8tilføjet af

Er 2500 for 32 kvadratmeter på landet ok?

Hej mates . . . . .
Jeg aner ikke noget om lejepriser i private villaer. Så jeg har lige brug for hjælp til thumps up eller down. Jeg har et leje-hus i Århus, men ønsker sideløbende at have et sted ude på landet i nærheden af et meditationssted, hvor jeg kommer en gang imellem. Hidtil har jeg haft to, små sammenhængende værelser på vel 15 kvadratmeter til 1500 i måneden med adgang til køkken og bad. Nu er jeg så blevet tilbudt et ekstra værelse på 15 kvadratmeter på den anden side af gangen, det ligger i stueetagen det hele, så jeg nærmest kan have en lille lejlighed herude, 40 km fra Århus. Om jeg så har behov for al den plads, det ved jeg egentlig ikke. Jeg har fortsat adgang til køkken, som jeg deler med en anden beboer, og så bad, som jeg deler med 2-3 andre. Jeg er vel på landet i snit 3-4 gange i måneden á nogle dage, fremtiden er usikker, jeg ved ikke helt, hvor meget jeg kommer til at bruge det. Men det kunne indrettes fedt, det er på landet, og det værelse, jeg er tilbudt nu har fin udsigt til marker, skov og åben himmel. Så mit spørgsmål er: Er 2500 kr. for tre værelser, hvoraf de to hænger sammen, ialt godt 30 kvadratmeter langt ude på Lars Tyndskids mark, ganske vist tæt på mit meditationscenter, men alligevel på landet, er det en ok pris?
tilføjet af

lyder vel ok?

I kbh vil det koste ca. mindst 4000+forbrug, hvis du overhovedet kan finde det. Det er 78 kr pr. m2 og i kbh koster et værelse mindst 150 kr/2m, så jeg synes det lyder rimeligt, især hvis det er med forbrug. Jeg kender til et værelse her i byen, 14 m2 til 2700 med forbrug og det er i den billige ende, så go for it eller sov i parken ;)
tilføjet af

Korrekt pris

Ja - det kommer vel an på beliggenheden; ligger det inde i Århus eller ude på landet? Tror ikke det stod noget om det..
tilføjet af

Relativt.

Det er nok en meget rimelig pris i dette land.
Men dyrk lige denne annonce !
http://www.blocket.se/vi/14435049.htm?ca=23_11_s&last=1
tilføjet af

kik på ejendoms sælgernes annoncer

Kik i lokal bladet hvad husene koster.
2500 kr. for 30kvm lyder af meget når det ligger ude for by-grænsen.
Jeg ved at du på Lolland kan købe huse til under 170.000 kr. som selvfølgelig skal istandsættes, men det giver et billede af hvad boliger koster i området.
Du kan jo gøre det samme med værelser, se hvad de koster i lokal bladet.
tilføjet af

Ja ok fint hus i Sverige

Ja, det er et fint hus til en fin pris, men det er vel så langt ude i ødemarken, at man skal køre en halv dag for at komme derud - . . oder
tilføjet af

Ja, det ligger på landet

Det ligger 45 kilometer fra Århus, ca. 40 minutters kørsel ind i den midtjyske højderyg. Jeg vil bruge det som en slags sommerhus, da jeg jo egentlig også bor i Århus, MEN har behov for at koble af ind imellem og søger mod landet. Og ja, det er med forbrug, som jeg jo så ikke bruger meget af, da jeg kun er der i weekender osv.
tilføjet af

Bøh-landet.

Ja, det ligger i Nordsverige. En halv dags kørsel kan nok ikke gøre det.
Det var også kun for at sætte prisen i perspektiv.
tilføjet af

Ikke mere

priserne er også røget op hernede.Og stiger stadig
Til den pris er det grunden du får.
Skal du have noget du kan bo i er det minimum en halv mill
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.