11tilføjet af

Jaws 5 i 2008? Altså Dødens Gab 5

http://www.youtube.com/watch?v=YjZjMRT8nEE
Så bliver det igen usikkert at gå i vandet :-))
Jeg er at finde i biffen, hvis der kommer en 5'er, det er helt sikkert
tilføjet af

Njaaa

Er ikke helt sikker på der er hold i det.
Den video på 'You Tube' er jo også 'FAN made TRAILER - non benefit trailer'
Altså det er ikke et filmselskab som har udgivet den
Ej heller er der noget at finde på www.imdb.com som normalvis er helt fremme i skoen hvad kommende film angår (selv dem som er igang med at blive indspillet pt)
Jeg er bange for det er rygter
tilføjet af

Og selv hvis det ikke var rygter...

... er jeg ikke sikker på at det ville gavne Jaws serien at få en femmer... jeg syntes de sluttede fint med 2eren... 3eren var okay omend jeg sagtens kunne have været foruden... 4eren var en katastrofe. Hvis de vil lave en 5. film skal de virkelig have noget ordentlig materiale... og lade være med at bygge videre på familien fra de 4 første films oplevelser... skab nogle nye hovedpersoner. Jeg elsker Maneathers film men de skal også være af en vis standard.
tilføjet af

Nemlig

Bare se hvordan det gik med Rambo - de første 2 film var ganske gode men luften gik ligesom ud af ballonen med nr 3+4+5
Eller Terminator - 3'eren var helt ved siden af
Til en vis grad også Star Wars - var lidt skuffet over den 'nye' trilogi; der var ikke den samme magiske glød som under den første trilogi
tilføjet af

hov hov

dude . der er ingen rambo 5 og nummer 4 kommer først til foråret - mener du ikke rocky❓;)

dødens gab 4 var ikke god og musikken i starten byggede ligesom op til noget godt
tilføjet af

ja det bliver i familien -

- denne gang er det datter der har fået en søn som har fået en søn, der hærger.
tilføjet af

Ikke en mere...!

Har de ikke snart kogt nok suppe på den fisk... ;o)

Kajsa
tilføjet af

Så bliver det igen usikkert at gå i vandet :-))

ja det samme her den bliver sku vild at slå.... hehe...
jeg er selv en stor fan af gysere men jaws/gødens gab 1-4 er en klassiker :)
og jeg håber at den bliver god!🙂:) :)
tilføjet af

HOV HOV

Jeg synes, at Dødens Gab 4 var den bedste af dem alle - men hver sin smag.... :o)
tilføjet af

Nye omgivelser

Måske kan en fremtidig Jaws få sit udspil i Danmark, hvis nu hele Amityville eller hvad nu den lille landsby hedder, skulle gå hen og blive spist:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-14668543.html?forside
tilføjet af

jaws5

der kommer en i år 2009 hved ikke hvornår den kommer til Danmark🙂
tilføjet af

Jaws 5

Héejj ville bare li sige hvis du ikke havde set det at traileren der er lavet af fans så det er langt fra sikkert at der kommer en 5 (:
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.