13tilføjet af

Har fået 3.900,- fra skattefar

Har lige chekket skat.dk.
Hvad har du fået/skal af med?
Vh. Glad idag.
tilføjet af

Tillykke med det,

men skattefar kan også regne galt, så er du nu helt sikker.
tilføjet af

Jeg ved det godt

Men håber det bedste..🙂🙂🙂
tilføjet af

Nåhr?.

Har du også fået et brev fra kommunen med besked om hvor meget din vandafgift er steget, og Co2 afgiften på din elregning, det kommer nok til at koste dig Ca 6.000-Kr om året ekstra.
Pas godt på de 3.900-Kr, det er de dyreste penge du nogen sinde har set, du kommer til at tilbagebetale dem over de næste mange år, mange gange.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nu bare ikke....

så pessimistisk hr. Jørgensen. Lad os da nyde de små glæder vi får en sjælden gang. Fremtiden er svær at spå om så lad os nu bare se lidt lyst på det. Synes han skulle invitere konen/kæresten på en forlænget weekend et eller andet hyggeligt sted og få mest muligt hygge ud af de penge. dagen imorgen kender vi jo ikke og livet kan slutte før vi aner det. Så nyd hver dag som ver det den sidste ;-))
tilføjet af

Deter da rigtigt.

Men jeg har aldrig oplevet "skattefar" give noget væk gratis[:*(], han kommer altid med elèn bagefter, også høster han alt hvad han kan🙁.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Jojo Poul

Jeg har styr på mine afgifter, men det er da bedre at få end at skulle betale til skattefar. Det ka´ vi vel godt blive enige om ik´?
tilføjet af

Det kan vi da hurtigt

Blive enige om, og jeg glæder mig på dine vejne.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Takker :-)

😉
tilføjet af

2186,- te'baws til far her,,,,,,

- nu skal den rigtig ha' gas...
Skulle man glæde lillemor med et krydstogt til Tonga-øerne?
Skulle man skifte øsen ud med den nye Avensis Stationcar?
Måske skulle man hyre en landskabsarkitekt til at lave haven om til en park?

Naarhj, - jeg tror sgu bare jeg tager på jobbet om et par timer - køber en buket blomster med hjem til lillemor - og så er det jo Fredag, måske vil hun.......[l]

😃
tilføjet af

Jeg kan slet ikke logge ind

Så jeg ved det ikke. Jeg har ingen anelse om hvad jeg har fået eller skal betale.
tilføjet af

FU** Skat :(

Jeg skal betale 4000 kr tilbage...
Og jeg har såmænd været på su som jeg plejer... what the ****!?
tilføjet af

Fint

Gem du dem , til din varmeregning.
eller får du også penge retur der?
tilføjet af

yeahhh!

skal have kr 19032 tilbage i skat - sgu rart weekenden banker på døren
gang i den fredag + lørdag
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.