13tilføjet af

er de 2000 kr til børn under 3 år aflyst

eller er den en realitet ?
tilføjet af

Hej....

du må lige være lidt mere konkret. Hvad er det lige for 2000 kr. du mener?
tilføjet af

Aflyst

...
tilføjet af

Jeg vil da håbe...

at de er aflyst!
tilføjet af

tag

dig sammen......
hvorfor sku du lige ha 2 kilo
pga du har børn NOT
håber sku den er faldet væk
tilføjet af

tal ordentligt, eller

du kan 1 ord på engelsk, og det er forkert i denne forbindelse, det hedder ikke NOT, men right.
hvorfor skal hun ikke have penge til børnene, alle andre får, både gifte og ugifte.
jeg har lige lagt 3000 kr i min nabo's brevsprække, fordi hun er alene med 3 børn, og hun arbejder utroligt hårdt.
naturligvis er afsenderen ikke mig, men julemanden, som jeg kender fra mine mange besøg i Grønland, hvert år samler alle de ansatte på Thule basen ind til the yulemann show, og helikopter piloten flyver gaverne til Qaanaaq, og 5 små bygder, iført rigtig juletøj og skæg, han er svensker, og en ualmindelig god julemand.
tilføjet af

okay

så vent til du oplever mig irriteret eller gal *LOL*
3 kilo i naboens brevsprække hmmm jooo det vil jeg da gøre lige med det samme !!!
hva tror du selv?
man vælger selv at avle så hvorfor sku man ha penge for det?
minder lidt om de der tiggere på strøget !!
tilføjet af

???

Hvad i alverden er det, der får dig til at opsøge debatten her? Du bryder dig tydeligvis ikke om børn - i hvert fald ikke om deres forældre! - og det eneste, du har på hjerte er umodne og helt igennem uargumenterede angreb.
Trist, at du ikke kan finde på andet at tage dig til. Måske var det en ide at tage en uddannelse og blive lidt klogere...
tilføjet af

tkh

... Får samfundet til at køre rundt i fremtiden, hvis ikke vi får børn? Og tørre din røv når du sidder alene på plejehjemmet, fordi du ingen børn fik, mens tid var?
tilføjet af

sikken da en

gang lort at fyre af!!!!
Er det fremtiden du drømmer for dine børn!!
Nårh - nej, selvfølgelig ikke dine men andres!!!!
tilføjet af

Det ved jeg såmænd ikke...

...De må vælge hvad de selv syntes er bedst.
Jeg er selv sygeplejerske og nogle skal jo tørre lorten væk når man ikke selv kan længere...
tilføjet af

bob bob

nu er det jo nok ikke lige dig der yder personlig pleje til en hjælpeløs borger - OK du kan vel blive nødt til det såfremt du er løbet tør for SSA og SSH at koste rundt med!!
Så spar mig for hvad du er nød til!!
tilføjet af

det var da...

... Meget jeg har fornærmet dig. Efter en ulønnet studietid er der nogle spl'er der ganske rigtigt har mange andre opgaver at se til, når de er på arbejde, at det er en simpel uddeligering at give en lorterøv videre, men når man er garvet i faget, tager det jo ikke lang tid at skifte (f.eks din kommende ble) og også trøste bagefter, fodi det ikke var hvad du havde håbet på du skulle opleve med en sygeplejrske.
tilføjet af

jeg

er KLOG derfor har jeg jo ingen unger *G*
det ku i andre satme lære noget af, i hvertfald de der hyler om penge til deres avl *LOL*
Mvh Jake
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.