7tilføjet af

Farverne og moden 2009 + Tøj til små piger

Hej alle sammen [s] ...
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad der bliver forårets og sommerens musthave, og hvilke farver bliver det i år? Af hvad jeg har luret mig bliver det noget med noget gult.
Så tænkte jeg på hvad i synes piger på min højde (1.57) kan udnytte, så man ikke ser så lille ud... Har selv erfaret mig med at jeg kommer til at ligne en forvokset baby når jeg har en oversized tunika på. Købte også de smarte over-knee støvler i vinters, men synes jeg fik alt for korte ben i dem. Har I nogle gode idéer til foråret og sommeren? 🙂
tilføjet af

En streg i luften

Love!
Gå i tøj i samme farve, så bliver du en streg i luftn. Lad din top og ben have samme farve nuancer. Cut med et tyndt belte og sko i en anden farve his du mangler lir og purno. Det giver et vertikalt look.
Korte bukser og lange lækre støvler er et NO GO! Busker der slutter højt oppe og jakker der er korte giver længere ben. I bet they are fab så show them, grrrl.
Modens farver i år bliver pastel. Men altså. Sidste års farver har mainsteam ikke gået med endnu, så don't give a shit!
Give it a go!
Dollyar
tilføjet af

Mon ikke du

skulle gå til noget dansk-undervisning.Hvorfor alle disse engelske ord,har du set for mange film eller hvad?
tilføjet af

Tak

Jeg vil helt sikkert tage nogle af dine råd i brug :o)
tilføjet af

Græsgrøn og lilla

Det skulle ikke være så svært at se, hvis du overhovedet "går og glor på vinduer"
tilføjet af

Ja, det er hårdt

Jeg måler også 157 cm. Det er så svært at finde tøj. Taljen hænger efterhånden ned om lårene. Man skulle bo i udlandet, der har de tøj til små mennesker.
Danske indkøbere, hvad tænker de på. Vi er mange, der ikke måler 175 cm
tilføjet af

overknee støvler

Hej. Min sommermode bliver mine overkneestøvler og sommerkjole eller nederdel. Hilsen Marianne🙂
tilføjet af

øh....?

tales der nu en blanding af engelsk/dansk,eller er du bare ikke så god til det danske? Hvornår hørte du sidst en engelsk talende person bruge engelske ord? Engelsk talende bruger aldrig danske ord i en sætning,så hvorfor gør du det?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.