7tilføjet af

Glistrup om Glistrupsagen (1983).

Glistrup om Glistrupsagen (1983).
Bogen er meget svær at opdrive, og jeg forstår godt, at overdanmark har sørget for at få den af vejen.
Men den burde være pligtlæsning i folkeskolen for den er en LÆREBOG i menneskerettigheder, eller snarere: hvorfor menneskerettigheder nødvendigvis ikke kan fungere. Bogen tillader én at se direkte gennem demokratiets burka ind til fascismen.
Der er skrevet snesevis af bøger om retsvæsenets elendighed, men denne er skrevet af en topjurist, der ved at kritisere retsvæsenets og Folketingets dårskab underskrev sin egen dødsdom.
tilføjet af

Svær og svær

Det er vist som ens evner rækker , hvilken form vil du have den i?
http://openlibrary.org/b/OL2890961M/Glistrup_om_Glistrupsagen
tilføjet af

Hvor svært?

Den kan jeg da finde på hvert bibliotek. Og skulle de ikke have den hjemme, så skaffer de da inden for få dage? Så sikke noget vrøvl du kommer med. Personligt gider jeg nu nok
ikke at læse den, detty i lighed med andre udgydelse fra fjolset-
tilføjet af

ferietabletter

lever han endnu den gamle speedfreak?
tilføjet af

Hvad?

Er du kanske selv en historieløs mide på speed?
tilføjet af

dødsdom?

så ved du noget jeg ikke ved...
Og desuden skal man jo ikke læse værker i folkeskolen der skal præge ens politiske holdning.
tilføjet af

Nyt for mig....

Glistrup døde i 2008 i en alder af 82. Men han underskrev sin dødsdom i 1983? Blev han efterfølgende benådet??
tilføjet af

Dømt og afsonede

Nej, han blev dømt og afsonede, for at have afsløret den floskede danske skattelov.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.