område
Når du er færdig, skriver du modifyNeighborhoodTerrain off i snydekodefeltet.




Nedenstående er koder som kun virker hvis du har The Sims 2 Apartment Life udvidelsespakken installeret.

changelotzoning [residential | community | apartmentbase]
Denne snydekode lader dig ændre grundens zonetype. Før du "genzoner" en grund med denne snydekode skal du sikre dig, at ingen simmere bor på den. Hvis du vil bruge denne snydekode, skal du gå ind på den grund, du vil genzone, indtaste snydekoden og vælge en af zonemulighederne.
Hvis du f.eks. skriver : changelotzoning apartmentbase så vil den grunden blive ændret til en lejlighedsgrund.
HUSK:
Lejligheder må ikke have andre ind/udgange til selve grunden udover den specielle dør med dørmåtte.
Baghaver, terasser & altaner tilhørende lejligheder skal være aflukket således at man kun kan komme til dem fra lejligheden.
Desuden må der ikke være udvendige trapper til disse.
Omzoning af en strandgrund til en lejlighedsgrund vil skabe en masse fejl i havets og grundens terræn, og det anbefales ikke.
Det er ligeledes heller ikke anbefalelsesværdigt starte en lejlighedsgrund på hældende terræn, da det også kan give grafiske problemer.


printLotClass
Dette printer grundens klasse (lav, mellem eller høj) såvel som den tilsvarende numeriske klasseværdi for grunden.

changeLotClassification [low | middle | high]
Dette ændrer grundens grundklassicifering. Grunden vil beholde denne klassificering, indtil nedenstående snydekode anvendes.

clearLotClassValue
Dette fjerner al changeLotClassification -snyd benyttet på grunden og sætter grundklassen til den korrekt beregnede værdi.

boolProp aptBaseLotSpecificToolsDisabled true/false
Hvis denne kode er sat til false vil du være i stand til at bruge alle byggeværktøjer på en lejlighedsgrund!
bemærk:
Koden skal skrives mens du er inde på en lejlighedsgrund, hvor der ikke bor simmere.


boolProp aptSubLotSpecificToolsDisabled true/false
Hvis denne kode er sat til false vil du være i stand til at bruge alle byggeværktøjer på en lejlighedsgrund, samt vil du være i stand til at ændre på såvel fællesområdet og lejligheden, som din simmer bor i.
Bemærk:
Koden skal skrives mens du er inde på en lejlighedsgrund, hvor der allerede bor en sim-familie.
Alle ændringer betales af den aktuelle sim-familie.
jeg håber i vil bruge koderne og husk det kan godt være alle ikke virker i dit spil hvis du ikke har det spil det står over snydekoden!!🙂
tilføjet af

Sims 2 snydekoder

Der er ikke mange snydekoder der er gode de fleste er faktisk meget kedlige, og hvis du har ALLE sims 2 snydekoderne har du også alle udvidelsespakkerne. Og desuden ved jeg at boolProp testingCheatsEnabled true/false snydekoden er engelsk, det er alle! og denne var bare et f.eks. Hvis du trykker den kan du med det samme se at når du bruger den står alle de smarte ting på engelsk! og hvis du ikke kan læse engelsk , kan du bare prøve dem alle sammen, og gæt dig frem. Nogle snydekoder er nemlig ikke bare, at skrive den og tryk på enter, og så gør den det hele automatisk.

Her er snydekoden igen HUSK du SKAL SKRIVE DEN PRÆSIS SOM DET HER
boolProp testingCheatsEnabled true
derefter hold shift og ctrl nede og tryk så på din simmer en gæst postkassen og skralde- spanden osv
tilføjet af

hvordan?

Det er nogle gode koder, men er der ikke en kode hvor man kan ringe til manden med leen for at få en tilbage fra de døde? en af mine teenage piger satte jeg til at kigge stjerner men så kom der en meteor og smadrede hende så hun døde![:|] jeg ville virkelig gerne have hende tilbage, så please HJÆLP MIG![:*(][:*(]
tilføjet af

Okay?

og hvad så? det betyder jo ikk så meget for os andre hvis du ikke vil sige dem vel?😮
tilføjet af

hvad?

hvad er is koder?🙂
tilføjet af

OMG mange tak !!

Tusinde tak for alle de koder :D:D
tilføjet af

Du skal bare lave ny familie

😉Lav dog en ny familie
tilføjet af

Må man så høre dem?

Ja må man det om jeg må be?[l]
tilføjet af

Har alle

ERROR TSAudio: Segment at %DataDirectory%Res\Sound\Locale\%Language%\Sfx\Samples\Karaoke\ has no extensions defined in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944)
ERROR TSAudio: Segment at %DataDirectory%Res\Sound\Locale\%Language%\Sfx\Tracks\Karaoke\ has no extensions defined in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944)
ERROR TSAudio: Segment at %DataDirectory%Res\Sound\Locale\%Language%\Sfx\Samples\DJBooth\ has no extensions defined in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944)
ERROR TSAudio: Segment at %DataDirectory%Res\Sound\Locale\%Language%\Sfx\Tracks\DJBooth\ has no extensions defined in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Køb) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Byg) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (CAS) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Nabolaget) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (CAS) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Køb) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Byg) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Nabolaget) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Nabolaget) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Køb) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (Byg) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudioMusic : Music category (CAS) listed twice in category property set.
.\source\TSAudioMusicManager.cpp(1667)
ERROR TSAudio: Failed to cache resource. 0b9eb87e:0da1f2ca:ff99e0de
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(1220)
ERROR TSAudio: Failed to cache resource. 0b9eb87e:eb8ab356:ff8bceb2
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(1220)
>help
TSCheatSystem: addNeighborToFamilyCheat: Usage: addNeighborToFamilyCheat <on|off>
TSCheatSystem: AgeSimsCheat : Usage: AgeSimsCheat <on|off>
TSCheatSystem: aging : [on|off] - Turns aging on or off
TSCheatSystem: aspirationLevel : Sets the aspiration level of the selected sim [0-5].
TSCheatSystem: aspirationPoints : [num] give the selected sim some extra aspiration reward points.
TSCheatSystem: autoPatch : [-on|-off] enable or disable checking for available patches via content browser
TSCheatSystem: bloom : [R G B X] Changes color of screen visual. RGB is color [0,1], and X is the bloom amount [0,1]. Must use 'boolProp enablePostProcessing true' first.
TSCheatSystem: bugJarTimeDecay : [on|off] - toggle if bugs in jar can live forever or not
TSCheatSystem: changeLotClassification: [low | middle | high ]
TSCheatSystem: changeLotZoning : [residential | community | greek | dorm | secretsociety | secretvacationlot | hotel | secrethobbylot | apartmentbase | apartmentsublot | secretwitchlot ] changes the zoning type of the lot.
TSCheatSystem: clearLotClassValue : [clears lotclass value and override flag ]
TSCheatSystem: deleteAllAwnings : Remove all awnings
TSCheatSystem: deleteAllCharacters : This cheat will delete all characters in the current neighborhood; it also only works when in the neighborhood.
TSCheatSystem: deleteAllFences : Remove all fences
TSCheatSystem: deleteAllHalfwalls : Remove all half walls that can be deleted
TSCheatSystem: deleteAllObjects : [arg] doors/windows/stairs
TSCheatSystem: deleteAllWalls : Remove all walls that can be deleted
TSCheatSystem: disablePuppyKittenAging: [on|off] - turns the disabling of puppy/kitten aging on or off
TSCheatSystem: dumpNPCCount : dumps the number of service npcs in the current neighborhood per type
TSCheatSystem: exit : Hide the cheat console window
TSCheatSystem: expand : Expands or contracts the output portion of the cheat console.
TSCheatSystem: faceBlendLimits : [-on|-off] turns on / off facial blending limits
TSCheatSystem: familyFunds : Use 'familyFunds [familyName][value]' to set the amount of funds. Use 'familyFunds [familyName] [+/-][value]' to add/subtract from current funds.
TSCheatSystem: filmGrain : [X] X is the film grain value [0,1]. Must use 'boolProp enablePostProcessing true' first.
TSCheatSystem: forcetwins : no description
TSCheatSystem: help : [wildcard] [-all] Logs this help output.
TSCheatSystem: individualRoofSlopeAngle: Slope Angle in Degrees [15 - 75] (45 is default)
TSCheatSystem: letterBox : [X] letterbox the screen (add black borders on top and bottom). X is the letterbox value [0,0.4]. Must use 'boolProp enablePostProcessing true' first.
TSCheatSystem: lockAspiration : lockAspiration [on/off]: Locks/Unlocks the aspiration score of sims on the lot.
TSCheatSystem: maxMotives : Sets all the motives to maximum for all sims on the lot
TSCheatSystem: modifyNeighborhoodTerrain: [on/off] toggle neighborhood terrain modification. Use cursor to select terrain, 'p'/'['/']'/'\' to smooth, raise, lower, and level terrain respectively.
TSCheatSystem: motiveDecay : motiveDecay [on/off]: Turns motive decay on/off for all sims on the lot
TSCheatSystem: moveObjects : [on|off] Allows user to move objects that are normally unmoveable.
TSCheatSystem: PlumbBobToggle : Toggle the showing of plumbBob
TSCheatSystem: printLotClass : [low | middle | high ]
TSCheatSystem: roofSlopeAngle : Slope Angle in Degrees [15 - 75] (45 is default)
TSCheatSystem: setHighestAllowedLevel: [level] Sets the highest allowed level
TSCheatSystem: setHour : [0-23] sets the hour of the day
TSCheatSystem: setLotLightingFile : [filename.txt] or [clear] override some of the parameters present in the lighting.txt file with filename.txt file present in lights folder, clear clears if any file is present
TSCheatSystem: setQuarterTilePlacement: args: [on | off] Turns quarter tile placement on/off.
TSCheatSystem: showHeadlines : [on|off] - Shows/Hides all thought bubbles, speech ballons etc
TSCheatSystem: slowMotion : [0-8] slows the animation timer (0=normal speed)
TSCheatSystem: stretchSkeleton : [factor] stretches skeleton of the selected Sim - factor=1.0 indicates no stretch (factor<1.0 makes shorter, factor>1.0 makes taller.
TSCheatSystem: terrainType : Changes terrain type (Temperate/Desert/Dirt/Concrete)
TSCheatSystem: textDebugging : [true/false] turns text debugging on/off.
TSCheatSystem: unlockCareerRewards : Unlocks all career reward objects for the selected sim.
TSCheatSystem: vignette : [centerX centerY X] Blur rendering from specified center (upper left is 0,0, lower right is 1,1). X is the amoung of blurring [0,1]. Must use 'boolProp enablePostProcessing true' first.
TSCheatSystem: vsync : [on|off] Enables/disables vertical sync - can improve performance, but will sometimes cause visual artifacts if off

hvis i kan oversætter ALLE på dansk er i rigtig søde
tilføjet af

...

Du har INGEN af koderne!
tilføjet af

Nej du har ej for der er over 1000 ???

Altså nu skal du lige hører !?? Jeg kender en kode der giver dig NÆSTEN alle snydekoder ??: help , det er koden 😉

[l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l]
Twilight forever and ever !!!
Edward Cullen(Robert Pattinson) og Jacob Black(Taylor Lautner) er MEGA hotte!!! [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l] [l]
tilføjet af

lol

hold kæft hvor er du bare LOL 😕 din nørd "muhahahahaha" ja op i røven med det det har du jo bare fra "Hannah Montannah" AAAAD BUUUUH 😕
tilføjet af

forkert

til det indlæg der siger at du har alle sims2 koder og så skriver du 6 koder wrong der er nok over 50 koder. lille råd til folk der vil have koder gå ind på sims2you.dk der er alle koder inde.
PS. forcetwins skal ikke skrives på den måde man kan bare skrive bogstaverne med lille og den skal ikke skrives lige efter juhu lyden du kan styre den sims der er gravid og så skrive den (bare hun er gravid det er lige meget hvornår du skriver den)
tilføjet af

Gider ikk..

Men kopier det du skrev og sæt ind i google oversæt Skal oversættes til dansk!!
tilføjet af

ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!

ALRIIG!!!!!!!!!!!!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.