2tilføjet af

FIFA 13 vs. Football Manager 2013

Hej, jeg vil købe enten FIFA eller FM 13 til PC. Men jeg ved ikke hvad, jeg skal købe. Jeg kan rigtig godt lide Football Manager - men der er ikke rigtig nogen muligheder - du er bare manager og styrer dit hold. I FIFA kan du jo både spille, lave en virtuel pro, lave en karriere (netop hvor du er manager) - men FIFA er ikke så sjovt på PC som på PS3 - det er svært at spille, synes jeg. Men hvad synes i?^^
tilføjet af

FIFA 13 vs. Football Manager 2013

Køb begge spil? Så er du sikker på at du ikke kommer til at kede dig. Jeg spiller fifa med vennerne og manager når kæresten brokker sig. Du kan jo også vente og se hvordan anmelderne ser på manager. Fifa har jo fået en flot modtagelse.
tilføjet af

FIFA 13 vs. Football Manager 2013

Du kunne også udvide din horisont lidt, for der er også noget som hedder Fifa manager 2013. Et ganske glimrende spil, hvor man har masser af optioner lige fra at finde sponsorer, få flere faciliteter, og fastlægge træningsprogrammer.
Dog er Football Manager 2013 min personlige favorit, når man snakker om manager spil.
Fifa 13 er det bedste fodboldspil, dog for snævert mht. at være manager, her er de rene manager spil simpelthen bare bedre.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.