3tilføjet af

hello you 100% single mums

hvorfor indkalder I ikke til konfliktmægling ?
Kan man ikke det, selv om der ikke er søgt samvær ?
Fordi så kunne manden skrive under på, at han ikke ønsker samvær og I kunne bevise overfor jeres barn, at det ikke er pga. jer...den slemme mor.
Bobby her fra Dallas...
tilføjet af

Det vil han jo ikke

Så kan han jo ikke bruge det som pressionsmiddel.
tilføjet af

Det kan godt lade sig gøre...

Hold nu op med det pis, søg jer en barnepige hveranden weekend, hvis det er det, det handler om. Hvis stodderen virkelig er sådan en idiot, så pris jer lykkelige for, at han aldrig dukker op. Naturligvis er det bedst, hvis børn har to forældre, men det kan da være, at man i et øjebliks kådhed, er kommet til at vælge den forkerte som far til børnene, men så må man jo blot vise, at man selv er dobbelt så meget værd.
Jeg er også alene med min søn, men det er fordi hans far er død, og det kan altså godt lade sig gøre, uden at man behøver have ondt af sig selv af den grund.
tilføjet af

du fatter da minus

ikke alle har råd til barnepige.
Og gud hvor ville det være meget nemmere hvis stodderen var DØD
fordi så skulle barnet ikke gå med følelsen af at være svigtet.
Det er meget fint at du har det godt. Men jeg mener heller ikke at de mødre skal acceptere svigt og at mænd må skride far alt.
Min venindes datter har brugt meget af sin barndom på at spekulere på sin fraværende far.. det ville sgu være nemmere, hvis han var DØD.
vh anonym
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.