13tilføjet af

Fis Fis og familie koster 600.000 for skatteyderne

Så meget skal der betales i børnepenge til 8 børn og passiv forsørgelse til to voksne, samt hans fængselsophold
Fis Fis er dog ikke problemet - problemet er det danske velfærdssamfund, hvor alle er svage og hvor staten sender penge og chekcs når der kommer børn eller folk går på efterløn.
Regningen - ja, den sendes til skatteyderne ..... narrehatte og skod land.... 🙁
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1530541.ece
tilføjet af

Så flyt dog

Der er ingen i dette "skodland" der holder på dig
tilføjet af

den fisfis

og hans rådne familie de skulle ud på røv og albuer, de er nogle plattenslager, hvad samler det Danske samfund på sådanne klaphatte😮
tilføjet af

Hvad !!!!!!!!!!!

Er du talsmand for ALLE her i landet. Så ser jeg hellere du forsvinder, diktatorer er jeg helst foruden.
Det havde dog været langt billigere at sende den mand ud af landet. Det var sikkert også det bedste for kone og børn. Hvad kan han dog forsørge dem med, flere forbrydelser måske.
Det er fuldkommen vanvittigt, at man lader sådan en mand blive i landet. Men dommere er et mærkeligt folkefærd. De mener de alene bestemmer, hvordan love skal tolkes.
tilføjet af

Hmm

Læser lige konen vil begå selvmord, hvis han udvises. Det må hun da om. Så er børnene sikkert bedst tjent med ikke at have den slags forældre. Eller de kan alle rejse. Valget er deres eget.
tilføjet af

Læser også dette

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1530542.ece
Forstå det, hvem der kan. Man kan desværre kun ryste på hovedet, det er jo fuldkommen vanvittigt. Hvorfor må hun ikke blive her, men forbryderen må gerne. 😮
tilføjet af

Og griske bønder.

Og firmaer der bruger mere på revisorer til skatteunddragelse end de kan spare i skat, og hjernedøde Liberal Arrogance tilhængere!
DET ER DET VIRKELIGE PROBLEM!........... FIS FIS KAN VI BARE SMIDE UD AF VAGTEN MED HELE HANS PUKKELRYGGEDE FAMILLIE.
tilføjet af

God ide'

Homse Mjølner skal ud af vagten sammen med alle muslimerne der ikke vil det Danske.
tilføjet af

Så sandt så sandt...

Men nu kan de 8 børn jo ikke gøre for, at de har en syg far..Men hvad fis fis laver i Danmark er en gåde. Men vi er vist ude i noget EU-lovgivning.
tilføjet af

Jeg gad vide

af hvilken grund avisen skriver: Fis fis og så samtidig skriver det skal udtales Fez fez.
Det er noget slemt sludder.
tilføjet af

Jeg tænkte fransk...

Og som jeg forstår det, skal fisfis udtales fifi. Ikke at det på noget måde gør det til et mere cool navn. Hvis jeg var gangster-boss ville jeg krumme tæer over det navn.
Scarface/fisfis..???
tilføjet af

Vi kunne lære noget

Vi skal da alle gøre det samme. Føde 8 unger og lade kommunen betale rækkehuset og forsørgelsen af hele familien. Det er et skønt liv med masser af penge og fritid og ingen værdier som magthaverne kan stjæle.
Hvorfor ikke se det positive og bare gøre det samme selv :-)
Jeg har allerede 4 unger og nyder at gå hjemme og passe dem og manden og få penge for det. Vi har en gård og mange heste og nyder livet. Vi savner ikke at arbejde ;-)
tilføjet af

Hun er jo ikke muslim

Derfor.
tilføjet af

den nysgerige

Hvornår træder børnepenge kun til de første tre i kraft?
Det glæder jeg mig til, for jeg vil ingen børn have de er så uartige, gider ikke børn basta.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.