17tilføjet af

Få 100.000 kr for at rejse...

Det da for fedt at man nu kan få 100.000 for at forlade Danmark, så nu vil jeg gøre i 5 dage - til London for at shoppe.
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2009/11/08/181641.htm
tilføjet af

Husk og aflevere opholdstilladelsen

inden afrejsen..
Det er det du får betaling for.
tilføjet af

100000 kr

Slag på tasken, hvor mange tror i der rejser hjem. Jeg skyder på at det er 5000 mennesker der tar hjem til de lande som de flygtede fra, pga af forfølgelse. Skulle det ske må mange venstreorienterede få en dårlig smag i munden over at blive røvrendt så meget af " flygtninge "😃😃
tilføjet af

Nej jeg skal bare...

Shoppe nu hvor pundet er lavt. Først 100.000 mill til bankerne, nu 100.000 til shopping i London!
tilføjet af

tage tromlen med

Kan de så ikke lige tage tromlen med....
tilføjet af

Utrolig dum kommentar

- men jeg håber da, hun tager den som den applaus det er til hendes bidrag herinde. Det er da klart de rigtige, der føler sig generet af hendes skriverier.
- Du kan være enig eller uenig med hende, men har du ikke respekt for hende, siger det en hel del om dig... og det hører ikke under kategorien "komplimenter".
- Hun er godt noget - helt gennemsyret - en god pige. [l]
tilføjet af

opholdstilladelsen i Danmark

er uden betydning inden for EF andre pt. 26 medlemslande.
tilføjet af

Ingen vil rejse

tror jeg. Så det bliver nok billigt for DF og regeringen at komme med dette tilbud.😉
tilføjet af

nemt ind i landet igen

sku man ikke indføre grænsekontrollen først, ellers kommer de jo nemt ind igen og forsætter deres "tur"
tilføjet af

der er 2 ting du skal huske

at udlændinge der vil rejse tilbage til irak for det meste er familier der intet har tilbage ud over det de kom med. de 100000 lyder måske af meget men det er tiltænkt at de kan få et sted og bo og de kan klare sig selv et par måneder (job er jo ikke altid lige noget man kan få med det samme)
og det andet du skal huske er at nogle familier bliver i danmark i mange år, så alt i alt er 100000 stadig billigt sluppet hvis man tænker på hvad det koster hvert år, hvor de er på asyl centre.
så selv om det lyder meget er det i sidste ende nok en billigere løsning end hvis de bliver.
og det er ikke 100000 pr. person men det er pr. familie (som jeg har forstået det)
tilføjet af

Både du og tromlen er landsforrædere!!!

De 100.000 kr. skulle trækkes fra hver jeres bankbøger.
Sådan nogle skøre kællinger🙁🙁🙁
tilføjet af

brutto eller netto

skal der betales skat af de 100,00,- kr
tilføjet af

penge!!!!

😉Hvis nu Nationalbanken trykker de nye pengesedler med Muhammed tegningerne på, vil muslimer så nægte at modtage penge fra det offentlige?.... Bare lige en tanke....
tilføjet af

Hej fjols. :)

Du er da vist ikke for intelligent hva.? 😉
Det er 100.000 Kr pr. person. Og er du klar over hvor mange penge det er i f.eks Irak, Afghanistan, Iran, eller tyrkiet..? sidstnævnte er lidt dyrere end de andre, Men stadigvæk billigt,
At have 100.000 Kr. i Irak, svarer til at have 2-3 millioner kr. i danmark.
Og de sender da bare deres børn op når de er fyldt 18, Og så er der 100.000 X❓i kassen, og så er man hvad der ville svare til at være multimillionær i danmark. Og når kassen er ved at være tom, Så sender de børnebørnene en tur til dk, og så starter det hele forfra.
tilføjet af

Det gælder kun dem fra

mellemøsten.
Ikke EU lande.
Så du kommer selv til at betale din shoppin tur😉
tilføjet af

Du skulle hellere...

hjælpe med at finde de julegaver jeg køber i London for DFs 100.000 kr!
tilføjet af

Det lyder

fandenme som en plan.. Så deler vi i porten, og flytter til tyrkiet.. 😃😃😃😉
tilføjet af

100000 kr er prisen

Dansk statsborgerskab er blevet meget mindre værd efter de har sat et beløb på hvor meget det er værd...
Skål i Den blå kolde stue fra de røde haner.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.