24tilføjet af

Jeg bliver 1.90 i høje hæle!

- Hvad synes I? Er det for meget? Jeg elsker at gå i høje hæle, men er bange for at det virker for voldsomt. jeg synes det er svært at finde flotte stilletter under 10 cm. og jeg vil så nødigt undvære at gå i høje hæle bare fordi jeg er høj (jeg er 1.80)Forestil jer en 1.90 cm. lang pige komme gående ind på en bar eller et diskotek! Hvordan ser I på det - Kom endelig med jeres helt ærlige mening!
aa21!
Ps. Hvad mon mændene siger til det?
tilføjet af

... Gisp!

- eller hvad med en længde på 1.93, mange stilletter er 13 cm høje!!😮
tilføjet af

Jeg siger.....

....WhoooW!! Det syn kunne jeg godt tænke mig at se. Så høje piger/kvinder hører til de mere sjældne. Da jeg selv er ret høj, kan jeg fint forestille mig at det kunne være ret interessant. Jeg elsker at se et par spændte lægge. Der er noget frækt over det. Og da det også ranker ryggen, kan de stilette ikke blive høje nok.
Gør det! Go for it girl! Jeg er allerede misundelig på de fyre som får det syn at se 🙂
Mvh Lagermann
tilføjet af

Du er sikkert

mere spændt på hvad mændene synes, men her får du lige en kvindes mening.
Jeg synes det ser lidt fjollet ud. Nu har jeg jo ikke set DIG, og du er måske gudesmuk og så kan man jo slippe af sted med hvad som helst😉
Jeg er selv af almindelig højde og er en smule buttet. Jeg kunne også godt tænke mig at gå i byen i en lækker kort stram kjole, men jeg ville bare se tåbelig ud.
Man er nød til at klæde sig efter sin kropstype, farver osv.
tilføjet af

svært

Tror der er mange der vil synes at det er for meget, men for en meget høj fyr er det jo sikkert fint nok :)
tilføjet af

knyster

Bare du ikke går i de høje hæle for tit. Piger der går meget i høje hæle, får de grimmeste fødder med knyster og udtrædne blodårer.
Bare se på Victoria Beckhams..føj nogle gamle sutter at se på.
tilføjet af

Et kvindesynspunkt mere

Hvis du bare vil lade være med at dukke nakke og trække skuldrene frem, men skride frem med rank ryk og strakte knæ.. så er det edderspændt flot!!!
Der er altid mænd der er lavere (Helmig er også en mand) og der er nogle der er højere og nok en del du vil være på højde med.
Kan du gå i de sko, så gør det. 🙂
tilføjet af

Ja, Rank du blot ryggen

og skrid frem på dine høje hæle.......garanteret et flot syn hvis du ser selvsikker ud......wow.
Hvis du ser blandt folk....også kendte par, så ser du faktisk ofte par hvor kvinden er højest..., med eller uden stilletter.
tilføjet af

Bare du ikke er "skrumlet"

For mange høje kvinder, kan godt virke lidt skrumlede.
tilføjet af

Skrumlet som hende her på 182?

tilføjet af

Helena C.

Jeg gider ikke halvpensionister 😃
tilføjet af

Ja..

og det ser bare så komisk ud, når kvinden er højere end manden.
Jeg så engang Rod Stewart og hans modelkone i London, hold kæft hvor jeg grinte. 😮
tilføjet af

WOW! - tænker jeg....

Hvis du ellers har en almindelig figur og kropsholdning - så vil du garanteret dreje hovederne på fyrene! - på den gode måde!...
Jeg er selv 189 og har helt sikkert en svaghed for høje piger - gerne på min egen højde..
Der er noget 'Amazone-agtigt' over det der med højde - det signalerer power.. - i mine øjne ihvertfald...😮
- bare på med skoene - ellers ka' du få et par flade.....!!😃😃😃
tilføjet af

Tror du, du er relevant i den sammenhæng?

😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

Det tårnhøje helvede.

Hvad med at gå i lave sko.
tilføjet af

go for it

Tror ikke det klæder dig, nu hvor de spørger os.
Det vil gøre dig usikker når du er i byen, og det er altså usexet.
Men hvis du er glad for dem, og føler dig tilpas, er det bare at komme ud.
Jeg er selv ret høj, og jeg eeeeeelsker mine høje støvler og høje stiletter, har endda nogle støvler på 19cm! Jeg hader at gå i byen/eller bare til hverdag i flade sko, synes de er så grimme.
Mit råd: vær ligeglad med hvad andre synes, det gør ikke DIG tilfreds, og gør dig kun mere usexet at se på.
tilføjet af

Mange tak...

for alle jeres gode svar! Det er rart at høre delte meninger og selvfølgelig også dejligt med positive kommetarer! Tak for det! 😉
Det skal lige siges at jeg ikke er modeltynd. Jeg er vel egentlig det man kalder normal af bygning.. jeg kunne forestille mig at jeg netop derfor ikke ser så ranglet ud på afstand.
Og jeg skal da huske det med at rette ryggen - I har jo fuldstændig ret!
Fortsat god sommer!
tilføjet af

....

Det vil sige dine hæle er 10 cm. høje? Jeg håber du er klar over hvor skadeligt det er for fødderne.
tilføjet af

Æhhh!!..

Pas på du ikke bliver for høj, mænd kan jo ikke tage stiletter på hi hi - og mænd hader at blive set ned på..
håber at det hjælper med vores svar🙂
YOU GO GIRL! 🙂🙂
tilføjet af

Nej..

Det er bare løgn. Det er en kvindefordom og misundelse. Det er indbildt, at mænd vil have kvinder der er lavere end dem selv. Hvis det feminine er i orden, betyder det intet.
tilføjet af

Så brænd din BH

Ja og en BH er nok også farlig. Smut ud i kollektivet.
tilføjet af

1.90 cm

[l]Er sku for meget for en kvinde, en mand har ikke engang nået på den Højde !! Du bliver faktisk til grin, jeg var engang med veninder/venner ud i byen, der gik faktisk en med høje hæle på, og man kunne se hende fra langt væk, hun var den højeste alle kiggede på hende og grinte, ikke for noget.. men det er til grin altså jeg tror hun også var 190 cm. Feks, hvis du var 170-175 og tog en høj hæle på så kunne du nå på de 183-185 og de så sexet ud !![l]
Så aldrig tag høj hæle på !!😉
tilføjet af

fff! Stop whining!

Stop med at whine, du har en lækker højde. En højde alle vil have. Du har perfekt højde til stilletter.
Jeg er 190 UDEN stiletter - så celina, mon ikke folk VIRKELIG griner af mig?
tilføjet af

Ja oki

Du fik ikke skræmt høje kvinder fra stiletter celine kun fra dig du er jo en maga snop
tilføjet af

Knyst - knyster på fødderne

Vidste ikke, at victoria beckham har knyster på fødderne. hvor ved du det fra? Ser man nogensinde hende uden sko på? Men det er da rigtigt, at man kan få en knyst ved at gå med for små sko eller i sko, der strammer. Ifølge http://www.sundhedslex.dk/knyst.htm er ren knyst en meget hård knude ved stortå-leddet. Knyster på fødder opstår som følge af et konstant tryk på dette led, hvoved storetåen rettes med de andre tæer på foden.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.