1tilføjet af

Gider ikke at se VM 2006 i Tyskland!! Hvad med dig?.

Her i juni måned starter VM i Tyskland i fodbold uden dansk deltagelse. Og derfor gider jeg ikke se VM i fjernsynet eller på andre måder, at følge med i VM 2006. Fordi jeg ved at jeg vil blive negativ, fordi Danmark ikke er med
Jeg fulgte ellers med i VM i Frankrig '98 og VM i Sydkorea/Japan '02. Det var også noget helt andet, da Danmark var med.
Hvad med dig?. Skal de følge med i VM 2006 i fodbold i Tyskland?.
tilføjet af

Så afgjort!!!

Sverige er da med, for nu at se det med "broderskabs" øjne. De andre hold er da i høj grad seværdige, om Danmark nu er med eller ej. Jeg kan da godt følge dig i det du siger, der mangler da et vigtigt aspekt i denne slutrunde.
Men Brasilien, Argentina, Italien, England, Spanien osv er da i høj grad seværdige fodbold nationer som det lønner sig at se. Jeg glæder mig også til at se Elfenbenkysten spille. De skulle efter sigende være bedre end vi umiddelbart går og tror.
Jeg skelner mellem at være fodboldfan, og så at være national i denne sammenhæng. Og god fodbold er ALTID værd at se på.
Men jeg håber da at du finder et godt alternativ. Er der ikke Europamesterskaber i synkronsvømning?
Mvh Lagermann
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.