12tilføjet af

FHM skattejagten 2006

FHM har indledt jagten på danmarks smukkeste, frækkeste og mest sexede pige...
vil du være med til at afgøre hvem der skal være vinderen kan du smutte ind forbi deres hjemmeside
http://static.benjamin.dk/article113.html
og afgive din stemme.
nam nam ;)
mh Jacob
tilføjet af

Tåbeligt!

Der findes nok smukkere piger som ikke gider at deltage i det! Derfor kan man ikke kalde det Danmarks smukkeste, men den skukkeste af de opstillede...
Når det så er sagt, er det jo det samme som at kåre det æble der smager bedst... nogle ban bedst lide de røde æbler og nogle kan bedst lide de gule!!!
Tåbeligt tåbeligt...
tilføjet af

Og jeg

som bare troede de konkurrencer, er der for underholdningens skyld :o)
Jeg siger NR 70, hvis en pige må komme med hendes mening.
tilføjet af

den smukkeste vinder

ja selvfølgelig har alle forskellige præferencer i forhold til hvem de synes skal vinde... det er derfor man skal stemme om det! det er da indlysende.
at man ikke kan sige det er danmarks smukkeste fordi der nok skal være en anden som ikke deltager der er smukkere, kan du have ret i, ikke desto mindre hører det under flueknebberi og er ikke noget jeg gider bruge mere tid på.
mh Jacob
tilføjet af

I er velkommen

det må I i aller højeste grad, vil gerne høre hvem I synes er smukkest, og se om det adskiller sig fra hvad vi fyrer mener...
nr. 70 er pæn, men jeg kan ikke så godt lide at man kan se hendes hofteben og nedre ribben.
min favorit (en af dem i hvert fald) er nummer 97. synes hun ser rigtig flot ud, og så har jeg noget for den farve hår :P
mh Jacob
tilføjet af

stemmer på det umulige ..

nemlig hende med det smukkeste indre...... find vinderen :-)
ej... men hvor er kvinderne❓Jeg er ikke til unge piger... heder jo ikke
RUDY :-)
tilføjet af

ingen rudy

haha der er dog trods alt ingen 15 årige med, og mindes da der var et par stykker sidst i 20erne og måske endda 30.
men det er hovedsagligt meget unge piger (desværre?!?)
mh Jacob
tilføjet af

ja, desværre

.....for os der kan lide kvinder... og ikke piger '
Tænker lidt på om om det kan være en medårsag til nogle mænds hang til ungt kød, at det bliver promoveret så kraftigt i vores mandeblade. ?
tilføjet af

er skam rolig Jacob :-)

men en pige på 18 år er useedensmæssigt ikke langt fra, hvordan en 15 kan se ud.
Du er 22 så det er fint...... Men jeg er over 40 år med en datter på 18 og det er lidt som at glo på hendes veninder. Ville nok foretrække kvinder, der var noget ældre. Det savner jeg i bladene.
Måske kvinderne så ville droppe nogle af alle deres ønsker om botex eller hvad det end hedder... brystløft osv.
At man dyrker det kvindelige og ikke piger.
vh anonym
tilføjet af

forstår

nu er FHM også henvendt til en noget yngre aldersgruppe. men forstår godt hvad du mener!
jeg vil sige at du kan have ret i at nogle på 18 kan ligne en på 15, - så grelt synes jeg dog ikke det er i skattejagten - omvendt kan en 15 årige også ligne en på 18..
mh Jacob
tilføjet af

Lige i øjet

Jeg er lidt bagefter igen, men den var da lige i øjet. Jeg vælger den klassiske blondine (#31), altså hvis der skal vælges ik? ;)
btw: Hvem vandt?
/sushiplanet
tilføjet af

nam nam

lidt bagefter?!😉hehe, ved faktisk ikke om der er fundet en vinder endnu, mener de er nede på en 10 stykker som så skal kæmpe om den endelige trone... eller noget.
mh Jacob
tilføjet af

ingen af dem er pæne

Det må jeg alligevel sige. Jeg er normalt ikke kræsen, men synes faktisk slet ikke nogen af dem er pæne. Underligt nok
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.