4tilføjet af

bet365

Jeg ville gerne oprette en burgere på bet365 og derfor ville jeg gerne benytte mig af deres bonus . Men først har jeg nogle spørgsmål før jeg gøre dette .
- Jeg er godt klar over at man skal spille 3 gange på minimum odds 1.50 før man kan få udbetale sin penge !
1. lad os antage at eg smider 300 kr på kontoen , dermed få jeg 300 kr oven i , så det bliver 600 kr . Hvad skal jeg minimum spille for at det skal gælde❓er det så 600 kr eller 300 kr ?
2.
Alle væddemål placeret på markederne: Asian handicap, Total antal mål (Asian) og baseball 2-vejsmarkeder, både før kampen og som Liveodds tæller ikke med i forbindelse med opfyldelse af gennemspilskrav.
kilde bet365
Dvs. at jeg ikke må spille f.eks. Fck-lyngby (0-2) 1❓da dette er jo handicap❓eller hvordan og hvorledes ?   
tilføjet af

bwin

Jeg vil gerne oprette et pitabrød på bwin og få bonus på det.
*BØVS*
tilføjet af

strygefyr

Ærgeligt børnehaverne har lukket i weekenderne .

Jeg hader ærligt talt børn og der burde skaffes en lov om at alle børn skulle holde sig fra computer og være i børnehave eller hos sine forældre !
Oh gud !
tilføjet af

håber at

det her ville hjælpe dig "For at få bonus, skal du oprette en konto hos Bet365, og foretage en kvalificerende indbetaling. Når indbetaling er foretaget, vil du modtage en bonus-kode pr. mail, som du skal indtaste under menuen "min konto" hos Bet365. Når dette er gjort, skal du spille det indbetalte beløb igennem én gang (gerne over flere spil) hvorefter bonus vil blive sat ind på din konto.
Derefter skal et beløb svarende til indskud og bonus spilles igennem 3 gange på sportsvæddemål før du kan foretage en udbetaling.
Bemærk, at dette skal ske inden 90 dage fra første indbetaling - ellers mistes bonussaldo og de penge der evt er vundet med bonuspengene.
Bemærk desuden: Tilbudskoden skal indtastes indenfor 7 dage efter den første indbetaling.
Forløbs-eksempel:
Du indbetaler 1000. Spiller dem igennem een gang og får så en bonus på 1000. Nu skal du så spille for i alt 6000, før du kan foretage en udbetaling.
Væddemål indeholdende valg under odds 1,5 tæller ikke med i forbindelse med gennemspilskravet for bonus. Og at spil på Asian Handicap, Asian Total antal mål og "Baseball Lige på" tæller heller ikke med i forbindelse med omsætningskrav.
Læs mere om samtlige regler og betingelser for denne bonus hos Bet365.
Dér kan man også læse om andre tilbud. Pt. bl.a.:
Gratis væddemål på korrekt score i udvalgte topkampe.
Op til 60% bonus på Premier League akkumulatorer (multispil).

Omsætningskrav: 3x indbetaling + bonus til minimum odds 1,50

Bemærk!: Vi henviser til Bet365 hjemmeside for samtlige gældende vilkår og betingelser for denne bonus.
tilføjet af

igen

Du sætter 300 som du SKAL spille først før du få bonus på 300. Og før du vil have pengene ud skal du spille for 1800 kr til sammen.
Fck-lyngby (0-2) er IKKE asien hand.
Og de siger ikke at du ikke må spille a.h. men at det ikke bliver medregnet i de 300/1800
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.