1tilføjet af

Erfaring med 24/7 konto i DB?

Jeg fik for et stykke tid siden et brev ind af døren fra Danske Bank, hvor de tilbød mig servicen 24/7. Kontoen giver en kassekredit på x antal kroner, et mastercard og fratager en nogle gebyrer ved brug af netbank.
Jeg underskrev den og sendte den i torsdags.
Der stod at de ville ringe mig op og fortælle mig om den ordning og at de foretager en individuel kreditvurdering.
Jeg kom til at tænke på, er de meget strenge med hvem de tildeler den ordning? Jeg er studerende, men har aldrig overtræk og har en opsparing der ligger og svinger mellem 9000-13000 kr, alt afhængig af måneden.
Min nemkonto er ganske vidst ret meget i bund i slutningen af måneden, men jeg har jo heller ikke så mange penge at gøre godt med her måned, så jeg kan ikke gøre det så meget anderledes. Men overtræk er der ikke.
Hvad er dine erfaringer med denne konto og henvender de sig også hvis man får afslag?
Jeg kontakter dem selvfølgelig selv på et tidspunkt, men giver dem lige lidt tid.
tilføjet af

Det er ikke noget problem

Der skulle ikke være noget problem med at du får den konto. Men forberede dig på, at der sagtens kan gå op til 3 uger, før din sag bliver behandlet.

Men jeg tror ikke du skal bekymre dig for om du er krediværdig. Især ikke med den opsparing du har ved siden af :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.