2tilføjet af

Jeg forstår IKKE 2.Peter 1:21 - ftg ?

´
Jeg har taget til efterretning, at I er blevet klogere, og at man kan Fejle MEN:
Når man tager jeres PROFETIER om "Harmageddon" ad Notam især 1975 - hvor I jo faktisk burde være blevet klogere af de forgående 5 "profetier" - og du så smider et sådant skriftsted på Bordet ftg!
....... 2 Peter 1:21 .......
Aldrig er en profeti blevet fremført ved et menneskes vilje,
men mennesker udtalte [ord] fra Gud idet de blev ført af hellig ånd."
Når man også har læst 5.Mosebog 18:20-22 re.: Falske Profetier

Og så var det jo jeg kom i tanke om, at DU gentagne gange har sagt, at Jesus var her VAR indsat som Konge og HAN Regerede - og NU varede det IKKE længe før Hans rige skulle komme!
Har I i dette tilfælde taget nedenstående skriftssted i ed :
....... Matthæus 24:.23 -25 .......
v23
Hvis nogen da siger til jer: Se, her er Kristus! eller: Her er han! så tro det ikke;
v24
for der skal fremstå falske kristus'er og falske profeter,
og de skal gøre store tegn og undere for om muligt at føre selv de udvalgte vild.
v25
Nu har jeg sagt jer det forud!

ftg Jeg ville blive meget glad, hvis du ville give dig tid til at prøve at forklare de uoverensstemmelser der er mellem DET I siger, og det Bibelen siger - Da der for mig at se, er nogle klare uoverensstemmelser!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

du bliver ved?

Det kan da ikke være rigtigt, at du og ftg skal bruge denne debat til personlige beskeder?
Kan du ikke blive ved eet af dine forrige debatindlæg eller hvad du kalder det? Du behøver da ikke skrive et nyt hver gang du får en strøtanke.
Bare kald indlægget Jalmar og ftg tanker og så blive der. Vi andre gider sgu ikke høre mere af jeres diskussioner.
Nu må I altså holde op.
Kosmos.
tilføjet af

Jamen kosmos - ftg er jo den ..........

´

- - - mest bibelkyndige her på siden har han fortalt os flere gange - så ville det da være topmålet af idioti, at stile spørgsmålet til dig f.eks. -- Ville det IKKE ?

Med vemlig hilsen
jalmar
P.s.
Hvorfor laver du ikke en Tråd, der kan vise os mindre
intelligente Dbattører hvordan man gør sådan noget "Kosmos"?
Det er da dumt at blive ved med at brokke dig
over noget du kunne gøre bedre, uden at vise os hvordan "Kosmos"!
J*
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.