11tilføjet af

Israel tabte krigen 2006

dette er til de 3 israeler som debatere på denne side..
jeg har læst op til flere gange, at Israel skriver om at staten israel kan ydryde alle araber osv,
men vil bare gøre opmærksom på at i led et STORTTTTTTTTT nederlag til Hizbollah i 2006..

dette er ikke noget jeg siger, men noget de israelske politikkere selv har sagt.
de erklærede selv de havde tabt krigen og derfor ville man fyre forsvarsministeren..
omkring 70 % procent af israelerne i Israel, mente også de havde tabt krigen, ligesom mange andre eksperter mente det.
når men nok om det..
i tabte krigen 3 gange, første gange da i ikke fik befriet jeres soldater😮
anden gang da i ikke kunne stoppe hizbollah og udryde dem som var jeres mål
og trejde gang da i træk jer efter at have lidt det store tab..

så tro ikke i er for store..
i kæmper mod et folk der er omringet i Gaza et folk uden våben, og tror så i er de stærkeste i verden..

jeres krig mod hizbollah var en krig mod en milits som havde våben, dem kunne i ikke klare,
tilføjet af

du snakker og røven den går.

i kæmper mod et folk der er omringet i Gaza et folk uden våben, og tror så i er de stærkeste i verden.. sagde araberen.
----------------------------------------------------------------------
Det er vist meget moderne og rive sådan noget lort af sig.
Skulle israelerne bare sidde og vente på hvor den næste missil slår ned, og evt dræber uskyldige børn?
Nej, ind i Gaza og find de hamas folk og få dem udryddet.
Hvis der står en udenfor dit hus og smider kanonslag ind af vinduet, så skal han vel belønnes.
tilføjet af

I det lange løb

taber begge parter.
og i det lange løb kan de kun få fred hvis begge parter ønsker det.
tilføjet af

LOL

Israel har magt til at knuse de militante terrorister, men tager hensyn til de uskyldige civile, i modsætning til Hizbollahs ”soldater” som fejt bruger civile som menneskelige skjold, velvidende at ethvert dræbt barn vil vende verdensopinionen mod Israel.
tilføjet af

Ingen vandt den krig!

Der var kun tabere!
tilføjet af

hvad med den her

Og hvis du har smidt ham ud af det hus han smider kanonslag ind i, spærret ham inde i et hjørne af haven og kontrollerer alle hans muligheder for at komme ud af haven, eller få mad medicin osv ind i hans hjørne af haven og iøvrigt bygget et hegn rundt om hans del af haven, som gik ind over den afgrænsning i havde aftalt, ville du så synes det var iorden at overdænge ham med håndgranater fordi han smider strygere ind ad dit vindue?
tilføjet af

hvad handler denne tråd om

store fjols..
jeg skriver til nogen som skiver at israel kan tage hel mellemøsten.
jeg fortæller dem blot at de ikke må glemme de tabte krigen mod hizbollah.
jeg er da pisse lige glad med det du skriver det kanjeg ikke bruge til en skid i denne debat
tilføjet af

Og ingen vinder denne krig

Men der er, og der kommer utroligt mange taberne 🙁
Tryk avler modtryk.
Hvornår lærer man
[l]
Nick
tilføjet af

De TRE Israeler....?

Du må sgu fandme gerne kalde mig Israeler idag, og til al fremtid. 🙁
tilføjet af

Tabte ha ha

Israel har aldrig tabt en krig, så det er noget sludder.
Israel har verdens stærkeste militær.
Israel er fantastiske
Israel er det bedste land i verden
Gud velsigne Israel
tilføjet af

Porkistan

har vist også USA til at bakke dem op?
Og bare rolig - efter at Hamas er belvet udslettet vil vesten STADIG løbe om hjørner med muslimerne og stjæle deres olie - de kan ikke gøre en SKID!😃
Men sandheden er ilde hørt, specielt blandt ørkenbeduiner som tror på at jorden er flad skrevet en i en bøg af en karavanrøver for lang tid siden som hverken kunne læse eller skrive og så pillede han ved små børn!
Nej tak til islam!😉
tilføjet af

ha ha ha ha

hvor du dum..
jeres egen minister erklærede at i tabte krigen..
hvor i svage
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.