12tilføjet af

Fejl i 8310'er?

Min 8310'er har en underlig fejl. Den kan finde på at slukke, midt imens man er i gang med at sende en sms. Jeg har hørt, at dette er en normal fejl for denne model??
Slukker din 8310'er også??
tilføjet af

rigtigt

ja det gør min også
tilføjet af

øhhh

min far har en 8310 og den er aldrig gået ud mens den laver noget tilgængæld GØR MIN 3410 DET den går næsten altid ud og det er pisse irreterende...
tilføjet af

opdatering

jeps..det er meget alm..desværre ikke kun i 8310..smut ned på et reperationsværksted og ta din garanti med, så opdaterer de den og fejlen forsvinder:)
tilføjet af

så har du hørt forkert

hej det dit problem er...
jeg ved det er dyrt men det er rigtig god gå ud og køb dig et nyt batteri du tror ikke på mig.
har du da haft den i under frysse punkt så kan det være derfor fordi det er ikke normalt for en 8310...
tilføjet af

fejl i alle 8310

hej charlotte!
da jeg læste dit indlæg grinte jeg bare og sagde til mig selv at det var godt jeg var kommet af med min. Fra første dag jeg fik min, var der fejl på. De samme som din, og RIGTIG mange andre. Jeg fik den opdateret flere gange en cher har fået plastik operationer, men intet hjalp. Gør dig selv en tjeneste, køb en anden, for hvad enten den mobil fejler, er der ingen i danmark der ser ud til at have løsningen på det.
tilføjet af

+905552718716

alper
tilføjet af

nokia 8310

ja det er så trælst..hvergang jeg skriver en sms
eller jeg spiller et spil...sådan en spasser mongol..jeg hader den bare så meget..men den gør det ikke så mange gange mere....heldigvis...ses
tilføjet af

Det er desvære sandt.

Ja desvære er det sandt at der har været mange problemer med 8310'en. Det afhænger meget af hvornår din telefon er fra, de første som udkom på det danske og rent faktisk også det internationale marked virkede egentligt udemærket. Men så begyndte Teledanmark/Tdc af få deres solgte telefoner tilbage, eftersom de mere eller mindre alle havde fejl. Nokia nægtede det fuldstændig og påstod at det var et problem med Tdc's simkort som ikke var gode nok til telefonen. Tdc valgte rent faktisk at fjerne dem fra deres butikker, som jo egentligt er meget synd, da telefonen var virkelig fed. Godt nok har 8310 telefonen ikke nogen speciel god simkort holder, men at det får telefonen til at gå ud på de mest mærkelige tidspunkter kan i hvert fald ikke skyldels det. Jeg har været heldig at købe en af de første og problemet er ikke så stor på min, og det har da også helt klart gjort at det har været en af mine bedste mobil telefoner nogensinde. Jeg kender til flere/mange flere som har det samme problem, og nej det hjælper ikke noget at skifte batteri og heller ikke at få software update.
tilføjet af

slukker din 8310?

nej
tilføjet af

Svar

Ja min 8310 har det samme problem, tror ikke det er en "normal" fejl.
tilføjet af

8310

Vi er en familie på 5 hvor de 4 af os har en 8310 og har haft det fra de kom frem vi har aldrig haft nogle problemer med dem men har været glade for dem
tilføjet af

Jeg kender det alt for godt...!

Hey you!
Jeg kender også til det problem, at den lige pludselig slukker midt i at man er ved at skrive, eller noget andet, og jeg har også nogle venner der har det samme problem. Det er en fejl der er i 8310 modellen, og dette er bl.a. også en af grundene til at den ikke forhandles mere. Man har mulighed for at gå ind til en forhandler og få mobilen opdateret, MEN de råder ikke folk til at gøre det, da det bare kan gøre problemet større. Mange hilsner fra Trine
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.