5tilføjet af

Domstol bremser 155 danske udvisninger

155 asylansøgere kunne fredag ånde lettet op. Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol har grebet ind over for de danske tvangsudsendelser til Grækenland, skriver Information.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1413240.ece#ixzz0zoztCA8Q
Prisen for det cirkus bliver 155mill/pr.måned
tilføjet af

Mit råd

er, stik den dom skråt op og send dem afsted, det har altid været sådan at man kunne sende flygninger tilbage til det sidste land de kom fra, at Grækenland ikke overholder nogle regler er ikke Danmarks problem, så må Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol og EU gå i rette med dem og ikke Danmark
tilføjet af

Småpenge

Bøv.😃😃😃
tilføjet af

bare ud

med dem, vi vil blæse på menneskerettigheder
tilføjet af

Snart hører vi nyt sparevrøvl

Det sidste jeg hørte fra min kommune var at de bærede sig i medierne med at de havde sparet kr.0,3 mio på sociale ydelser ved at løfte dyner. Det var mange penge sagde idioten fra kommunen, så det kunne betale sig at have et par damer til at kontrollere folks sociale forhold.
Snart hører vi vel det sædvanlige bræk igen, hvor en kommune ikke kan få budgettet til at hænge sammen fordi de mangler en skaldet mill.
Politikerne er så rådne. De er direkte racistiske mod danskere!
tilføjet af

Sådan er det med DF

citat: "stik den dom skråt op" citat slut. Dit ideal sagde det samme om internationale afgørelser i 30 erne. Diktatorer er altid ligeglade med international lov og ret, og hæderlighed.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.