holigan sang
jeg var til en fest hvor der var et nr. hvor der ikke var noget sang men men nogen holigans der råbte noget som man hører på et stadion jeg håber der er nogen der ved hvad det er for en.
| Jeg kom lige til at se |
| rulleskøjtebaner i København? |
| DR1´s sande jeg kom frem! |
| 3 x smil |
| Til samtlige kvinder på SOL.dk |
| Til mændene på SOL.dk |
| Tillykke til Halfevil333 |
| Tillykke Rotte |
| Hans Pilgaard |
| Fisketur |