16tilføjet af

Jeg bliver 158 i høj hæle!

Hej alle sammnen. Jeg er en pige på 13 år og 4 måneder, Jeg er kun 151 jeg haderhaderhader min højde! jeg er ikke tyk, det er slet ikke det. Jeg sys bare jeg er så lille, altså de fleste af mine veninder de er jo ihvertfald over 160 og nogle af mine drenge venner er op til 185 jeg kan bare ikke føle mig som en "kvinde" uden mine høje sko, jeg går dageligt med stilleter jeg mindst bliver 155 bare jeg lige var 156 så var jeg tilfreds! Og så er der lige det, at jeg har hørt noget om piger ik vokser så meget efter deres menestruation? Passer det? Jeg sys bare det er såsåsåså irrittende ih jeg ville gøre det meste for at blive højre [:*(][:*(][:*(].
- Teen girl.
tilføjet af

Well..

Jeg er ikke vokset siden 6 klasse og jeg går ud af niende nu. (: Men jeg blev også "høj" hurtigt. Jeg er 163.
Mange af mine veninde begyndte at vokse mig over hovedet i ottende klasse. Så bare rolig, du har masser af tid til at vokse endnu.
tilføjet af

Hold dig fra røg og alkohol

så bliver du højere end dem, der tager det.
tilføjet af

Rolig nu

Jeg selv var ca. 1,71 som 14-årig, samme år fik jeg min mens.
Da jeg var 19 var jeg mine nuværende 1,79.
Skal tilføjes at fra min C-skål (15 år gammel) voksede til en DD skål da jeg var 20,
og nu er jeg oppe i G skål,trods det at jeg stadig passer mit teenagetøj -(det jeg har gemt).
Ro på,du bliver sansynligvis højere endnu.
Knus
tilføjet af

Bliver mega irriteret på piger som dig

Hvorfor er højde så vigtigt for piger?
Jeg er selv en fyr der ikke er så høj. Prøv da for helvede at gå efter en fyr der passer i din højde. Istedet for at gå så meget op i din egen og andres højde.
Jo lavere end pige er, jo højere fyre går hun efter, da hun så tror hun selv vil få høje børn, der ikke skal lide af de samme mindreværdskomplekser som DU åbenlyst gør.
Og det er jo kun til at grine af. Det ser totalt åndsvagt ud når en to meter høj fyr kommer slæbende med en pige på 1,50. Men det kan I lave piger ikke selv se. I tror I selv er en succes hvis I har fundet en høj fyr, men det er I ikke, tværtimod ser I nærmere komiske ud når I kommer slæbende med jeres fyre, som er 3 hoveder højere end jer selv.
Når jeg hører piger der stræber så meget efter højde, ja så det sgu lige før jeg godt kan blive "ond" og ønske at du ikke bliver højere -Så kan du lære det!
tilføjet af

Det er da vigtigt at hun bliver høj

så hun får et roligt overblik, og let ved sex og fødsler og meget mere.
tilføjet af

du vokser jo nok

hvor lang tid siden er det du fik din menstruation? man siger jo man vokser mindre efter man har fået den, og fra man får den, vokser man normalt "kun" 10cm mere. men sådan er det langt fra altid. jeg kendte en kvinde der blev ved med at vokse til hun var tyve. (i dag er hun 165, hun voksede 10 cm fra hun var 15-20 år. langt efter hun fik sin menstruation!)
men slap af, selv hvis der ikke er lang tid til du holder op med at vokse, er der altså ikke noget galt med en lille højde! du er kun 13, så selvfølgelig vokser du noget mere! jeg kender en på 1,54 hun vokser ikke længere, men hun er da lige så eftertraktet som alle andre. jeg kender mange der er under 1,60. så lad være med bekymringerne, de er helt ubegrundede.
tilføjet af

hvis du altså har fået den

jeg fik min som 14-årig🙂i dag er jeg 1,71. en højde jeg elsker!
tilføjet af

Dont worry

Hey
Ærgeligt at du er så ked af din højde, men du er jo ikke så gammel så du kan stadig nå at vokse. Dog skal det siges jeg ikke helt forstår hvor du gerne vil være højere. Det kan ikke være fordi drenge bedre kan lide høje piger for af alle de drenge jeg kender er der kun en der helst vil have høje piger. Eller er det fordi du gerne vil være model?? Personligt kan jeg bedst lide lidt korte piger, min egen kæreste er vist omkring 153 og jeg selv er 190+. Vi passer fint sammen:)
Uanset hvad, så held og lykke med det;)
tilføjet af

Say what??

Let ved sex og fødsler?? Jeg er 1,56 og har haft endog meget lette fødsler - sex har jeg heller ikke haft svært ved.
Det lyder som om, nogen har moret sig med at bilde dig noget sludder ind...
tilføjet af

Til jajaja

Jeg fik min menestruation i 4 klasse, og jeg er 13 nu. så det er noget tid siden.. jeg er kun vokset 2-3-3½cm siden jeg fik den..
tilføjet af

Til jaja igen -

Så skal det os siges at jeg var 148, da jeg fik den.. så jeg er egentlig kun vokset 3cm.
tilføjet af

Skæld Dine forældre ud

De er nok skyld i at Du ikke bliver voksen før tiden.
tilføjet af

Det kan også...

...være en god ide at du går relativt tidligt (inden kl 24) i seng og får noget kvalitets-søvn! Hvis du ikke får "den gode søvn" kan det EVT. hæmme din vækst, når du er i vokse-alderen.
Men tag det roligt: Der vil nå at ske så mange gode ting med din krop, før du er færdig med at udvikle dig, at du nok skal nå at blive glad for det færdige resultat !! 😉
tilføjet af

Til fyren!!!

Fyren? hvad fuck i helvede tror du om mig? jeg har IKKE!!! sagt noget om at jeg går efter høje drenge og din eneste kommmentar er "så kan du lærer det" Hvis du skal være sådan, og dømme mig for noget jeg overhovedet ik har sagt, hvorfor fanden skriver du så latterlige drengebarn? har jeg sagt at jeg går efter høje fyrer? min eks var 160 (9cm højre end mig) og vi havde det helt fint sammmen. seriøst hvad fanden er du for en billig dreng? Du skal ikke dømme mig for noget jeg ikke er, det kan godt være at nogle piger går efter en fyr der er 50cm højre end hende men det gør jeg altså ikke! prøv lige at flet de boller engang, før du skriver noget? det ville seriøst hjælpe fuck hvor jeg dog hader folk som dig der tror at alle piger efter højden/vægten er ens😕!!!.
tilføjet af

Nå nå

Du kan da skælde ud i et klart sprog.
Det kan jeg ikke andet end respektere Dig for 😉
tilføjet af

til Fruppe

Tja, jeg finder mig bare ikke i folk de kalder mig noget jeg ikke er, og dømme mig for noget jeg ikke er, eller hvis de bare sådan i deres hoved tænker "min mor hun er 151, hun har gjordt det, og det den her pige der skriver det her debat hun er jo os 151 så er de vel ens" nej sådan er det ikke? alle er forskelige og tænker forskeligt, uandset om de har små bryster, store næser, eller store næser, og små bryster, eller er små, og har mørkt hår, eller høje og har mørkt hår.
Men det er jo noget "Fyren" ikke kan se..
Men jeg er glad for at høre du respektere mit sprogbrug🙂
Teen girl😉[l].
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.