den med hjalte har jeg ik skrevet!
hvilket også fremgår af teksten!
jeg støtter nemlig fc....ik bundbytroppen!
jeg støtter nemlig fc....ik bundbytroppen!
| Dansk snyd i sport igen igen |
| Nyt dopingstof |
| Kylling havde Salmonella |
| Anja fik det røde |
| Ny verdensmester |
| Afstemning |
| Kvinde til LA Galaxy |
| Voodopræst til Brøndby !! |
| FCK Hummel spilletrøje? |
| Hva' så KØBENHAVN!!! |
| Ikke så slemt.... |
| Skal / skal ikke - skifte mit navn ? |
| nede |
| Har ik glemt det. |
| Røgfri efter 21 år |
| Biopati... tror i på det..?? |
| Ja rygestop KAN være let... |
| Kan nogen hjælpe mig?? |
| Easyway - metoden |
| Hjælp mig |