2tilføjet af

HUMMEL (lektiehjælp)

Hvorfor har Hummel valgt ikke at reklamere i dagblade, magasiner, tv mm?
tilføjet af

Måske fordi...

Kunne det være fordi hummel er et BRAND alle kender og ikke behøver at profilere sig selv via blade. Fodboldlandsholdet har dem jo som sponsorer og det er vel i og for sig reklame nok.
tilføjet af

Hummel

Hummel har ikke valgt at sende kommunikation direkte ud til forbrugerne ved hjælp af annoncer i magasiner og lign.. Det har de ikke, fordi Hummel markedsfører sig selv på Business-2-business markedes og altså ikke til konsumentmarkedet. Hummel benytter sig af det man kalder for selektiv distribution, hvor man udvælger nogle butikker man vil sælge til, for at opretholde brandet. Derfor markedsfører Hummel sig kun igenne detailleddet og på B2B markedet og ikke direkte ud til os forbrugere..:)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.