2tilføjet af

Dårlig behandling i Tivoli

Jeg har haft en meget dårlig oplevelse da jeg var i Tivoli i søndags.
Min søster og jeg har fået årskort til tivoli og glædede os nu til en Tivolitur, men da vi så skulle ind i Tivoli blev vi nærmest overfaldet af en kontrollør. Vi havde ikke fået taget et foto i Tivolis servicecenter endnu. Kontrolløren nærmest kommanderede med os og sagde at nu gik vi til Servicecentret og det skulle være lige nu. Kontrolløren optrådte meget truende og da vi prøvede at gå væk spærrede han nærmest vejen for os.
Vi følte det meget ubehageligt og grænseoverskridende og ingen af os havde lyst til at fortsætte Tivolibesøget og vi gik igen efter 10 minutter.
Jeg har prøvet at sende en klage til Tivoli, men de tager det ikke særligt alvorligt.
Jeg skal ihvertfald ikke have mit Tivolikort fornyet.
tilføjet af

Prøv at hør her engang

I skulle jo også haft foto jeres kort før kortene var gyldige. Det mener jeg endda står på det. Ellers kan alle og enhver jo bruge kortet, og det er jo personligt. Men det skulle naturligvis være sagt på et ordenltlig måde, og jeg forstår ikke helt, at I bare stod der og tog imod en skideballe. I skulle have sagt hvordan I følte, og at dette var første, men så sandelig også sidste partoutkort I havde løst til Tivoli.
tilføjet af

Kontrolløren var dårlig instrueret

Han burde gøre opmærksom på reglerne, og
henvise dem til Servicecenteret. Men hun
var vel kværulant og gad ikke høre efter...
Desuden er det tåbeligt at indløse årskort, når
sæsonen næsten er slut. Så man kan næsten
ikke tage indlægget seriøst.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.